dacambary píše:Konečně jsem se dokopal k montáži kufru.
No paráda, pěknej kufřík
to já se ještě nedokopal ani ke
koupi kufru
dacambary:
Stačilo by vyfotit z jinýho úhlu - z boku mírně šikmo zepředu; nebo víc z dálky nebo si s tim prostě trochu pohrát - ale na druhou stranu, je to jen fotka, a když jde předevšim o foto kufru, chceš ho mít na fotce v popředí
Na mýho Vižníka jsme na prodejně s prodejcem pokusně přikládali na nosič dokonce 30-ti litrovej GIVI E300N (na ten mám předběžně zálusk) a nevypadalo to vůbec špatně.
Jen se zeptám: musí se ten kufr otevírat vždy klíčkem jako třeba podsedlák nebo můžeš mít "odemčeno" a podle potřeby otevírat - zavírat ? (třeba když budeš chtít nabrat spolujezdce, aby bez zdržování s klíčkem vytáhl z odemčeného kufru helmu, nasadil, nastoupil a frrrr...)
Bilok píše:... Možná jsem to s tím zajížděním i tak až zbytečně přeháněl, ale mám to jako zábavu.
U mě je to podobný (představuju si ty součástky uvniř motoru jak to tam pěkně běhá
). Taky vždycky hledám nějakej lepší olej, zkracuju výměnný lhůty, kupuju líp aditivovanej benzín (momentálně OMV MaxxMotion)
Myslim si, že u záběhu jde mimo jiné o to, aby se kluzné plochy dílů, které jsou z výroby přirozeně hrubé (hladké plochy by komplikovaly a prodlužovaly záběh), vzájemně nepotkávaly - aby byla mezi nimi stále mezera tvořená olejovým filmem - a toho lze dosáhnout právě nižším zatížením a nižšími (ne npříliš nízkými!) otáčkami = menší tlaky na styčné plochy - protože u hrubých povrchů je mnohem snazší, aby se vzájemně i přez olejovej film potkaly. Pokud se při šetrném zajíždění plochy nepotkávají, je vzájemné přizpůsobení dílů jemnější, vzniknou menší vůle, kroužky líp těsní = lepší výkon, menší spotřeba, delší životnost. Tak nějak to chápu.
Bilok píše: Taky mě teď těší, že ani ve dvou skoro naplno se nedostanu přes 1,8litru nehledě nad předpokládanou prodlouženou životnost stroje.
Nakonec to sám vidíš na svém autě, že to funguje
.
Viděl jsem to i na Simsonu - po výbrusu, i u předešlého auta Š110L - dělal jsem osobně GO motoru s úpravou na mírně zvětšenou stodvacítku (1205ccm oproti 1174ccm), jeli jsme pak s přáteli dvouma plně obsazenýma autama do Brna po D1 - říkal jsem, ať mi s tou Corsou 1.2 moc neujíždí, a nakonec to bylo na opak
v kopcích jsem se jim ztrácel
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 črc 2013, 22:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou