Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Gandalf » 14 dub 2013, 08:09

Pokud je jedinou chybou PCX vyšší cena, tak do něj stojí za to jít. Zkrátka toho nabídne v mnoha směrech víc. Ale tyhle dva skútry mají obecně dost odlišný styl.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Yaryn » 14 dub 2013, 18:55

to Gandalf : v čem myslíš, že je ta odlišnost mezi Visionem a PCX ? Na Visionu jsem seděl a jel pár metrů ( má ho kolega ), na PCX jsem jen seděl na výstavě. Vision má trochu jinou konstrukci, má rovnou podlahu podlahu, má háček na kabelku a samozřejmě menší výkon a je celkově trošičku menší. kamarád jde letos do PCX, já prostě váhám....je mi líto těch 15 tisíc navíc...si říkám, potřebuješ to ? V :mrgreen: yužiješ to ?
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 358
Registrován: 01 čer 2012, 09:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 14 dub 2013, 20:03

Vykonostne bude stacit na 100%. Akorat pokud na tom budes casteji jezdit ve 2, tak bych tam nedaval kufr, protoze jinak manzelka bude mit kufr vrazenej do zad a ty budes muset vystrcit kolena mimo kapotaz.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 14 dub 2013, 23:01

To záleží i na proporcích jezdců. Já mám 181/80, manželka 158/50 a na kolena mám místa dost a ani ona nesedí na nosiči - kufr by se za ní normálně vešel (zatím jsem ho nekupoval). Ostatně to se dá vyzkoušet i na prodejně. Prostě i když to není žádný obr, sedlo zas tak malé není.

Co se týče výkonu Vižna, ve dvou jsme zatím jen popojížděli po vsi, ale řekl bych, že pro pohodovou jízdu stačí. Navíc se dá vylepšit Multivarem Malosi, jak už referoval svou zkušenost Snoopy (vážně uvažuju o koupi, http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &C=5115211 ).

PCX 125 je samozřejmě výkonnější, než Vision 110; navíc je PCX vodník - což je v něčem plus (lepší odvod tepla, lepší regulace teploty termostaem) v něčem je zas plus vzducháč u Vižna (nemá se na tom co rozbít, co vytéct, snazší údržba a případné opravy motoru).

PCX má dynamičtější vzhled a na rozdíl od Vižna si nikdo nemyslí, že máš padesátku (občas se mě někdo zeptá, mohli tam přidat k nápisu "Vision" alespoň "110i" jako na Vave110i...zas ale někoho v autě občas překvapí, že to jede trošku rychlejc, než čekal :wink: ).
Vision je klasika, praktický je ten háček na tašku (už jsem ho využil, když jsem vyfasoval tašku knížek, co se pod sedlo nevešla), na podlahu se vejde balík petláhví a podobné břemeno.

Všiml jsem si, že PCXkáři si občas stěžují, že jim táhne na kolena, já si na Vižnu nemůžu stěžovat - na rozdíl od dřívějšího Simsona jsem jel bez újmy i v zimě v obyčejných gatích (jen nouzově, spěchal jsem ve vánici domů než posolí silnice, nebyl čas na převlek) navíc lze dát kolena víc k sobě a schovat je tim ještě víc.

A pak samozřejmě investice.

Chce to holt zvážit pro a proti (nejlepší by bylo oba si na měsíc půjčit, jenže...).
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Yaryn » 15 dub 2013, 07:34

je to přesně tak jak píšeš....něco je pro Vižníka, něco pro PCX....nějak to dopadne a dám vědět do čeho jsem šel...zatím ahoj všem a hlavně jezdit bezpečně...
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 42
Příspěvky: 358
Registrován: 01 čer 2012, 09:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Gandalf » 15 dub 2013, 08:08

Yaryn: Ta pro i proti tu už zazněla několikrát, ale v mých očích je zkrátka PCX výkonnější, prostornější, technologicky propracovanější a v mých očích vypadá líp a malinko dospěleji. Ale vždy bude záležet na tom, kde máš vlastní priority, protože Vision má taky dost co nabídnout :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 15 dub 2013, 16:21

Vizna mame a s kufrem a pro dva dospelaky je to skutecne za trest. A to tam mame ten nejmensi kufricek :-) Vizn je super na ty ryby, na hriste na pivo, rano do konzumu pro rohliky - proto ho mame na chalupe, ale na delsi trase odepises manzelce ledviny. Proste pro jednoho super a pro dva jen nouzove (s kufrem), ale da se.

Proste Vision je "prskolet" na mesto a vesnicky pojizdecky. Cestovni skutr vypada jinak.
Naposledy upravil Jezdič dne 15 dub 2013, 23:07, celkově upraveno 2
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 15 dub 2013, 23:02

Tak dnes, konecne s dobrymi (ne)veternymi podmienkami sa mi podarilo namerat max. rychlost 96,2 km/h GPS s multivarom malossi. Len pre info.. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 15 dub 2013, 23:25

A tacho bylo opět 105? (se to rýmuje :D )

Já dnes, s najetými 1400km po necelém roce (já vim, někdo to najede za měsíc i za méně:-), po zahřátí na provozní teplotu, jsem na rovince chvíli podržel plnej (jinak motůrek ještě šetřim) a dalo to 95km/h tachometrových, což by asi zhruba mohlo být kolem těch 88km/h skutečných, udávaných výrobcem. Variátor je zatím origoš.

V zimě z mírného kopečka, s vichřicí v zádech to rychle vylítlo rovněž na 95km/h, ale víc ani ťuk, takže počítám, že limitem je omezovač.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 15 dub 2013, 23:41

Jj, 105. Ale bol to uz taky "extrem". Myslim ze tych 90 tacho je take optimum. Uprimne, cakal som ze to trosku pomoze tej maximalke o nieco viac, no podstatne pre mna je, ze motor toci vyssie otacky a jazdi proti vetru citelne lepsie! To iste plati aj o akceleracii ako som uz spominal. Hold, 110ccm bude stale "len" 110ccm.. :) Ozaj.. A este spotreba sa o nieco "zlepsila".. ;) Nakolko som co to pojazdil aj mimo mesta.
ImageUploadedByTapatalk1366062065.849468.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 16 dub 2013, 00:11

Další potěšující zpráva a PLUS pro Multivar :-) ...vlastně jsem se tě chtěl na to zeptat. To zlepšení nejspíš souvisí s tím "krotkým" naladěním Multivaru při menším zatížení motoru.

S origo variátorem mi přijde optimální cestovka tak do 80-83km/h tacho, víc už se musí ždímat. Takže 90km/h zlepšení určitě je.

Sympatická aplikace v telefonu
Naposledy upravil Sir_Jarek dne 16 dub 2013, 00:21, celkově upraveno 1
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 16 dub 2013, 00:20

Jazdim tak, ako jazdim. No verim tomu ze s tymto skutrikom sa da robit este krajsia spotreba.. ;) ja som spokojny. ;) aplikacia sa vola Car monitor a je z applestore-u. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 16 dub 2013, 00:34

Mě vždy spotřeba padala na delších zajížděcích trasách, při ježdění do práce 3,5km naopak stoupala, což je logické - studený motor + chvilka zahřívání na volnoběh. Už teď z hlavy přesně nevim (léta přibývají :D ) kolik to bylo, ale myslim že kolem 2,5 l/100km na "dálku" (syrový motor, ale většinou jen kolem 60-70km/h), do 3 l/100km město - to bylo ale opravdu maximum jen jednou, kdy jsem vyjel nádrž jen na dojíždění do práce.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod matti » 16 dub 2013, 14:56

AHOJ JÁ MÁM RYCHLOST DLE TACHO ROVINA 90-95KM/H Z KOPCE 105KM/H(OMEZOVAČ)SPOTŘEBA LETOS MĚŘENA 2X.JEDNOU 2.59L/100KM A DRUHÁ 2.65L/100KM.CCA 14DNÍ MÁM OBJEDNANÝ VARIÁTOR MALOSSI A TED ČEKÁM.ÚDAJNĚ BY MĚL PŘIJÍT JEŠTĚ TENTO TÝDEN,TAK UVIDÍM.TĚŠÍM SE AŽ TO VYZKOUŠÍM.PŘEDEVČÍREM JSEM PŘES PROGRAM SPORTS TRACKER S GPS PRES MOBIL MĚŘIL JÍZDU NA PLNÝ PLYN A GPS NAMĚŘILA NEJVÍC 99KM/H Z KOPCE.SNOOPY TĚCH 96KM/H PODLE GPS S VARIÁTOREM MALOSSI BYLO PO ROVINĚ A NEBO Z KOPCE??
Uživatelský avatar
matti

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 říj 2012, 12:57
Bydliště: Tanvald
Skútr / moto: HONDA PCX 125

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 16 dub 2013, 17:44

Po rovine. :) Meral som to pomocou MotionX-GPS. Viac info tu http://gps.motionx.com/maps/e291ecdf2a6 ... 5bdaffd73b Po kliknuti na trasu sa zobrazi detail.
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron