Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod _Tom_ » 26 čer 2012, 12:15

jak jsi přišel nato že vision je vyráběn v číně a sh v japonsku?
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod fleet.admiral » 26 čer 2012, 12:36

_Tom_ > Jestli se SH vyrábí v Japonsku, se ptám (osobně bych tipnul, že ano). Ad vision - např. viz zde: http://www.cmn.cz/clanek-307/
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod _Tom_ » 26 čer 2012, 12:50

sh 125 a 150 dělají v itálii
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod fleet.admiral » 26 čer 2012, 12:53

Tak to je jasné, že se vyšší výrobní náklady promítnou do ceny, taloši to nebudou dělat za misku rýže (ani špaget). :)
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod _Tom_ » 26 čer 2012, 12:56

osobní názor. není to o výrobních nákladech. za mě je na visionu vidět uspora peněz oproti sh125. Každý to myslíme z jiného pohledu. Necháme to být a zpět k visionu a ne porovnávání kde je práce drahá a kde levná
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 črc 2013, 22:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickielli15 » 26 čer 2012, 17:09

Tak od každého trochu. Sh je vyšší model, takže by byl dražší, i kdyby byly výrobní náklady 17kč. Ale musí si to, ať už jakkoliv, ospravedlnit přidanou hodnotou. To, že je jakákoliv Honda vyrobena v Číně, nic neznamená. V Číně jsou schopni vyrobit i špičkové věci, záleží na zakázce. Třeba v LED svítilnách jsou v Číně světová špička. Firma jako Honda si tam postaví továrnu a položí určité kvalitativní a technologické standardy. Hondy z Činy se nebojím.
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 27 čer 2012, 01:29

8steve píše:sir_Jarek: jenom mě zaujala jedna věc...jak zatáčíš do zatáčky pomocí řídítek? :)

Levou rukou uchpím levou rukojeť, pravou rukou uchopím pravou rukojeť... no, je to na dlouhé povídání :wink: :D

I když se Vision dělá v Číně, nijak na mě "čínsky" nepůsobí, pár výhrad bych měl, ale to spíš k práci konstruktéra - podle mě mohla bejt lepší ochrana motoru před stříkající vodou od zadního kola při jízdě v dešti. Už jsem si koupil 2mm silnej plát černý gumy (materiál pro výrobu těsnění), ze kterýho udělám "zástěrku" za motor před zadní kolo. Ale řekl bych, že toto nebude problém jen Visiona.
Pak jsem shledal na hlavním stojanu zalakované prskance od svařování (nutno se sehnout, je to vidět jen hodně zblízka) - nevím, zda to bývá "ozdobou" i u dražších modelů, ale já když něco svařuju, tak to po sobě očistim líp.

Ale jinak můžu na zpracování Visionu a kvalitu materiálů jen pět chválu: perfektně slícované plasty, nic nikde nedrnčí, neklepe, lak bez jakýchkoli kazů. Taky musim pochválit kvalitu plastu na podlaze - ačkoli by se po šlápnutí botama dalo učekávat, že se objeví škrábance a ošoupanej povrch plastu - trochu to tak i vypadá - po setření mokrou houbou a uschnutí neni vidět vůbec NIC, co by připomínalo, že by na to někdo šlápnul jinak, než v sametových bačkorách, prostě po 550 km vypadá plast podlahy úplně stejně, jako před vyjetím z prodejny - což podle mě vůbec neni samozřejmost. Zde se tedy nešetřilo.

Motůrek šlape jako švýcarský hodinky - jeho utlumené čtyřtaktní bublání začíná bejt pro mě návykový :wink:

Ještě ke spotřebě: mezi 2. a 3. tankováním mi spotřeba "vylítla" na 2,6l/100km - dlužno podotknout, že značný podíl na ujetých kilometrech mělo moje 3,5km dojíždění do práce. Po tom 3. tankování jsem dal mimo cest do práce několik projížděk cca od 10 do 50km, a původní spotřeba je zas zpátky - 2,3l/100km - ovšem při už rychlejším tempu.

Malý dotaz: jak pod své příspěvky dostanete tu tabulku se spotřebou a ujetými kilometry?
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod fleet.admiral » 27 čer 2012, 04:24

Sir_Jarek > Registruj se na http://www.spritmonitor.de (kvůli té spotřeby).
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TUNER » 27 čer 2012, 06:34

A nebo na www.spotreby.cz který jsou v češtině. Pak si jen skopíruješ kód,kterej si dáš do podpisu a hned se ti zobrazuje průměrná spotřeba s odkazem na tabulku spotřeb... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 27 čer 2012, 20:33

Díky za info :)
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 02 črc 2012, 18:46

Zásuvka 12V. Připojeno přes 15A pojistku, očkama, přímo na aku.
Vypínač jsem nedával, zásuvka je před vodou dobře chráněná jak umístěním, tak vlastní konstrukcí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 03 črc 2012, 12:30

Já si měřím spotřebu a vedu elektronickou servisní knížku tady: http://www.club-honda.eu/vozidlo/honda- ... eba-paliva dřív jsem býval i na spritmonitor.de
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod malagelo » 03 črc 2012, 22:23

by mě docela zajímalo kolik ten vision110 jede?? max
bylo jawa javeta , kentoya twinshot. Sym orbit50 velká spokojenost, Ted mám Hondu SH125
malagelo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 98
Registrován: 25 bře 2012, 11:28
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Sym orbibt50. Nově HONDA SH125
Tuning / úpravy: hlavně do práce ,

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod TUNER » 04 črc 2012, 06:21

Kolem těch 90-95,co má uvedeno v TP....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 04 črc 2012, 07:54

Já mám v TP uvedeno 88km/h.
Tachometrově jsem jel asi 98km/h, což je při mé váze dost slušné, i když asi víčko nádrže bylo podtlakem promáčklé dovnitř. :lol:
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 6 návštevníků