TAK ROVINKA 96KM/H PODLE GPS JE OK. TAKY JSEM PŘEMÝŠLEL O OTEVŘENÉ CDI JEDNOTCE OD MALOSSI.ALE ASI ZATÍM NA VISION 110 NENÍ MAJ JÍ JEN NA VISION 50CCM.JE CÍTIT JAK TO Z KOPCE OMEZOVAČ BRZDÍ A HONDIČKA BY JEŠTĚ CHTĚLA DÁL
SNOOPY JASNĚ.JÁ PODLE TACHO JEZDÍM CCA OKOLO 80KM/H CESTOVNÍ, A KDYŽ SE S VARIÁTOREM MALOSSI O NĚCO RYCHLOST ZVÝŠÍ BUDU RÁD.MAX MĚ JEDE TED 90-95KM/H PODLE TACHO(LŽE CCA O 4-5KM/H),ALE TAK JEZDÍM JEN CHVILKOVĚ A NÉ FURT.
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!
KLUCI TAK JSEM PŘEDEVČÍREM DOSTAL POŠTOU VARIÁTOR MALOSSI A TAK JSEM HO HNED PŘEHODIL.JE TO FAKT SUPER.SKÚTR JE SVIŽNĚJŠÍ A KLIDNĚJŠÍ NA ROZJEZDY.DO KOPCŮ JSEM TO POROVNÁVAL NA STEJNÝCH ÚSECÍCH PŘED A PO VÝMĚNĚ VARIÁTORU A JE TO STEJNÝ,MOŽNÁ NEPATRNĚ LEPŠÍ.NEJVĚTŠÍ ZLEPŠENÍ JE ALE V RYCHLOSTI!PO ROVINCE JEL PODLE TACHOMETRU VISION 90-95KM/H MAX A PO VÝMĚNĚ ZA MALOSSI JEDE PODLE TACHOMETRU 100KM/H PO ROVINCE.MĚŘIL JSEM TO I S GPS A TA UKÁZALA PŘESNĚ JAK ŘÍKAL SNOOPY 95-96KM/H(GPS)VÝHODA JE ŽE DŘÍV JSEM JEL NA ROVINKÁCH 90KM/H NA PLNÝ PLYN A TED JEDU STEJNOU RYCHLOSTÍ NA 3/4 PLYNU.CO MĚ ALE NEJVÍC PŘEKVAPILO A BRUTÁLNĚ ZASKOČILO JE ŽE KDYŽ JSEM JEL Z PRUDKÉHO KOPCE DOLU,TAK JSEM ČEKAL NA 105KM/H ZÁSAH OMEZOVAČE OTÁČEK A ONO NIC.TACHOMETR STOUPAL POŘÁD DÁL A ZASTAVIL SE TĚSNĚ PŘED 120KM/H CCA 118KM/H!!!!!MĚL JSEM V TU DOBU ZAPLOU GPS A TA UKÁZALA 110KM/H.DRUHÝ DEN SI MŮJ OTEC PŘEHODIL NA SVÉHO VISIONA TAKY VARIÁTOR MALOSSI KTERÝ JSME MĚLI OBJEDNANÝ SPOLU NAJEDNOU A JEL TO VYZKOUŠET. JEMU TACHOMETR UKÁZAL ČISTÝCH 120KM/H.FAKT TO NECHÁPU KDE SE TO V TOM BERE.ČEKAL JSEM VŠECHNO,ALE ŽE POJEDE Z KOPCE PRES 105KM/H JSEM NEČEKAL
JAREK XX píše:Docela by mě zajímalo jak to bude se spotřebou po výměně variátoru. Mám zkušenost na 2t motoru šla spotřeba s vyšší rychlostí dost nahoru...
V mojom podpise najdes tu spotrebu. A skuter naozaj "nesetrim".
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210 -pauza- Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Je to uplne jednoduche. Len k tomu potrebujes pneumaticky alebo elektricky utahovac a este jeden vacsi "orech", niesom si isty ale tusim to bola 36ka, ale neviem to naozaj isto na vymenu kontrastnej pruziny na spojke. A co sa zaruky tyka, mechanik v servise mi pri druhej garancke povedal ze si to mozem kludne prehodit aj sam. Pripadne ti to spravia oni. Robievaju to bezne. Je to cca 15min roboty.