20 dub 2013, 22:28
20 dub 2013, 22:36
SnoopyBA píše:Je to uplne jednoduche. Len k tomu potrebujes pneumaticky alebo elektricky utahovac a este jeden vacsi "orech", niesom si isty ale tusim to bola 36ka, ale neviem to naozaj isto na vymenu kontrastnej pruziny na spojke. A co sa zaruky tyka, mechanik v servise mi pri druhej garancke povedal ze si to mozem kludne prehodit aj sam. Pripadne ti to spravia oni. Robievaju to bezne. Je to cca 15min roboty.
20 dub 2013, 23:27
21 dub 2013, 15:20
21 dub 2013, 19:01
22 dub 2013, 22:16
JAREK XX píše:Docela by mě zajímalo jak to bude se spotřebou po výměně variátoru. Mám zkušenost na 2t motoru šla spotřeba s vyšší rychlostí dost nahoru...
Jezdič píše:takovy trsatko a s malossi 120, no panove, respekt!!! Az nekde pojedu s SH300 a vy me predjedete, alespon nebudu tak vykulenej
stopkadrasov píše:Otázka pro ty co vyměnily variátor v ceně cca.2500.-Kč jestli je tahle investice adekvátní výsledku tzn.Cestovní rychlosti,jízdy v kopcovitém terénu a spotřebě o kterou zas až tak nejde oproti originálu.
23 dub 2013, 13:45
23 dub 2013, 20:57
23 dub 2013, 21:03
24 dub 2013, 11:10
24 dub 2013, 12:43
25 dub 2013, 13:01
Jezdič píše:Ja mam proto absolutni pochopeni, jelikoz vlastnime Vision 50 s variatorem Malossi aby to jelo misto 45km/h vytouzenych 60km/h. Takze tak jako tak umim ocenit ze Vision 110 dokaze s Malossi "valit" 120 i kdyz z velikeho kopce. Opravdu, respekt!
Mel jsem Leada 100 a ten normalne jezdil 80, nekdy 90 a jednou za nakladakem jsem z nej dostal tachometrovych 100km/h. Jeste dnes mam z toho husinu. Takze 120 je super
25 dub 2013, 14:11
26 dub 2013, 01:02
29 dub 2013, 16:27