8steve píše:sir_Jarek: jenom mě zaujala jedna věc...jak zatáčíš do zatáčky pomocí řídítek?
Levou rukou uchpím levou rukojeť, pravou rukou uchopím pravou rukojeť... no, je to na dlouhé povídání
I když se Vision dělá v Číně, nijak na mě "čínsky" nepůsobí, pár výhrad bych měl, ale to spíš k práci konstruktéra - podle mě mohla bejt lepší ochrana motoru před stříkající vodou od zadního kola při jízdě v dešti. Už jsem si koupil 2mm silnej plát černý gumy (materiál pro výrobu těsnění), ze kterýho udělám "zástěrku" za motor před zadní kolo. Ale řekl bych, že toto nebude problém jen Visiona.
Pak jsem shledal na hlavním stojanu zalakované prskance od svařování (nutno se sehnout, je to vidět jen hodně zblízka) - nevím, zda to bývá "ozdobou" i u dražších modelů, ale já když něco svařuju, tak to po sobě očistim líp.
Ale jinak můžu na zpracování Visionu a kvalitu materiálů jen pět chválu: perfektně slícované plasty, nic nikde nedrnčí, neklepe, lak bez jakýchkoli kazů. Taky musim pochválit kvalitu plastu na podlaze - ačkoli by se po šlápnutí botama dalo učekávat, že se objeví škrábance a ošoupanej povrch plastu - trochu to tak i vypadá - po setření mokrou houbou a uschnutí neni vidět vůbec NIC, co by připomínalo, že by na to někdo šlápnul jinak, než v sametových bačkorách, prostě po 550 km vypadá plast podlahy úplně stejně, jako před vyjetím z prodejny - což podle mě vůbec neni samozřejmost. Zde se tedy nešetřilo.
Motůrek šlape jako švýcarský hodinky - jeho utlumené čtyřtaktní bublání začíná bejt pro mě návykový
Ještě ke spotřebě: mezi 2. a 3. tankováním mi spotřeba "vylítla" na 2,6l/100km - dlužno podotknout, že značný podíl na ujetých kilometrech mělo moje 3,5km dojíždění do práce. Po tom 3. tankování jsem dal mimo cest do práce několik projížděk cca od 10 do 50km, a původní spotřeba je zas zpátky - 2,3l/100km - ovšem při už rychlejším tempu.
Malý dotaz: jak pod své příspěvky dostanete tu tabulku se spotřebou a ujetými kilometry?