Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 kvě 2012, 00:01

Pěkná :) tuhle radost mám taky v merku. Líbila by se mi pogumovaná, nevim jestli se dělá - bych si neodřel vidlici nebo třmen - to až to, blb, zapomenu odemknout.
Nevim, jestli má význam verze s alarmem...
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickey » 23 kvě 2012, 00:04

mam zamek kotoucovky s alarmem a vlastne ho ani nezapinam, protoze to hrozne zere baterku, pouziti vidim jen v nouzovym zastavenim pred obchodem v podezrelym miste, kde na skutr primo nevidis, ja uz bych si ho znovu nekoupil
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 23 kvě 2012, 18:03

Baterky mám nabíjecí a parkuju doma. Navíc to jistí NO.
Zámek jsem koupil pro klid duše, když mám nějaké zařizovací popojížďky. A fakt to funguje. :lol:
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 23 kvě 2012, 23:15

Kde jsi nakupoval? Co za něj chtěli? Já ještě nestihl udělat pořádnej průzkum. Taky nevim na kolik záleží na typu a průměru kotouče - zda si můžu dovolit něco objednat z internetu, nebo radši odzkoušet - nemám s tim žádný zkušenosti (na bubnovkách Simsonu i všech předešlých strojů zkušenosti ňák nešly sbírat :D ).

Taky parkuju doma - v garáži na dvoře - a v práci v uzamykatelný zastřešený kleci vedle parkoviště, takže taky bych zámek uvítal hlavně na nějaký pojížďky po městě, kdy na skútr nevidim přes výlohu nebo kdy vim, že se ke stroji nevrátim za dvě minuty (i když i to je dost dlouhá doba na zcizení).

Dnes jsem na Vižindě objížděl nějaké zařizování po Žatci, a tak jsem si místy, kde je horší povrch silnice a tlupy chodců kolem, motorem jen tak tiše bublal 20-30km/h, až se na mě občas lepilo ňáký divoký auto - mírný dávkování výkonu je u Vižního čtyřtaktu tak samozřejmý a pohodový, že člověk nemá potřebu se někam honit nebo neustále cvičit plynem. Takže už líp chápu, proč ve Vietnamu (dle vyprávění) je jízda mnoha čtyřtaktních skútrů plynulá a bezpečná - oni totiž prý jezdí po městě pomalu, pohodově, a je tam prej i minimum smogu - oproti městům přeplněným autama.

Ovšem cestou do domovské vsi, na cca 200-300m dlouhé rovince mezi dvouma ostrejma zatáčkama a cedulema obcí jsem už ale na půl plynu proti větru (div mi to nesundalo helmu) rozsvištěl Vižna skoro 80 - to už ale přišla druhá zatáčka. Na spotřebu jsem taky zvědavej, blíží se mi druhé tankování (mám najeto jen něco přes 200km). Vypadá to na něco kolem 2 litrů na 100km
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 29 kvě 2012, 08:04

Zámek - TADY
Zámek na kotoučovku s alarmem má oproti bez alarmu, mimo jiné, tu výhodu, že na něj nezapomeneš. Jak sundáš moto ze stojanu, tak se alarm spustí. A nemusíš tahat žádné špagáty na řídítka. :lol:
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 30 kvě 2012, 00:01

No to je fakt :D takový připomenutí je pro mě jak dělaný :D (jednou jsem na Simsonu, blbec neodemkl zamykací smyčku na zadnim kole, a při rozjezdu jsem si ohnul dráty výpletu, odřel lak na kejvačce a natrhl ochrannou bužírku na zámku...to bylo nadávek... :oops: )

A díky za info :)

V pátek jsem dotankoval a spočítal spotřebu na cca 2,2 - 2,3l/100km - což myslim na syrovej motor neni špatný (stav tachometru při tankování: 228 km). Nevim, jak velkej vliv budou mít studený starty a příměstskej provoz. Vždy to nechávám - jak se správně má - před jízdou chvíli bublat.
U Simsona jsem si zvykl, že na spotřebu nemá vliv snad nic, kromě díry v nádrži - léto, zima, město, okresky, polňačky - furt 2,8-2,9l/100km, jen jednou jsem se dostal asi na 3,25 (ovlivnila to delší jízda převážně na jedničku a dvojku v terénu), ale u čtyřtaktní 110-ky to klidně může být jináč.

Jinak jsem v ten pátek ne zcela úmyslně natankoval u OMV prémiovej benzín MaxxMotion100 (pravděpodobně úplně shodnej s Vervou100) - zajel jsem ke špatnýmu stojanu, sundal helmu, otevřel nádrž a koukám, že mám na výběr buď obyčejnou 95-ku nebo MM100 (chtěl jsem MM95). Pracně se stěhovat mě nebavilo, tak jsem vybral MM100. Tak ať si skútřík pochutná! :wink:
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 30 kvě 2012, 09:52

Tak to je moc pěkná spotřeba na syrový motor na skůtru. Dobře si motor zajeď, odvděčí se ti dlouhou životností a malou spotřebou.
Vedu si tady: http://www.club-honda.eu/vozidlo/honda- ... eba-paliva k mopedu spotřebu paliva a servisní knížku. Je fajn mít o tom všem přehled a můžeš se tím pak někde pochlubit :D
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 30 kvě 2012, 15:31

Hm, já se teda se svou spotřebou moc chlubit nemůžu. :oops:
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 30 kvě 2012, 20:50

Tak se nechlub a napiš to sem :wink:
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 31 kvě 2012, 01:51

Bilok píše:Tak to je moc pěkná spotřeba na syrový motor na skůtru. Dobře si motor zajeď, odvděčí se ti dlouhou životností a malou spotřebou.
Vedu si tady: http://www.club-honda.eu/vozidlo/honda- ... eba-paliva k mopedu spotřebu paliva a servisní knížku. Je fajn mít o tom všem přehled a můžeš se tím pak někde pochlubit :D

Dík :) taky máš pěknou spotřebu (jó manuální převodovka je manuální převodovka - nástupce Innovy, Wave110i mi taky vrtal hlavou...), já si rovněž vedu o všem záznamy (i u sekačky :D ) - to co máš na netu, mám já v sešítku (každej stroj má svůj). Jak jsem koukal už dřív na odkaz, kde popisuješ své zajíždění Innovy, jseš na to zajíždění ještě větší "punťa", než já (a to se jen tak nevidí :wink: ). Taky ale čtyřtaktík pěkně šetřim - trošku prohřát na volnoběh, pak pěkně "piánko" na ani ne čtvrt plynu v malých otáčkách do max 45 - 50 km/h než se víc ohřeje, dál pak pořád zlehka 65 - 70 km/h, jen párkrát z kopečka nebo s větrem v zádech chvilku 80-kou (pořád na málo plynu, aby motor běžel zlehka). Do kopce půl plynu, a ať si jede skútřík jak uzná za vhodný a na kolik se cítí. Je znát, jak se motor pomalu rozjíždí - co do výkonu.
(Šetřil jsem i Fábii 1,2/47kW - asi jako málokdo - taky na málo plynu, "lehké otáčky" mezi 2500 - 3500, postupně zvyšovat horní hranici otáček, do kopce jsem plyn moc nepřidával, radši jsem dal čtyřku. Teď má asi 36tis, a žere čím dál míň - příměstské a městské couračky po obchodech do 6,5; dálka kolem 5l/100km, okresky i míň - a to nejedu ekorallye)

dacambary píše:3

Tak to jsem si musel dát přiblížení prohlížeče na 150%, abych to přečetl :D
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 31 kvě 2012, 11:06

Konečně jsem se dokopal k montáži kufru. :) No, jsem o dost širší než kufr, tak možná půjde proud vzduchu okolo. :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 črc 2013, 22:28, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 31 kvě 2012, 14:09

dacambary píše:3

3litry je taková normální spotřeba 125skůtru, ale Vision by měl jezdit za méně.

to Sir_Jarek: Dobře zajetý stroj je základ. Zajížděl jsem mopeda na rady bývalého technika závodních motorů, ten dokonce doporučoval zajíždět až do 5000km a pak už jezdit klidně pořád naplno. Zajížděl jsem do 2000km pak už jsem potřeboval jezdit ve dvou a to se bez plného plynu občas neobešlo. Možná jsem to s tím zajížděním i tak až zbytečně přeháněl, ale mám to jako zábavu. Taky mě teď těší, že ani ve dvou skoro naplno se nedostanu přes 1,8litru nehledě nad předpokládanou prodlouženou životnost stroje.
Nakonec to sám vidíš na svém autě, že to funguje :wink: .
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 31 kvě 2012, 18:32

Kufr (26l), na fotce vypadá větší, ve skutečnosti je to pohledově vyvážené.

Určitě bude jezdit za míň, ale jak jsem již psal, tak s mou váhou , v podstatě veze furt dva. :P

Zajíždění jsem řešil prvních, asi 300km. Teď, ne na plnej knedlik, ale moc mě nebaví se courat.
Nových aut jsem už pár měl, nikdy jsem zajíždění moc neřešil a žádné problémy, že bych špatně zajel, nebyly.
Dokonce se dříve říkalo, že se má v záběhu jezdit svižně, aby pak auto nebylo líné. :wink:

Já vím, pedant zrovna moc nejsem a už to asi jiné nebude. :D
Naposledy upravil dacambary dne 01 čer 2012, 02:43, celkově upraveno 1
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 01 čer 2012, 00:12

dacambary píše:Konečně jsem se dokopal k montáži kufru. :)

No paráda, pěknej kufřík :) to já se ještě nedokopal ani ke koupi kufru

dacambary:
Stačilo by vyfotit z jinýho úhlu - z boku mírně šikmo zepředu; nebo víc z dálky nebo si s tim prostě trochu pohrát - ale na druhou stranu, je to jen fotka, a když jde předevšim o foto kufru, chceš ho mít na fotce v popředí :wink:
Na mýho Vižníka jsme na prodejně s prodejcem pokusně přikládali na nosič dokonce 30-ti litrovej GIVI E300N (na ten mám předběžně zálusk) a nevypadalo to vůbec špatně.

Jen se zeptám: musí se ten kufr otevírat vždy klíčkem jako třeba podsedlák nebo můžeš mít "odemčeno" a podle potřeby otevírat - zavírat ? (třeba když budeš chtít nabrat spolujezdce, aby bez zdržování s klíčkem vytáhl z odemčeného kufru helmu, nasadil, nastoupil a frrrr...)

Bilok píše:... Možná jsem to s tím zajížděním i tak až zbytečně přeháněl, ale mám to jako zábavu.

U mě je to podobný (představuju si ty součástky uvniř motoru jak to tam pěkně běhá :D ). Taky vždycky hledám nějakej lepší olej, zkracuju výměnný lhůty, kupuju líp aditivovanej benzín (momentálně OMV MaxxMotion)

Myslim si, že u záběhu jde mimo jiné o to, aby se kluzné plochy dílů, které jsou z výroby přirozeně hrubé (hladké plochy by komplikovaly a prodlužovaly záběh), vzájemně nepotkávaly - aby byla mezi nimi stále mezera tvořená olejovým filmem - a toho lze dosáhnout právě nižším zatížením a nižšími (ne npříliš nízkými!) otáčkami = menší tlaky na styčné plochy - protože u hrubých povrchů je mnohem snazší, aby se vzájemně i přez olejovej film potkaly. Pokud se při šetrném zajíždění plochy nepotkávají, je vzájemné přizpůsobení dílů jemnější, vzniknou menší vůle, kroužky líp těsní = lepší výkon, menší spotřeba, delší životnost. Tak nějak to chápu.

Bilok píše: Taky mě teď těší, že ani ve dvou skoro naplno se nedostanu přes 1,8litru nehledě nad předpokládanou prodlouženou životnost stroje.
Nakonec to sám vidíš na svém autě, že to funguje :wink: .

Viděl jsem to i na Simsonu - po výbrusu, i u předešlého auta Š110L - dělal jsem osobně GO motoru s úpravou na mírně zvětšenou stodvacítku (1205ccm oproti 1174ccm), jeli jsme pak s přáteli dvouma plně obsazenýma autama do Brna po D1 - říkal jsem, ať mi s tou Corsou 1.2 moc neujíždí, a nakonec to bylo na opak :D v kopcích jsem se jim ztrácel :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 črc 2013, 22:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 01 čer 2012, 07:45

Kufr byl ke skůtru, tak jsem si nemohl vybírat.
Kufr nejde otevřít ani zavřít bez klíče.
Naposledy upravil dacambary dne 01 čer 2012, 16:44, celkově upraveno 1
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků