Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda Vision 110

23 čer 2012, 14:23

Yarin- zajdi do Hondy, projeď se na obou a budeš mít jasno. :wink:

Re: Honda Vision 110

23 čer 2012, 16:24

Tam jsem byl,jenže tam měli jen toho Visiona,PCX vyprodáno,spíše jsem chtěl vědět přítomné,jestli někdo takovéto dilema měl a proč se rozhodl právě takto...no... :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 03:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Honda Vision 110

23 čer 2012, 18:09

jestli jsi z Kolína, tak zajeď do Pardubic, tam mají všechny

Re: Honda Vision 110

23 čer 2012, 21:47

vision je oproti pcx na první pohled o dost menší. celkově, i prostor pro řidiče a spolujezdce. v tom bych viděl to hlavní

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 00:33

...já jsem se přesně takhle rozhodoval - Vision, nebo PCX - a nakonec jsem koupil SH125, i když ne novou, ale zánovní. Skoro za cenu Visiona. Sice to nejezdí za 2.2l/100km, ale výkon je vyšší. Spotřeba se mi pohybuje mezi 2.7-3.1, obecně kolem 3l/100km. Ale jsem těžkej a neštřím ho...Já se ale rozhodl takto hlavně kvůli tomu, že vážím přes 110 kilo a na SH mě zdržujou i klidní řidiči Felicií na okreskách :mrgreen:
... jinak - Vision je mi velmi sympatický, jezdí na něm jeden kamarád v Brně. Je to pro lidi, kterým nestačí 50-ka a nechtějí měnit válce, variátory a tunit. Je to malinký a svižný. PCX je krásná, úsporná. Je to designovej skůtr, kterej v pohodě stačí na město a blízké okolí. Oba kousky mají dobrý poměr cena/užitná hodnota. Tohle rozhodování si přesně pamatuju a přestože nelze šlápnout vedle, je to těžký, vím... tak šťastnou ruku přeju...

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 07:24

icecheat píše:jestli jsi z Kolína, tak zajeď do Pardubic, tam mají všechny

už mě to taky napadlo....koukal jsem na jejich stránky a zjistil,že tam maj všechno,takže se tam v nejbližší době vydám na průzkum... :D

mickielli15:
No já taky nejsem žádné párátko,mám 90kg,takže ta volba bude asi jasná...PCX,až budu v Hondě,tak juknu i na to SH,ale co jsem koukal na fotky,tak ta PCX mě vzrušuje víc a a taky cena SH je zase o dost víc,mám tedy na mysli nové moto..
Já jsei chci udělat radost,chi rozhodně funglovku,příští rok mi bude 50,chci to jen do práce 4km tam a 4km zpátky,plus nějaké ty vyjíždky do okollí jak sám tak s manželkou... je musím počkat až udělají od ledna tu změnu s tím Béčkem...ale to mi neva,však přes zimu třeba něco zlevní,i když pochybuju,o 125tky bude velký zájem díky té změně ...každopádně dík za názor...

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 11:25

Tak na pojízdky pár km by stačil bohatě Vision, ale zase ve dvou (se) to lépe táhne na PCX. :-)

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 13:49

Před chvíli jsem se projel na Hondě Vision 108 ccm a musím říci že to jede pěkně....trochu mě překvapila ta váha,sice jsem věděl,že ten metrák váží,ale čekal jsem to malinko lehčí....je to taková malá kočička....myslím,že dám přednost PCX,ale zatím jsem neměl tu čest ji vidět jinak než na youtube :D

_Tom_ píše:vision je oproti pcx na první pohled o dost menší. celkově, i prostor pro řidiče a spolujezdce. v tom bych viděl to hlavní

jak jsem na tom dnes seděl,tak jsem si vzpomněl na dobu,kdy mi bylo těch 15 - 17 let a sedlal jsem pionýra,pařeza či stadiona a ta velokost mi přišla tak nějak totožná.....což mě docela odrazuje...teď už zbývá okouknout PCX na živo a myslím,že bude jasno... :wink:

