Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 20 dub 2013, 22:28

takovy trsatko a s malossi 120, no panove, respekt!!! Az nekde pojedu s SH300 a vy me predjedete, alespon nebudu tak vykulenej :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Lubik » 20 dub 2013, 22:36

SnoopyBA píše:Je to uplne jednoduche. Len k tomu potrebujes pneumaticky alebo elektricky utahovac a este jeden vacsi "orech", niesom si isty ale tusim to bola 36ka, ale neviem to naozaj isto na vymenu kontrastnej pruziny na spojke. A co sa zaruky tyka, mechanik v servise mi pri druhej garancke povedal ze si to mozem kludne prehodit aj sam. Pripadne ti to spravia oni. Robievaju to bezne. Je to cca 15min roboty.

nepotřebuješ žádný utahovač ...... jsou takové jakoby "kleště" a těmi podržíš varec a povolíš matku ...
Utahovač je pro ulehčení, ale jde i bez něho :idea:
Lubik
 

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 20 dub 2013, 23:27

Ty kleště - blokovací klíč - jsem našel třeba tady:

http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-u ... vaci-klic/

480,-Kč ...no, uvažuju o vlastní výrobě (kousek páskoviny, tři šrouby, pilka, vrtačka, závitníky...)
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod stopkadrasov » 21 dub 2013, 15:20

Otázka pro ty co vyměnily variátor v ceně cca.2500.-Kč jestli je tahle investice adekvátní výsledku tzn.Cestovní rychlosti,jízdy v kopcovitém terénu a spotřebě o kterou zas až tak nejde oproti originálu.
stopkadrasov

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 10 zář 2012, 17:38
Bydliště: Brno-Venkov
Skútr / moto: Honda Vision 110-prodaný,PCX 125 2014 červená

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 21 dub 2013, 19:01

Lubik: Vdaka za "opravenie", mas pravdu. No ked mi uz prisiel varec bolo pre mna ovela jednoduchsie zbehnut do dielne a povolit to pistolou ako kupovat nejake klieste alebo si vyrobit nieco DYI.. ;) Samozrejme ze sa ten variator da "podrzat" aj inym sposobom.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod matti » 22 dub 2013, 22:16

JAREK XX píše:Docela by mě zajímalo jak to bude se spotřebou po výměně variátoru. Mám zkušenost na 2t motoru šla spotřeba s vyšší rychlostí dost nahoru...

DNES DOTANKOVÁNO S MALOSSI VARIÁTOREM A 2.71L/100km 3/4 CEST NA PLNÝ PLYN A 1/4 NORMÁL

Jezdič píše:takovy trsatko a s malossi 120, no panove, respekt!!! Az nekde pojedu s SH300 a vy me predjedete, alespon nebudu tak vykulenej :-)

TO JO ALE TO UŽ MUSÍ BÝT KOPEC JAKO KRÁVA.Z MÍRNĚJŠÍHO KOPCE MAX 105-110KM/H PODLE TACHOMETRU

stopkadrasov píše:Otázka pro ty co vyměnily variátor v ceně cca.2500.-Kč jestli je tahle investice adekvátní výsledku tzn.Cestovní rychlosti,jízdy v kopcovitém terénu a spotřebě o kterou zas až tak nejde oproti originálu.

AHOJ.JÁ CO CÍTÍM PO VÝMĚNĚ NA MALOSSI,TAK DO KOPCŮ JE TO TÉMĚŘ STEJNÉ A PO ROVINCE SE CESTOVNÍ RYCHLOST ZVEDLA CCA O 5KM/H.SPOTŘEBA JE STEJNÁ.NEJVĚTŠÍ ROZDÍL JE V RYCHLOSTI Z KOPCE TA ŠLA O 10-13KM/H NAHORU A SKÚTR MÁ LEPŠÍ ZRYCHLENÍ A ODEZVU NA PLYN.
Uživatelský avatar
matti

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 říj 2012, 12:57
Bydliště: Tanvald
Skútr / moto: HONDA PCX 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 23 dub 2013, 13:45

Tie kopce, stúpania zvláda určite lepšie ako so sériovým variátorom, nakoľko motor točí vyšších otáčok a to isté platí aj o jazde vo vetre.. Samozrejme z toho neurobíš nejakých 300ccm a vyletíš každým kopcom ako víchor, no určite tam rozdiel je. Netreba zabúdať na to, že je to len 110ccm a 8HP z ktorého zázraky nevytlačíš.. :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 23 dub 2013, 20:57

Ja mam proto absolutni pochopeni, jelikoz vlastnime Vision 50 s variatorem Malossi aby to jelo misto 45km/h vytouzenych 60km/h. Takze tak jako tak umim ocenit ze Vision 110 dokaze s Malossi "valit" 120 i kdyz z velikeho kopce. Opravdu, respekt!

Mel jsem Leada 100 a ten normalne jezdil 80, nekdy 90 a jednou za nakladakem jsem z nej dostal tachometrovych 100km/h. Jeste dnes mam z toho husinu. Takze 120 je super :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 23 dub 2013, 21:03

Jazdiť 120.. a dole kopcom.. načo ti to je, keď po rovine sa na takú rýchlosť nevyškriabeš.. :D to je ako s ťahačom.. tempomat max 90, ale keď ma dobre naložili, tak som šiel dole vysočinou aj 130, keď som doťahoval v sob pred polnocou smer SK, aby som sa dostal až domov.. :D
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JAREK XX » 24 dub 2013, 11:10

Zajímalo by mě, jestli jste už někdo řešili otevírání podsedlového prostoru. Já ho využívám velmi často a neustálé vypínání motoru a šaškování s klíčem je docela vopruz... Navíc je zámek poměrně dost nízko a když mám skůtra na bočním stojánku tak musím dřepnout až na zem... Na starým skůtru jsem měl otevírání vedle spínací skřínky a bylo to SUPER, tak jestli máte někdo nápad jak to vyřešit - sem s ním!
JAREK XX

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 10
Registrován: 03 zář 2012, 13:07
Skútr / moto: Honda 1100 XX Super Blackbird, Honda VISION 110
Tuning / úpravy: Blackbird: výfuky VIPER, Dynojet, KN filtr. Vision: zatím nic...

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 24 dub 2013, 12:43

Toto by aj mna zaujimalo.. :D Nech sa snazim akokolvek, proste ten zamok "na slepo" nenajdem. A to nehovorim o tom, ked je na bocnom stojane, ako uz pises.. Este dotaz.. Odpajali ste niekto bocny stojan? Aby skuter vrcal aj ked je vyklopeny? Diky.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod matti » 25 dub 2013, 13:01

Jezdič píše:Ja mam proto absolutni pochopeni, jelikoz vlastnime Vision 50 s variatorem Malossi aby to jelo misto 45km/h vytouzenych 60km/h. Takze tak jako tak umim ocenit ze Vision 110 dokaze s Malossi "valit" 120 i kdyz z velikeho kopce. Opravdu, respekt!

Mel jsem Leada 100 a ten normalne jezdil 80, nekdy 90 a jednou za nakladakem jsem z nej dostal tachometrovych 100km/h. Jeste dnes mam z toho husinu. Takze 120 je super :-)

JJ měl jsem taky leada a po rovince jel 80 a z kopce 90.jen jednou se mě povedlo 95km/h,ale to jsem myslel že to už neudržím.Pokud bylo bezvětří tak to šlo,ale jak byl vítr tak to byl problém udržet.Až na ty malý kolečka to byl dobrej skútr a držák.

SnoopyBA:
Jo to zhasínání motoru při bočním stojanu mě taky leze na nervy.Na zámek jsem si už zvykl.Ale po čem se mě stýská z leadky je to jak měla na levé páčce tu zarážku na brzdu(jakoby ruční brzdu)skoda že to na visionu není.honda ps 125i na který jsem jezdil to měla taky.
Uživatelský avatar
matti

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 říj 2012, 12:57
Bydliště: Tanvald
Skútr / moto: HONDA PCX 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 25 dub 2013, 14:11

Kamarad si odpojil stojanek a jednou nechal bezet skutra a nejak variator pocukal se zadnim kolem a lehlo mu to na asfalt. Prdly zrcatko, poskrabanej bocni plast a kufr. Tak jen vymejslejte blbosti :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 26 dub 2013, 01:02

Toho bych se taky bál. Teoreticky stačí nějaká drobná porucha v dávkování paliva s následkem ochuzení směsi, což při volnoběhu znamená zvýšení otáček - následky u stroje s odstředivou spojkou a bez neutrálu jsou jasné. K tomu samozřejmě nemusí docházet, ale třeba jednou jedinkrát ... a mazlík je vyválenej.

Jiným nebezpečím je nachomejtnuvší se trouba, co zkusí pootočit plynem...

Takže běžící motor na bočňáku bych moc neriskoval (i když už se našly i chvilky, kdy bych to byl využil). Ale kdyby mi ten spínač někdy odešel - a stejně tak spínač na startování na levé páčce brzdy, asi bych to propojil - brzdu bych stejně ze zvyku mačkal a bočňák ňák zapomínám, že to má - i když je u Vižníka cekem celkem stabilní, hlavní je přeci jen jistější. (Jo, a mám ještě jeden ujetej důvod, proč bočňák moc nepoužívám - nechci ho mít okopanej :D )
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Vision » 29 dub 2013, 16:27

Zdravím všechny majitele Vižna 110ky :wink: a nejen je..

Dlouho jsem tu nebyl, tak jsem jen v rychlosti prolítnul obsah, co se to děje, neděje na téma Vision 110.. Někdo se tu ptá, jestli mu bude stačit Vision 110.

Původně jsem chtěl pořídit Yamahu BWS 125, ta by na mé účely, provoz, i lokalitu byla 100% vhodná, ale cena 59900kč docela odrazovala, a stále odrazuje, ale pořád nad ní přemýšlím..

Pak se na trhu objevila v té době novinka Honda Vision 110 za pěkných 44900,- Kč, a po novém roce byla v akci za 42900kč(přelom 2011/2012), tak nebylo co řešit. Splňovala moje kritéria, a to vzduchem chlazený motor, jednoduchý pěkný design, dobrá cena a v základu nebylo a není potřeba vůbec nic měnit, ladit.

Loni jsem moc nestihl najezdit, pouze 2000km, letos už mám za necelý dva týdny 1000km. Odhaduji, že letos padne 10t.km.

Teď pár řádků proč právě Vision 110. Neřeším výkon, od toho je mašina, šlo mi hlavně o provozní náklady, jednoduchou konstrukci, a dobrou cenu a taky zůstat u značky.

Teď mám najeto 3000km bez jediné závady. Skútr maká tak jak jsem od něj očekával. Za ty peníze je to prostě bomba přibližovadlo.

A co vás asi zajímá nejvíc:

Jezdím pouze sám na skútru, ale vzhledem k mojí váze je to pomalu jako kdyby jeli dva, oblečený mám 110kg .-) takže zatížení Visiona 110 je pěkných 110kg, co objem to váha, dobrá shoda.

Jezdím v Krkonoších, kdo to tu zná, tak ví, že to je tady tak 70% kopcovitý terén!

moje bilance za rok 2012 a krátce 2013:

Průměrna spotřeba 2012:
2,49 L/100km
- nejnižší dosažená spotřeba 2,17L/100km
- nejvyšší změřená spotřeba 2,78L/100km

Průměrná spotřeba 2013:
2,41L/100km
- nejnižší dosažená spotřeba 2,32L/100km
- nejvyšší změřená spotřeba 2,53L/100km

Ještě jednou upozorňuji, zatížení 110kg(183cm) a 70% kopce!!!! :)

Takže shrnuto, Vision 110 + zatížení 110kg = průměrná spotřeba do 2,5L/100km a uplně v pohodě dojedu kam chci.

Veškerý údaje se poctivě eviduji, jakmile bude chvíli čas, hodím podrobná data někam na web, pro zajímavost...

Pán od Kolína, který tu polemizuje nad tím, jestli má jít do Vision 110 nebo ne, ať si udělá výlet a staví se u mne, a nechám ho projet :wink: Pak se lépe rozhodouje :idea:

Jinak z mého pohledu je Vision 110 ideální náhrada za dvoutaktní skútrový 50ky. Měl jsem jich několik, a vždy bylo potřeba něco doladit, buď odstranit restrikce, aby to nebylo chcíplý, odstranit restrikce z variátoru, kroužky apod., aby rychlost byla větší jak 50km atd atd. U Visiona není potřeba vůbec nic dělat, má to vstřikování, v základu použitelná zrcátka, boční stojan i hlavní stojan a upaluje to přes 80, a krásný tichý 4T zvuk z výfuku. Zkrátka ideální náhrada za 50ku. Koupíte a jezdíte - jste uživatel, né ladič :-)

Rád vzpomínám na 50ky, ale dnes už jsou bohužel mimo, cena značkové 50ky je srovnatelná se Vision 110 a jí podobný, takže volba je jasná, pro ty, co shánějí něco do 45t.kč...

Pouze jedna věc mi vadí na Vision 110, něco mi vepředu rachta z prostoru krku řízení po přejetí děr a nerovností, zřejmně konstrukční řešení uchycení plastů, to jediný mi vadí, ale jak bude čas, rozhodím to a pořeším.

Taky jsem dával jinou svíčku - dle manuálu dopručenou výrobcem pro delší jízdy. Při rozebírání skútra, abych se dostal na svíčku, mě překvapilo špičkový zpracování a slícování plastů :wink:
Vision

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 06 črc 2012, 12:10
Bydliště: Krkonoše
Skútr / moto: Honda Vision 110i

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků