dacambary píše:Za přední kolo, nad tím plastem pár kapiček je, vyloženě tam asi neteče. Kam až voda jde nevím, musel by se oddělat a to se mi nechce.
Ze zadu vypadá motor suše, jen je zaprášený, ale kdyby se vzala nějaká větší kaluž, tak by to asi, ta infantilní guma před zadním kolem, nezvládla.
Dík za vyčerpávající odpověď
Tak jsem dal dnes dalčích 67km - celkem mám najeto112km. Před jízdou jsem měl ručku palivoměru na začátku červenýho pole, tak jsem natankoval u OMV "plnou" - za 136kč - !fantazie!
- (škoda, že to nejde u Fábie). Ke konci trasy jsem jel chvilkama po rovině tachometrových 80 (podle radarový značky ukazuje o cca 5km/h víc) - a zdaleka jsem neměl plnej "knedlík" - takže s mýma 181cm a 80kg jede Vižník pohodově.
Motůrek má pro mě nezvykle silnej brzdící účinek - což se mi líbí, protože v prudších táhlých klesáních nemusim mučit brzdy. Přitom se mi ale daří dát plynem takovou "dávku", že motor ani netáhne, ani nebrzdí - pocit, jako bych "jel na neutrál" - což si myslim, že zdaleka neni samozřejmost. Taky plus s hvězdičkou +*.
Ty živý rozjezdy, co popisovali v testech, se mi při ujetých 25km moc nezdály, ale po dalších kilometrech je znát, jak se motůrek rozjíždí - na křižovatkách dokáže malej čtyřtaktík překvapivě sympaticky zatáhnout.
Pérování jsem se před koupí trochu obával - ale jak už píšou jiní, žádné tvrdé vytřásání se nekoná. Na brutální díry sice musim dávat víc pozor, než na Simsonu, kterej na silniční padesátku pobere opravdu hodně (přední vidle 130mm zdvih, 16-ky kola) a ve stupačkách ještě víc, ale menší nerovnosti, záplaty, dlažbu a podobně sbírá malej skútřík pohodově, nic se neklepe (ani moje zuby
), netřese - narozdíl od Simsonu (a to ho prodávám v opravdu solidním stavu) - takže na menších nerovnostech je Vižník lepší a v zatáčkách při tom o dost jistější. Jen budu muset oželet občasné vyjížďky po polňačkách
Zato už se dá polknout větší porce kilometrů
Vibrace - ty na volnoběh nepočítám - ty jsou tak nějak sympaticky "měkké", u jednoválce logicky samozřejmé, při přidání se ztlumí. Menší vibrace pak cítim při určitých otáčkách do nohou z podlahy - většinou při ustálené rychlosti kolem 60km/h, jak ale trochu stoupnou otáčky, vibrace mizí - při 70 - 80km/h je to pak taková "hladká" jízda - zdá se, že konstruktéři mysleli na pohodlí při zejména lehce svižnější jízdě, což je dobře.
Toť mé dojmy z relaxační záběhové jízdy. Je dost po půlnoci, jdu spát (i tak jsem to musel psát dvakrát, nevim, proč se to furt tak brzy odhlašuje)
Tak jsem asi deb..., ale nemůžu zacvaknout registrační značku do toho černého rámečku - držáku RZ. Jde to tak nafest, že bych to zlámal, nebo bych to musel ňák vykurvit šroubovákem, což ovšem neni muj styl práce. Asi si zejtra zkusim pomoct oparnym nahřátim horkovzdušnou pistolí. Nic jinýho mě fakt nenapadá. Dělal jsem generálky motorů, ale nasadit blbou RZ neumim.