Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 28 kvě 2013, 08:35

Ahojte, vcera som si bol bieleho Visiona objednat a vsade bolo mozne zohnat len 16", vraveli mi, ze 14" sa neobjednavaju vobec, prepodkladam ale ze ak by som naliehal a dlho cakal, tak by sa to dalo.

Inak servisna prirucka na Honda Dio 50 (co je Vision), moze sa hodit: http://northernscoot.ca/OM/Honda/HONDA-SK50-DIO.pdf
Uzivatelsky manual na Vision 110: http://hondampe.com.au/docs/owning_a_ho ... ZLK000.pdf
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod phate » 29 kvě 2013, 11:20

Ahoj chlapi, přejdu rovnou k věci. Rozhoduji se mezi Visionem 110 (14"-16" přední kolo) nebo Kymco Agility City 125 pro přítulku a pořád se nemůžu rozhodnout. Proč jste volili vy hondu místo např. kymca? Díky všem za info!
phate

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 29 kvě 2013, 11:16
Skútr / moto: Aprilia SR50 AC 1997

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod KYBLOS » 29 kvě 2013, 12:41

Výběr skútru, řešte prosím v příslušné sekci, díky

viewforum.php?f=80
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 29 kvě 2013, 23:43

to phate: O Kymcu jsem také uvažoval - sice jsem na něm nejel, ale kopíruju část jedné soukromé zprávy, která mi od jednoho jeho majitele přišla:

...Mám dva roky Kymco Agility City 125 a vše dobrý až na to, jak je to tvrdý...to je fakt hrůza a už na něm jezdim jen minimálně. Chtěl bych si pořídit cokoliv, co bude HODNĚ mekký. A když sednu v Hondě na Vision, tak se zdá, že to bude ono. Ale bez zkušební jízdy už nic kupovat nechci...

Tedy patrně má právě tu vlastnost, které jsem se obával (dle neurčitého vyjádření v jednom testu). U VISIONa v tomhle ohledu nemám žádný problém. Jezdil jsem předtím na Simsonu, kterej toho na rozbitých silnicích v rámci kategorie pobere celkem dost, takže jsem se obával, že to bude horší, ale je to spíš naopak.

A popravdě řečeno, mě osobně Honda víc padla do oka :wink:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod BrAtKo » 02 čer 2013, 20:06

Ahojte chcem sa spytat na vas nazor idem kupit toto plexi Puig Traffic, len sa neviem rozhodnut ci cire alebo kourove. Vision je bielej farby. Dik.

http://www.puig.tv/tuning-bikes/honda-v ... r27-m3463/
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 08 čer 2013, 19:05

Ahoj všem, dneska jsem na Jarově zaplatil bílého Vižna... Verzi "14"... "16" je údajně vyprodaná a další várku čekají za 3 měsíce a je dražší o 3.000,- tzn. 47.900,-... Je to můj první stroj, osciloval jsem mezi PCX, Agilitkou a právě Vižnem... Tak snad jsem se rozhodl správně... Mimochodem, prodejce se hrozně divil, že jdu pro Vision, protože všichni chtějí PCX... :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 08 čer 2013, 19:12

Já jsem s Vichrem spokojenej... :wink:

Taky mě lákal bílej, ale musel bych čekat; červenej byl na prodejně a taky pěkná barva...

Mimochodem jsem viděl modrýho a taky nevypadá špatně - líp než bych čekal
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 08 čer 2013, 23:01

Na Jarově mají všechny barvy, a všechny jsou zajímavý... Každopádně bílej vižn je opticky robustnější a taky bude líp vidět na silnici... Dneska tam měli celkem frmol, prodávaj stroje stejným tempem, jako když kdysi v Pragoimpu dostali Elanky... :D

edit: necituj poslední příspěvek viz. pravidla SF o citaci. Wictor
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Morx » 08 čer 2013, 23:09

Mám Hondu Vision 110 s větším předním kolem, zatím plná spokojenost, i při najetí ve větší rychlosti to velké díry je skútr skvěle a bez problémů ovladatelný.
Morx

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 183
Registrován: 24 zář 2009, 10:18
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 08 čer 2013, 23:16

Já jsem jí chtěl taky... ale když mi řekli, že bude až koncem srpna... je možný, že kecali a prodávají loňský zbytky, nicméně teď už s tím nic neudělám a na "židličku" se těším i tak...

edit: necituj poslední příspěvek viz. pravidla SF o citaci. Wictor
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bederix » 09 čer 2013, 20:33

Morx píše:Máme Hondu Vision 110 s menším předním kolem, zatím plná spokojenost, i při najetí ve větší rychlosti do velké díry je skútr skvěle a bez problémů ovladatelný.

Máme Vision s menším kolem a český díry zvládá. I v 60km/h při nechtěném vjetí do vyfrézované díry obstál :-) Máme najeto prvních 1000km a velká spokojenost.
Bederix

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 09 čer 2013, 20:17
Skútr / moto: Skútr

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 17 čer 2013, 21:21

Dnes jsem si konečně na Jarově vyzvedl stroj a podnikl první jízdu do Stodůlek, což znamená cca 17km na různých typech povrchu a různých dopravních situací... Vižna mohu srovnávat se "stařičkou" Hondou X8R, která má ovšem najeto pouhých 3.000 km.

Poznatek 1: X8R má kultivovanější chod na volnoběh, což přičítám "syrovosti " Vižna, který se při "nájezdu" 1.2km přece jen trošku klepal, doufám, že postupem času se to otočí...

2. Vižn má užší a níže položená řidítka než X8R, což mě trošku překvapilo, co je trošku nepříjemné, ale snad je to jen dočasné, u Vižna, když se chci podívat na budíky, musím sklopit hlavu, u X8R stačilo sklopit oči (pozn. měřím ca. 178cm)

3. Vižn je fakt žihadlo!!! I na čtvrt plynu jsem si připadal jako král křižovatek. Kopec z Motola nahoru na Stodůlky vyjel taky moc pěkně, už se těším, až mě pustí na další metu :D

4. Po dojetí na místo určení na volnoběh na Vižnu u zadního kola něco dutě plastově vibruje, po vypnutí motoru a po chvíli znovu nastartování už ne. Nicméně pořád se klepe jako drahej pes. Přikládám to opět syrovosti agregátů.

5. Co se týká "polykání" nerovností, Vision je perfektní na dlouhých hupech a nízkých prohlubních, naopak X8R mi díky "tlustým" 12´ gumám přišla lepší na hlubokých dírách.

Závěrem: Přemýšlel jsem i nad PCX, ale jsem rád, že jsem si koupil Vision. Na ranní slalom centrem je to parádní židlička, a až si trošku sedne (ne lehne) tak pro moje potřeby ideální stroj 8)
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 17 čer 2013, 22:50

Když jsem před rokem vezl Vižna z prodejny, přenášely se při určitých otáčkách docela zřetelné vibrace (taková přerušovaná rezonance) do podlahy - bylo to tak kolem 50 - 60km/h ustálenou rychlostí, při přidání nebo ubrání ale zmyzely. Jak ale přibývají kilometry, tak to slábne a slábne - teď mám něco kolem 1600km a během poslední projížďky si nepamatuju, že by to rezonovalo.

I volnoběh mi přijde klidnější - teda jestli jsem si jen nezvykl :D
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mkik » 20 čer 2013, 22:13

Čau všem Visionářům... Mám najeto asi 150km a jsem z bělouše nadšenej... Vibrace při volnoběhu zmizely, vižn i na půl plynu jezdí sakra svižně a skvěle se ovládá, podle palivoměru jsem na 1/2 nádrže (tak snad ta druhá polovina nezmizí během 20km)... Mám pár dotazů a předem se omlouvám, pokud už zde byly zodpovězeny...

1. Do kolika km zajíždět?
2. V Hondě mi řekli, že doporučený olej je Castrol 10W50, ale v manuálu se píše 10W30...
3. První pomoc při defektu pneu - opravná sada s knoty nebo pěna?

Děkuji za reakce...
Uživatelský avatar
mkik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 08 čer 2013, 18:53
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Medley S 125 i-get

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 20 čer 2013, 23:35

Tak přeju další radostné kilometry :)

1. Výrobcem doporučených 500km se mi zdá málo (to je tak na Babettu smaličkým dvoutaktem) i když věřím, že to motor přežije - ale nejde jen o přežití, ale kvalitní záběh, takže jsem zajížděl postupně od 1/4 plynu prvních 200-300km (do kopce klidně i 30km/h z kopce třeba 80km/h, ale prostě 1/4 plynu), postupně jsem přidával a naplno začal nakládat při asi 1200km a jsou tací, co zajíždějí ještě déle. Ale ani teď to ňák, nehonim.

2. Já tam dávám 5W/40 - 5W kvůli ježdění i v zimě (když je sucho) a xW/30 se mi zdá pro pořádně se hřející vzducháč málo - to pak teče jako voda (opět věřím, že to motor přežije, možná to dokonce vlivem menšího odporu zlepší výkon a spotřebu (u aut se tenhle princip využívá), ale...), takže jsem chtěl alespoň 5/40 - a myslím, že ani 10/50 nelze nic zkazit, zvlášť při prohánění v tomhle hicu. Osobně tam dávám tohle http://www.olejspol.cz/zbozi/castrol-ac ... t-5w-40-1l a první výměnu jsem dělal při 850km, druhou plánuju také o dost dřív než po 3000km - zvlášť, když tenhle motor nemá olejový filtr, ale pouze sítko.

/Dnes roste počet řidičů - uživatelů (ne fandů), kteří by obecně vzato nejraději nezajížděli vůbec a pokud možno ani olej neměnili a připadá mi, že výrobci se jim všemožně i nemožně snaží vyjít vstříc, tím, že výměnné lhůty prodlužují na maximum a km pro záběh zase na minimum. Nevím jak to chodí u motorek všeobecně, ale u aut, kde jsem to sledoval víc, jsou pak zákazníci lákáni na ohromující výměnné lhůty - a pak jsou z toho zničené motory - samozřejmě až povíce výměnách. Netvrdím, že je to případ Hondy, ale všeobecná tendence vyhovět zákazníkům jak jen to jde a tím je získat, o něčem svědčí./

3. Nevím, nemám s opravou defektů bezdušovek zkušenosti - knoty jsou pro mě novinkou úplně. Ale také jsem uvažoval, že zejména na delší cestu by něco chtělo mít... Zatím jsem koupil alespoň cyklistickou pumpičku (maličká, nezabírá místo).

Jinak se mi osvědčilo tankovat až když ručička palivoměru přejde přes červéné pole - pak dotankuju kolem 4l (takže by tam mělo před tankováním být cca 1,5l). Jinak jen přicmrndávám. Ale chce si to vyzkoušet, kdyby byl trochu jinak nastavený plovák... :?

Jde sem bouřka, asi to vypnu... :o
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků