Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jawa23 » 21 čer 2013, 07:52

[quote="Sir_Jarek"]Tak přeju další radostné kilometry :)

1. Výrobcem doporučených 500km se mi zdá málo (to je tak na Babettu smaličkým dvoutaktem) i když věřím, že to motor přežije - ale nejde jen o přežití, ale kvalitní záběh, takže jsem zajížděl postupně od 1/4 plynu prvních 200-300km (do kopce klidně i 30km/h z kopce třeba 80km/h, ale prostě 1/4 plynu), postupně jsem přidával a naplno začal nakládat při asi 1200km a jsou tací, co zajíždějí ještě déle. Ale ani teď to ňák, nehonim.

Čo sa týka zábehu celkom by som súhlasil,ale myslím že rýchlosti pod 60km/h hodinu niesú treba (ak nerátam extrémny kopec). Do kopca by som sa nebál pridať aj s čerstvým motorom.Dôležité je netočiť zbytočne motor,hlavne keď nieje poriadne zahriaty. 60tka na Visione je fakt pohodová rýchlosť aj do stúpania,je to jeho optimum.
K tým vibráciám medzi 50-60km/h - to je variátor,vibruje remeň. Od 60 to prestane lebo sa variátor už naplno otvorí,remeň ustáli polohu a je zasa našponovaný. Bohužiaľ je to práve pri mestskej rýchlosti a pri jazde v meste ustálenou rýchlosťou som to často cítil. Na toto som sa zameral pri mojej skúšobnej jazde lebo to robil aj môj bývalý Keeway... Som rád že časom sa to lepší (aj vibrácie na voľnobeh).
Mimochodom momentálne je čakacia doba na Vision-a asi mesiac a nikde na predajniach ho v podstate nemajú...
Uživatelský avatar
jawa23

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 09 čer 2012, 15:19
Bydliště: SK/TT
Skútr / moto: bolo:Jawa23Mustang,teraz:KeewayFocus50
Tuning / úpravy: séria,len odblokovaný

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 21 čer 2013, 14:36

A je to tu hosani dnes som bol na predajni pre visiona a zacal sa zabeh max. 60kmh na tacho som dal a pekne prvych 200km jemne potom uz pritvrdim. Tak zatial prvych 60km za mnou :) Mam aj havarijne poistenie.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jawa23 » 21 čer 2013, 14:59

Paráda,ďalší majiteľ Visiona.Užívaj si pekného počasia a veľa pekných kilometrov. A samozrejme čakáme tu (teda aspoň ja určite) na tvoje ďalšie postrehy zo skútra.
Uživatelský avatar
jawa23

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 09 čer 2012, 15:19
Bydliště: SK/TT
Skútr / moto: bolo:Jawa23Mustang,teraz:KeewayFocus50
Tuning / úpravy: séria,len odblokovaný

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 21 čer 2013, 15:18

jawa23 píše:Čo sa týka zábehu celkom by som súhlasil,ale myslím že rýchlosti pod 60km/h hodinu niesú treba (ak nerátam extrémny kopec)...

Myslel jsem právě extrémní kopec. Samo, že ten plyn neměřim šuplerou, takže jsem určitě dával chvílema i 1/2, ale prostě jsem to nehonil.

Co se týká otáček, ty u skútru příliš ovlivnit nejde - leda právě menším přidáním plynu.

Na tom bílém (a také stříbrném) provedení se mi líbí lakování i těch spodních bočních plastů - červené, modré a černé provedení je lakované nemá. Zas ale tolik nehrozí okopání a odření - i když já si dávám bacha i na plasty nelakované.

Také koukám na malou změnu ročníku 2013 - stříbrné lakování ráfků - já mám 2012 černé.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 22 čer 2013, 20:08

Takze dnes som dal 222km na tejto trase, na tachci uz teda mam 327km, maximalku som dostal na 90kmh jeden krat. No a v podpise mam album s fotkami. Tu je nova foto s Givi kufrom.
Obrázek
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sinistre » 22 čer 2013, 21:44

mkik píše:Čau všem Visionářům... Mám najeto asi 150km a jsem z bělouše nadšenej... Vibrace při volnoběhu zmizely, vižn i na půl plynu jezdí sakra svižně a skvěle se ovládá, podle palivoměru jsem na 1/2 nádrže (tak snad ta druhá polovina nezmizí během 20km)... Mám pár dotazů a předem se omlouvám, pokud už zde byly zodpovězeny...

1. Do kolika km zajíždět?
2. V Hondě mi řekli, že doporučený olej je Castrol 10W50, ale v manuálu se píše 10W30...
3. První pomoc při defektu pneu - opravná sada s knoty nebo pěna?

Děkuji za reakce...

Nejsem z oboru, ale 10W50 do vzduchem chlazenýho motoru? To se dává do nějakého vozidla s rokem výroby 2000+?
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 22 čer 2013, 23:09

BrAtKo píše:Takze dnes som dal 222km na tejto trase, na tachci uz teda mam 327km, maximalku som dostal na 90kmh jeden krat. No a v podpise mam album s fotkami. Tu je nova foto s Givi kufrom.
Obrázek

Pekna helma, peknej skutr, pekny velky predni kolo, peknej kufr. Jen ta panelova cesta je hnusna, pripomina mi vojensky roky, fuj. Priste(nabuduce) fot nekde u benzinky :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 22 čer 2013, 23:12

To je kusok pod hradzou vodneho diela Gabcikovo. Inak jedno minus na Visione som uz nasiel. Sedlo je dost nepohodlne, teda v porovnani s piaggio zip ma tu prdel zacina simrat o dost skor a aj bolest chrbtice.

Neviem ale mam pri rychlosti 50-60kmh taky pocit vibracii od motora alebo zadneho kola, ktore s vyssou rychlostou naberaju na frekvencii az vymiznu, neviem to presne popisat, ale nemam to s cim porovnat, lebo na dvojtakte som toto nepocitoval. Je to nieco ako keby som siel po vrubkovanom asfalte pol otacky kola a druha polotacka po hladuckom.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 čer 2013, 00:21

To mi dělalo taky - už jsem o tom psal - při stejné rychlosti a přesně, jak píšeš - přerušovaně. Nejhorší to bylo při prvních kilometrech, když jsem jel z prodejny, postupně to začlo slábnout a teď už to snad ani nedělá - mám najeto něco přes 1600km.

Někdo tu psal, že to dělá řemen variátoru než se zaběhne - nevím jestli je to přesně tím, ale časem to zmizelo.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 23 čer 2013, 07:59

Jarku aha a zdalo sa mi ze to niekto pisal :) Supis, dik Jarku som v klidku. Tak uz len nejake pekne malinke hodinky co pasnu nad tachac. Drziak na gps tomtom na spatne zrkadlo je na ceste. Predtym som mal aj cyklo comp sigmu ale ten sem asi nedam.
Naposledy upravil BrAtKo dne 23 čer 2013, 12:44, celkově upraveno 1
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 23 čer 2013, 21:43

Dnes jsem poprvé dotankoval, ručička někde uprostřed červené zóny, najel jsem 191km, dotankoval 4.1l... 2.15/100... Najeto vše v Praze v silnějším provozu do kopce z kopce - trasa Stodůlky/Čimice... Mimochodem, jak tu kolega zmiňoval to havarijní pojištění, mě se podařilo s 1% spoluúčastí od Allianz za 1.400,-

Jo... a díky za názory k olejům a zajíždění...

A dotaz na závěr... dělají se nějaké malé kufry na zadní nosič (třeba 300x200x150)? Potřebuju ho jen na nepromokavé kalhoty a sadu na opravu pneu a pár dalších kravin, které se nevejdou pod sedlo, když je tam helma... Velké se mi nelíbí...
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 23 čer 2013, 21:53

Cau maly kufor Givi 28L existuje, mne sa do toho 30L (stal 45€) zadneho zmesti prilba a aj nieco navyse. Nosim tam batoh. Pod sedlom mam lekarnicku, sadu na opravu pneu, zamok, chranice na kolena, obrousky apd.

Ja sm tankoval uz 3x, posledne dve tankovania presne 4,6L, rucicka bola uz mimo cervenej zony, cize pod nou, vidim, ze ked rucicka klesne pod cervenu zonu, tak este 30km to zvladne. Spotreba je krasna, vid moj spritmonitor http://www.spritmonitor.de/en/detail/575888.html

Inak tu havarijku mas wow ze zadarmo, spoluucast 1% a minimalne kolko czk ? Ja som trval na nule.
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 24 čer 2013, 11:09

minimálně 1.000,- CZK, totálka je 45.000, takže takže vlastně i maximálně :idea:
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 25 čer 2013, 13:20

Nemate niekto vymyslene nejake elegantne hodinky ktore by ladili s tvarmi a aj farbou a najma rozmermi ? Idealne malinke nad tachometer, tam je take miestecko na plaste. Druha moznost je vedla dierky na kontrolu brzdovej kvapaliny. Tam som uvazoval ze prdem Sigma cyklocomp, ale este nie som rozhodnuty, ci ho bude vobec instalovat.

29.6. edit:
PRVA NEHODA A SKODA NA VISIONE, na tachaci mam cosi cez 800km. Na tejto suradnici 48.55812,17.227464 v priestoroch vojenskych a pieskovych prislo k stretu s malym srncekom, ktory vyskocil z travy rovno predo mna v takej rychlosti, ze som ani netukol na brzdu, naraz priamy do zadneho stehna srnca, ustal som to, nespadol som. Avsak si to odniesol predny blatnik a lavy spodok skrabnuty (ten plast nie je lakovany). Srncek si teda lezal a trapil sa kusok odo mna, zavolal som policiu a pockal na nich. Medzitym sa u mna pristavil jeden skutrista a jeden motorkar. Motorkar mi pomohol zrovnat riadidla, trosku boli mimo osi asi 3cm a dali sme kratku rec kym nedosiel policajt. Pokukal, zapisal si moje iniciale a siel som domov, v taske som si niesol odlomeny blatnik. No a mozem nahlasit hned aj poistnu udalost na tu moju havarijnu. Fotodokumentacia vid v albume v podpise, a kedze som jazdu tocil na gopro2 tak bude aj video.

Neviete co vsetko by mali skontrolovat v servise ci je ok vidla a tak ? Islo sa mi v pohode necitil som nic zvlastne, ale istota je istota.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 črc 2013, 23:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickielli15 » 29 čer 2013, 21:27

Zkušenost se srncem před cca týdnem - já to položil a v Hondě mi slíbili, že se na vidle podívají, i likvidátorovi jsem mé podezření na vidle řekl - ale asi tam nic nebude, šlo to normálně na bok. Ale za to nic nedáš, uvedl bych to tam - kontrola vidlí. .-)
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků