To záleží i na proporcích jezdců. Já mám 181/80, manželka 158/50 a na kolena mám místa dost a ani ona nesedí na nosiči - kufr by se za ní normálně vešel (zatím jsem ho nekupoval). Ostatně to se dá vyzkoušet i na prodejně. Prostě i když to není žádný obr, sedlo zas tak malé není.
Co se týče výkonu Vižna, ve dvou jsme zatím jen popojížděli po vsi, ale řekl bych, že pro pohodovou jízdu stačí. Navíc se dá vylepšit Multivarem Malosi, jak už referoval svou zkušenost Snoopy (vážně uvažuju o koupi,
http://www.malossistore.cz/Prodotto.asp ... &C=5115211 ).
PCX 125 je samozřejmě výkonnější, než Vision 110; navíc je PCX vodník - což je v něčem plus (lepší odvod tepla, lepší regulace teploty termostaem) v něčem je zas plus vzducháč u Vižna (nemá se na tom co rozbít, co vytéct, snazší údržba a případné opravy motoru).
PCX má dynamičtější vzhled a na rozdíl od Vižna si nikdo nemyslí, že máš padesátku (občas se mě někdo zeptá, mohli tam přidat k nápisu "Vision" alespoň "110i" jako na Vave110i...zas ale někoho v autě občas překvapí, že to jede trošku rychlejc, než čekal
).
Vision je klasika, praktický je ten háček na tašku (už jsem ho využil, když jsem vyfasoval tašku knížek, co se pod sedlo nevešla), na podlahu se vejde balík petláhví a podobné břemeno.
Všiml jsem si, že PCXkáři si občas stěžují, že jim táhne na kolena, já si na Vižnu nemůžu stěžovat - na rozdíl od dřívějšího Simsona jsem jel bez újmy i v zimě v obyčejných gatích (jen nouzově, spěchal jsem ve vánici domů než posolí silnice, nebyl čas na převlek) navíc lze dát kolena víc k sobě a schovat je tim ještě víc.
A pak samozřejmě investice.
Chce to holt zvážit pro a proti (nejlepší by bylo oba si na měsíc půjčit, jenže...).
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)