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 20:25

napíšu jak jsem bych se na to díval já:

zamysli se kdy chceš koupit nový/nebo jetý skútr.

zkus si dát dohromady kolik peněz na to máš teď a kolik by jsi mohl mít v čase plánované koupě.

pak najdi prodejnu kde mají vision a pcx na jedné prodejně. ideálně když tam bude i SH.

zkus napsat jak velkou váhu pro tebe má vzhled. PCX je pro většinu líbivější a pokud beru jen ten vzhled většina se rozhodujících pro PCX zavře oči nad velikostí kol, místa na sedačce pro sebe i spolujezdce a na zpracování

SH je nejdražší, hondou považované v kategorii 125ccm za top městský skútr. potom býval v nabídce model PS125, který byl postaven na stejné technice a motoru, jen s 13" koly

pak je tu oblíbený model PCX, zpracováním, výrobou jinde, tím i cenou. Podívej se na detaily SH a PCX. rozměry kol, šířka, motor a výkon, zpracování, detaily jako sedlo, zadní stupačky, ovladače na řidítkách, brzdy. Samozřejmě je to o ceně

no a posledním v žebříčku je vision. Za mě nejmenší, nejmladší, nejméně pohodlný pro dva atd.

Když jsem vybíral skútra, sedl jsem si na dva modely. tenkrát honda lead a honda PS. Je to volovina, ale prodejce mi nabídl, pojďte sedneme si na to oba dva. Nemusel jsem ujet ani kilometr a hned mi byl jasný rozdíl.

Re: Honda Vision 110

24 čer 2012, 22:58

...přesně pro tyto důvody jsem bral SH.
Já chtěl za každou cenu novou motorku, ale přidaná hodnota u SH mě přesvědčila. Na druhou stranu, PCX ani Vision nejsou špatný, jsou to Hondy a Honda by si nedovolila vyrobit něco, co by nedostálo jejího jména. Je to fakt o detailech a potom o prostoru a výkonu.
Vision, PCX i SH jsou v modelové řadě pěkně srovnané a každý nabízí přesně to, co zákazník žádá v poměru k ceně. Mě jsou sympatický všechny tři a případný nákup je opravdu o preferencích.
- buď budu preferovat víc moderní vychytávky a design plus spotřebu a půjdu do PCX
- nebo chci prostornější, praktičtější a výkonnější, vyšší model, tzn. koupím SH
- nebo chci mrštnou a úspornou mršku, která sice není nejvýkonnější, ale za cenu padesátky, výkonem vyšším a spotřebou mnohdy nižší, než dvoutaktní padiny... tak pak je jasná volba Vision.

hlavní je, že to bude Honda. :wink:

Re: Honda Vision 110

26 čer 2012, 00:56

Já taky řešil volbu Vison/PCX

Myslim, že Tom to výše dobře rozebral.

- Jednak musí člověk vědět, kolik může a chce do skútru investovat (nejen za skútr je třeba platit, že... :wink: ).

- A potom co od svého budoucího stroje očekává. Je jasné, že na delších trasách bude miniskútřík těžko konkurovat větším a silnějším modelům (neřku-li maxiskútrům). Ovšem ve městě, v hustém pomalejším provozu, ve stísněných uličkách a mezerách, s častým vyjížděním na chodník se může karta obrátit - tam se lehoučký malý skútr může náramně hodit.

- A pak samozřejmě co se člověku líbí.

U mě převážila praktická stránka věci: vzhledem k hlavnímu účelu - dojíždění do práce 3,5km a další kratší pojížďky ze vsi do města - byla koupě Visionu tou ekonomičtější volbou. Také částečně volbou praktičtější z hlediska vlastností skútru - např. plochá podlaha a háček na tašku (řekne se "kravina", ale už jsem ho náramně využil, když jsem ve městě "vyfasoval" neskladnou igelitku knih) nebo menší hmotnost a rozměry, bo mám v gráži docela těsno. Přitom ale přes malé rozměry mi kolena do ničeho nenaráží, nepřekáží řídítkům, nemusim se nikam natahovat a hrbit.
Co se týká pohodlí, jel jsem zatím na projížďce bez zastavení asi něco přes 50 km, a žádný větší problém s mými ne zcela bezproblémovými klouby a zády (taky už mi není 20 ani 30... :wink: ) jsem neměl.
Další plus je světlo natáčející se společně s řídítkama = lepší osvětlení silnice v zatáčce.
Někteří PCX-káři psali, že jim víc fouká na nohy, s čímž já problém nemám.
S manželkou se na mrňouse vejdem v pohodě (80+50kg) :D

Samozřejmě i PCX, jak už tu psali jiní, má svá plus oproti Visionu: je přece jen výkonnější, má účinnější, regulované kapalinové chlazení (ale na vzduchovém u Visionu se zas nemá co rozbít...), maximálka by měla stačit na ujetí tirákům (opravte mě, jestli se mýlím), alternátoro-startér s absencí pastorku a ozubeného věnce dává tušit velkou spolehlivost; pokud vim o trochu větší podsedlák (ovšem i mě se do Visionu vejde obyčejná integrálka), a je celkově větší - i když né zas tak o moc - jak jsem koukal na parkovišti u Lidlu.

Co se vzhledu týče, body u mě sbíraly oba - každý jinak, u Visionu se mi třeba víc líbí přístrojovka (analogový palivoměr spolu s rychloměrem a kontrolkama na jedné nerozdělené ploše), zakrytá řídítka, takže nečumí nikde kabeláž ani nádobka na brzdovku, celkově je Vision taková víc skútrová klasika; PCX zas vypadá dynamičtěji, vyvolává dojem většího a silnějšího stroje, zatímco u Visionu se někteří ptají, jestli je to padesátka (je to takové mini SH-áčko), o to víc se diví, jak to upaluje :mrgreen:


SH 125 bude v mnohém spojovat výhody obou plus bonus, ovšem cena je tam zas jinde.

Re: Honda Vision 110

26 čer 2012, 02:14

Ano, pánové, máte oba pravdu. Pro případné váhající jsou to cenné informace a poznatky.
Na Visionu jsem jel, ale na PCX jsem neměl tu čest, musím se na ní svézt, má ji jeden kolega. Je fakt, že se divím, jaká mračna PCX-ek na silnicích jezdí a Visiony aby člověk pohledal... je to škoda, vždycky, když Visiona vidím, potěší mě to, je to taková pozitivní japonská lasička... já byl napřed skálopevně přesvědčenej pro Vision, PCX mě taky hlodal. Ale první láska byl Vision a tehdy jsem hltal info a přečetl snad všechny fóra světa, byla to novinka a informací bylo mááálo....

Re: Honda Vision 110

26 čer 2012, 07:52

vision je celkem novinka oproti pcx

Re: Honda Vision 110

26 čer 2012, 10:48

_Tom_ - ano, je to novinka, ale za ten poměr cena/značka/hodnota ji už dávno mělo mít straaašně lidí :) Jakto, že jich tu nejezdí víc, než Fabií a Oktávek? "Dyť je to, mámo, levný a bere to míň než moje plná palba f tédéíčku". :mrgreen: Ne, já vím, proč. Protože Čína. Těch tu bzučí opravdu spousta. Navíc už tu je cenová konkurence, jako Peugeoty a třeba Typhoony, který už značka jsou a v akci jsou podobně levný... ale i tak bych s Visionem neváhal, pokud bych 1) byl lehčí a 2) jezdil jen pár km denně. Prostě Visionu fandím.

Re: Honda Vision 110

26 čer 2012, 11:46

mickielli15 > Tak vision je taky čína, jen s dobrým brandem a tudíž lze od něj očekávat přece jen lepší kvalitu. Apropos, SH ale je made in Japan, ne? Možná i proto je citelně dražší než vision a PCX, u kterých se odrážejí země původu...
Odeslat odpověď