Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod KYBLOS » 15 kvě 2013, 15:26

Výběr skútru prosím řeště v příslušném tématu a z toho co tu čtu, patří to do sekce - Rady před nákupem skútru a dále téma - Výběr 125ccm skútru - obecné téma. Zde má být diskuse o Hondě Vision 110, díky
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sinistre » 15 kvě 2013, 22:47

Na odpojování stojanu se vy*erte, dvakrát mi skůtr kvůli tomu lisknul o zem, když jsem ho nechal machrovsky zahřívat na bočním stojanu - až napodruhé mi došlo čím to bylo, poprvé jsem si myslel, že jsem ho špatně opřel. Stálo mě to brzdovou páčku a odřený plast. Když necháš ještě na heftu pověšenou helmu, která ti díky vibracím ochotně zatahá za plyn...konstruktéři myslí za nás.
Jinak hoďte postřehy jak se projeví multivar při jízdě ve dvou.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 16 kvě 2013, 08:22

Moja zena ma 50kg, takze tych postrehov "ve dvou" ti moc nenapisem.. :D ale urcite je ta akceleracia "lepsia".
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sinistre » 16 kvě 2013, 08:36

Pokud máš kolem 70-80kg tak to máme zhruba stejně...jde multivar poznat v kopcích nebo je to srovnatelný?
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 16 kvě 2013, 16:48

Tu je take "skromnejsie" zhodnotenie.. viewtopic.php?p=200710#p200710 Co sa tyka tych kopcov, moc po nich nejazdim, obcas vybehnem na taky jeden kopec vedla, v rakusku a je to lepsie s tym multivarom.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TomV » 21 kvě 2013, 14:51

Máte prosím někdo zkušenost / porovnání verze Vision 110 s 14" koly a té novější verze, která má přední 16" kolo? Je tam trošku cenový rozdíl a nevím, jestli to stojí za to. Jestli to pomáhá lepší jízdě na nerovnostech na silnici a jestli se to třeba líp řídí v zatáčkách a podobně...? Díky.
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Yaryn » 21 kvě 2013, 16:29

to tomV : domluv si projíždku obou scotů, vlítni do díry a uvidíš, že 16" kola jsou jedinou volbou....ten příplatek je zanedbatelný...
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 358
Registrován: 01 čer 2012, 09:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TomV » 21 kvě 2013, 16:47

Bohužel na projetí mají dealeři jen tu verzi se 14" kolem takže možnost srovnání bohužel nemám. Kdybych měl, hned bych ji využil... každopádně dík za názor, taky bych se spíš přikláněl k většimu kolu.
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod matti » 22 kvě 2013, 20:09

TomV píše:Máte prosím někdo zkušenost / porovnání verze Vision 110 s 14" koly a té novější verze, která má přední 16" kolo? Je tam trošku cenový rozdíl a nevím, jestli to stojí za to. Jestli to pomáhá lepší jízdě na nerovnostech na silnici a jestli se to třeba líp řídí v zatáčkách a podobně...? Díky.

AHOJ.JÁ MÁM VISIONA NA 14' KOLECH A MŮJ OTEC MÁ NOVÉHO VISIONA S PŘEDNÍM 16' KOLEM.MĚL JSEM TEDA MOŽNOST JEZDIT S OBĚMA VARIANTAMA A TEN ROZDÍL JE MINIMÁLNÍ,ALE DOBRÉ JE ŽE JE VYŠŠÍ SPODEK A LÍP SE DÁVÁ NA CENTRÁLNÍ STOJAN.KDYBYCH DNES KUPOVAL NOVÝ,TAK BYCH VOLIL S TOU PŘEDNÍ 16'..KDYŽ JSEM KUPOVAL JÁ,TAK NEBYL JEŠTĚ V NABÍDCE.CENOVÝ ROZDÍL JE ZANEDBATELNÝ.
Uživatelský avatar
matti

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 říj 2012, 12:57
Bydliště: Tanvald
Skútr / moto: HONDA PCX 125

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 22 kvě 2013, 22:02

Uz aj tie 14" zvladaju jamy prekvapene dobre. Aspon ja mam ten pocit.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 22 kvě 2013, 23:32

matti píše:
TomV píše:Máte prosím někdo zkušenost / porovnání verze Vision 110 s 14" koly a té novější verze, která má přední 16" kolo? Je tam trošku cenový rozdíl a nevím, jestli to stojí za to. Jestli to pomáhá lepší jízdě na nerovnostech na silnici a jestli se to třeba líp řídí v zatáčkách a podobně...? Díky.

AHOJ.JÁ MÁM VISIONA NA 14' KOLECH A MŮJ OTEC MÁ NOVÉHO VISIONA S PŘEDNÍM 16' KOLEM.MĚL JSEM TEDA MOŽNOST JEZDIT S OBĚMA VARIANTAMA A TEN ROZDÍL JE MINIMÁLNÍ,ALE DOBRÉ JE ŽE JE VYŠŠÍ SPODEK A LÍP SE DÁVÁ NA CENTRÁLNÍ STOJAN.KDYBYCH DNES KUPOVAL NOVÝ,TAK BYCH VOLIL S TOU PŘEDNÍ 16'..KDYŽ JSEM KUPOVAL JÁ,TAK NEBYL JEŠTĚ V NABÍDCE.CENOVÝ ROZDÍL JE ZANEDBATELNÝ.

Ahoj Matti,

to znamená, že je tam pouze větší přední kolo? Přední vidlice je úplně stejná? A zadní pérování je stejné, nebo "přizvednuté" (aby odpovídalo přednímu)?

To je otázek, co? :D Díky za odpověď :wink:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TomV » 23 kvě 2013, 09:46

Nejsem majitelem ale dost jsem to zkoumal a je větší pouze přední kolo, vidlice přední stejná. Zadní odpružení ale nevim, co jsem zase tak dopodrobna nezkoumal, ale tipnul bych si že je to stejný. Ale možná ne...
TomV

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 03 kvě 2013, 11:52
Skútr / moto: Honda Wave 110i

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JAREK XX » 23 kvě 2013, 11:15

Já bych řekl, že ty 14" kola úplně stačí. Byl jsem jedním z prvních kdo si Visiona koupil a moc mě překvapila ovladatelnost a stabilita jak při vyšších rychlostech tak při jízdě krokem mezi autama s nohama na stupačkách... I při velkém náklonu není znát nervozita podvozku a gumy CHINA drží překvapivě dobře až do hrany a vodí se to úplně jako dospělá motorka... Měl jsem možnost se povozit i na nové verzi ale rozdíl v jízdních vlastnostech jsem nepoznal.
JAREK XX

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 03 zář 2012, 13:07
Skútr / moto: Honda 1100 XX Super Blackbird, Honda VISION 110
Tuning / úpravy: Blackbird: výfuky VIPER, Dynojet, KN filtr. Vision: zatím nic...

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod matti » 25 kvě 2013, 08:16

Sir_Jarek:

Ahoj Matti, to znamená, že je tam pouze větší přední kolo? Přední vidlice je úplně stejná? A zadní pérování je stejné, nebo "přizvednuté" (aby odpovídalo přednímu)?

To je otázek, co? :D Díky za odpověď :wink:[/quote]

Ahoj
Přední kolo je 16' a zadní 14'.Přední vidlice je stejná a vzadu vypadá že je to přizvednutý(ale neměříl jsem to)motorka je ale v rovině.Má vyšší spodek a tím pádem je tam danej i delší stojánek.
Uživatelský avatar
matti

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 říj 2012, 12:57
Bydliště: Tanvald
Skútr / moto: HONDA PCX 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 28 kvě 2013, 01:20

Díky Matti, přesně to mě zajímalo :) (i když já už to mám vyřešené koupí před rokem a spokojenost i s 14")

Takže to není jen jiné přední kolo při montáži. Pokud je tedy skútr v rovině, znamená to přizvednutí o 1" tj. 25,4mm, což pro jezdce na dost horších cestách - necestách může mít význam. Stejně jako při překonávání obrubníků a nájezdů na chodník. Ovšem i nižší těžiště u 14" nemusí být k zahození, stejně jako výška sedla pro mrňouse.

Kdybych se rozhodoval znovu nebo byly obě verze k dispozici už loni, asi by mě kvůli rozbitým cestám a občasným zkratkám lákala ta verze s přední 16", ale ne zas tak, že by mě teď mrzelo, že mám 14" - prostě nemám důvod si na skútřík stěžovat.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků