Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickielli15 » 01 úno 2013, 14:36

Tady Ti jasně říkám - mám jen o pár jednotek kg míň a byl jsem před stejnou volbou - Vision, PCX, SH. Jdi do SH. Patří mezi nejsvižnější 125-ky a moje váha mi po jízdě na Visionu řekla, že je to málo. Ty nebo já, když sedíme na skůtru, to je jako by tam seděla dvě děvčata... :)
Pokud hodláš i na výlety po ČR, ani bych nekoukal na nic, co má méně, než 9-10Kw. Protože ta váha dělá samozřejmě svoje. SH se mnou (112kg) jede naprosto plynule 80Km/h. Dá se jet po rovině 90Km/h, maximálka není až tak důležitá (někde za 100Km/h). I s mojí váhou jsem ve městě (Brno) nezdržující, včetně okruhů. O křižovatkách nemluvím, tam nezdržuji nikdy - pokud se nenajde závodník co hned píská gumama...
Píšu hodně rychle, protože za chvilku odcházím, tak je to takový pátý přes devátý, ale myslím, že je Ti jasný, co chci říct - ber 9-11KW. :wink:
... k zamyšlení co se Hondy týče ( a Tvé váhy)
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/220152-sh-125i.html
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/228926-sh-125i.html
Naposledy upravil mickielli15 dne 01 úno 2013, 19:23, celkově upraveno 1
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 01 úno 2013, 14:59

Na tvoju postavu ti bude Vision určite malý a "slabší".. :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod jawa23 » 11 úno 2013, 17:14

Našiel som na nete túto krásnu farbu a nakopávačku k tomu (snáď to tu už nebolo).Zrejme model pre ázijský trh ale je to pekné. Viditeľnosť v premávke je určite parádna.Mal som oranžový Keeway Focus a Vision v tejto farbe by som tiež kľudne bral.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
jawa23

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 09 čer 2012, 15:19
Bydliště: SK/TT
Skútr / moto: bolo:Jawa23Mustang,teraz:KeewayFocus50
Tuning / úpravy: séria,len odblokovaný

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 11 úno 2013, 18:08

viewtopic.php?p=181975#p181975 :) ta farba, neviem. Moc mi nesmakuje.. Inak dnes som objednal multivar od malossi (som zvedavy na rozdiel) a dorobil vypinac na vystrazne smerovky, ale ten bude treba este trosku doladit. (vymenou prerusovaca)

Aj TAKTO to môže dopadnúť keď sa vozíte po solených cestách. Alebo je to vadou materiálu? :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sedli » 12 úno 2013, 13:08

To je z visiona ? Podle těch disků se mi to zdá jako z pcx... jo, sůl je svinstvo, ale když se to umeje...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 12 úno 2013, 13:30

JJ, to je Vision. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod forester » 12 úno 2013, 14:33

To isté čo platí u liatinových diskoch na autách,čo najrýchlejšie umyť ťeplou vodou ale najlepšie je to vystriekť vapkou.Tie mapy sa tam pomaly zažierajú a čím dlhšie to budeš odkladať tým horšie pôjdu preč.
Existuje aj prípravok na disky ktorý sa nastrieka sprayom pred umývaním ,majú ho na každej punpe alebo v autokozmetike a ten sa vie vysporiadať aj z mastnými škvrnami či prachom od bŕzd.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 13 úno 2013, 00:48

SnoopyBA píše:Aj TAKTO to môže dopadnúť keď sa vozíte po solených cestách. Alebo je to vadou materiálu? :roll:

:o ta fotka mě hezky vyděsila :wink: no však vím, proč se s Vižníkem soli vyhýbám jako čert kříži - tedy vyjedu kdy? Až naprší a uschne :mrgreen:

Hned jsem tu fotku ukázal své drahé polovičce - jak by to dopadlo - když měla nápad, že po suché posolené silnici by se jet dalo

Co se týká litých disků kol u aut - dříve to tak skutečně platilo - kdo včas nepřehodil celá kola za zimní na plecháčích, tomu sůl ráfky rozežrala.

Dnes je ale na litých ráfcích tak kvalitní lak, že je lze používat i v zimě - samozřejmě lak musí být ze všech stran v bezvadném stavu, nesmí být nikde porušen (stejná zásada platí u karosérie - dokud není porušen lak a zinková vrstva - zvenku, ze spodu, v dutinách - auto nerezne). Ovšem ani pro lak není sůl žádný balzám.

U dílů ze slitin hliníku na skútrech a motorkách ale taková ochrana není - a navíc jsou tyto díly na očích, takže to pak přinejmenším vypadá dost ošklivě (u auta může rovněž oxidovat blok motoru, převodovky, díly brzd, nápravy - ale není to zvenku vidět a konstrukce aut se zimním provozem narozdíl od moto počítá).

Oplach je určité řešení, ale máchat skůtříka když venku mrzne... spíš to beru jako nouzovku když bych náhodou odjel za sucha a musel se vlivem změny počasí a aktivitě silničářů vracet na soli.
Naposledy upravil Sir_Jarek dne 20 bře 2013, 22:33, celkově upraveno 5
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 20 bře 2013, 21:45

Včera som prehodil seriový variátor za multivar od malossi a musím povedať že je to dosť veľký rozdiel. Motor točí do vyšších otáčok, "svižnejšia" akcelerácia pri rozbehu aj pri napr. 60km/h, proti vetru je "odolnejší", čiže nemá problém si udržať cca 90km rýchlosť čo bol predtým dosť problém, keď mi fúklo poriadne do ksichtu.. :D Čo sa max rýchlosti týka, tak stúpla na 105km/h (tacho), no viac ani bohovi, ani dole z kopca. Skúter by ešte ťahal, no bolo cítiť že ho (asi) brzdí elektronika. možno sa mýlim.. :?: :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 22 bře 2013, 14:02

Snupe, super prispevek. Kratky, uderny, vecny a konkretni. To se mi libi :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 22 bře 2013, 14:50

Ešte hodím neskôr nejaké to video (akceleráciu) keď bude krajšie počasie. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Jezdič » 22 bře 2013, 15:03

No ja nekdy udelam viedo toho naseho Visna 50 s multivarem - jak rucicka "leti" vzhuru ka 60km/h :-)
U tebe byl ten variator fajnovost, v nasem pripade nutnost, jinak by vision "valil" jen 45km/h

To jak pises ze 105 a pak uz nic, tak to bude asi podobne jako u naseho, je tam omezovac otacek. Ten nas by taky "taknejak" chtel jet po rovine i 70, ale v urcitych otackach je konec a to i z kopce.

Tak zelam maximalni zazitky :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 bře 2013, 02:11

SnoopyBA píše:Včera som prehodil seriový variátor za multivar od malossi a musím povedať že je to dosť veľký rozdiel. Motor točí do vyšších otáčok, "svižnejšia" akcelerácia pri rozbehu aj pri napr. 60km/h, proti vetru je "odolnejší", čiže nemá problém si udržať cca 90km rýchlosť čo bol predtým dosť problém, keď mi fúklo poriadne do ksichtu.. :D Čo sa max rýchlosti týka, tak stúpla na 105km/h (tacho)...

Tak to je slušné zlepšení parametrů... :)

...jak se to chová při malém přidání plynu - myslím rozjezd, když chceš jen tak pomalu popojíždět? Nebo otáčky při ustálené pomalejší jízdě (50-70)?

Svezl jsem se jednou na laděné padesátce Yamaha Aerox - a ta buď vystřelila jako splašená - anebo nic - pomalej rozjezd nebo menší otáčky to prostě neumělo :?
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Honda Vision 110

Příspěvekod SnoopyBA » 23 bře 2013, 10:11

Tak ten Rox bol asi viac vytuneny.. :) Poznam take rozjazdy, sedel som na podobnej aprilii. :) Toto nieje taky extrem, skor naopak. Ta sa s tym jazdit a rozbiehat sa uplne plynulo tak, ze keby som ti nepovedal ze je tam meneny variator, tak by si na to ani neprisiel. Ono jazdi to normalne tak do 1/2, 3/4 plynu a az "vyssie" to vyleti do vyssich otacok ale zase nieje to ako motor pilka. ;) Cize da sa s tym jazdit aj "normalne". Akurat jedna vec, co som este postrehol, ak za jazdy pustis "plyn", tak to brzdenie motorom uz nieje take ucinne ako s povodnym variatorom, valcekmi a kontrastkou. Pride mi to tak, ze tento "set" nechava tomu skutru dlhsi dojazd. Snad som to napisal zrozumitelne. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 bře 2013, 21:36

Napsal jsi to perfektně, díky, přesně to mě zajímalo :) (ba jsi dokonce napsal víc - o tom brždění motorem:-)

Pak je tento set Multivaru vyladěný opravdu dobře :) ...ano, ten Rox je vytuněný více - laděný výfuk, větší tryska v karb.

To méně účinné brždění motorem má své výhody i nevýhody - i když myslím, že výhody asi převažují.
Účinnější brždění sice na dojezdech a z prudšího kopce šetří brzdy, když ale moc brzdit nechceš, musíš to vyrovnávat plynem (což jde ale u Vižna vystihnout dobře, říkám tomu "plynovej neutrál"), což nutně zvyšuje spotřebu.
Delší dojezdy s Multivarem by zas měly při normální jízdě benzín šetřit, možná trochu i motor. Plus lepší výkony. A brzdy jsou účinné...

Takže myslim, že je to jednoznačně dobrá investice :)

Na oficial Malosi e-shopu ho vidím za 2320,- Kč
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron