Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 12 kvě 2012, 08:46

no uvidime....ja mam ještě 50 čínana a na tý si taky dělám všechno sám,jednou jsem ho dal do servisu a nepoznal jsem jestli něco udělali nebo ne.Tak raději sam.Jo data jsem taky nějaký hledal a vubec nic nenašel....
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 13 kvě 2012, 02:08

Vision je nový model - možná se data objeví časem. Třeba na jeho předchůdce Hondu Lead se dá najít podstatně více dat - třeba i ta vůle ventilů (našel jsem i na PCX, ale na Visiona ne).

Dělám si servis i na Fábii, koupil jsem si diagnostiku se kterou jsem nedavno odhalil příčinu závady zapalování jednoho válce - takže dávat při tom malej skútr do servisu mi přijde ujetý. Samozřejmě pro neznalého je servis lepší, a řekl bych že značkový (menší zlo :D ) - ale jak píšeš - nevíš, co se tam s tím dělo (a jestli vůbec). Když občas slyšim nebo čtu historky o výměnách - nevýměnách olejů či brzdovky... Kámošovo táta si před lety označil výpušťák na vaně motoru nový škodovky - tak poznal, že při garančce olej vůbec neměnili, udělal tehdy v servisu pěknej kravál...

Mě stačil předprodejní servis u té Fábie - při montáži zámku zpátečky poškrábali madlo ruční brzdy, taky byly škrábance na dveřích (nejspíš tam nějaký pako šmrdlalo nějakou nečistotu suchym hadrem), ale šlo to přeleštit. Samozřejmě obojího jsem si všiml až doma. Takže na garančku (kvůli záruce - ještě platily staré podmínky, dnes už může údržbu provádět i neznačkový servis bez vlivu na základní dvouletou záruku) jsem jel jinam, a tam jsem si vymohl, že budu u toho asistovat, což je proti předpisům, ale ne proti zdravýmu rozumu. Od tý doby jsem servis já :)
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 13 kvě 2012, 08:07

Mě by docela zajímalo, jestli už jel někdo s Visionem po mokrý silnici - kam všude se voda dostává - ochrana proti vodě se mi příliš nezdá - jak před zadnim kolem, tak za přednim.

Včera jsem trajdal v dešti a - nohy komplet v suchu až na kraje kolen, kam jde trochu voda, asi z okrajů kapotáže, jak ji sráží proud vzduchu, záda čistá, jinak filtr, ventilátor, výfuk - vše zas....... od zadního kola.
Ale its normal. Kdybych nečetl tvou otázku, tak bych to ani neřešil. Musel jsem se jít mrknout.
Fakt je, že bych snesl alespoň malý štítek.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:33, celkově upraveno 2
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 13 kvě 2012, 09:26

no kdyby dělali malej štítek klidně bych ho tam dal už jsem na to taky myslel,ale to velky co se prodáva se mi vubec nelíbí....
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod _Tom_ » 13 kvě 2012, 19:47

otázka co je prioritou, jestli komfort nebo vzhled
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 13 kvě 2012, 22:21

dacambary píše:
Mě by docela zajímalo, jestli už jel někdo s Visionem po mokrý silnici - kam všude se voda dostává - ochrana proti vodě se mi příliš nezdá - jak před zadnim kolem, tak za přednim.


Včera jsem trajdal v dešti a - nohy komplet v suchu až na kraje kolen, kam jde trochu voda, asi z okrajů kapotáže, jak ji sráží proud vzduchu, záda čistá, jinak filtr, ventilátor, výfuk - vše zas........ od zadního kola.
Ale its normal. Kdybych nečetl tvou otázku, tak bych to ani neřešil. Musel jsem se jít mrknout.
Fakt je, že bych snesl alespoň malý štítek.

Dík za zkušenost. I proto jsem chtěl skútr - abych neměl při jízdě v dešti nebo po dešti plný boty, nebo nemusel jet třicítkou (do 30km/h na Simsonu cáká jen na blatníky, trubky rámu a zespodu na motor - pokud nevjedu do větší louže). S bordelem na vejfuku a filtru počítám, částečně i ve ventilátoru (pokud ze vzducháče neni vyloženě vodník :mrgreen: ), nerad bych ale, aby mi voda s blátem stříkala shora na motor, na ovládání škrtící klapky, na stříkačku, na elektriku nebo tekla po bužírce do alternátoru (nahoře u ventilátoru) - časem by to mohlo dělat zbytečnou neplechu. Podle mě by možná stačilo, kdyby před zadní kolo dali pořádnou širokou "zástěrku" nebo plast, nebo dali nad zadní kolo nízkej nehumpoláckej blatníček. Na to, jak si dali záležet s plastama navrchu a jinými věcmi (nemůžu si stěžovat), ochranu motoru odflákli - nevim jak je to u jinejch skútrů.

Kdyby tě bavilo podívat se ještě za přední kolo - jestli se bordel dostane i do "útrob" nad ten černej plast za př. kolem - tam mě napadla celkem jednoduchá úprava - pokud bude potřeba.

Štítek mě zatim netrápí (těch 3,5 km do práce i ve špatnym počasí přežiju), ale říká se, že kdo jednou okusil.....už bez něj jezdit nechce :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:34, celkově upraveno 2
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 14 kvě 2012, 06:54

Za přední kolo, nad tím plastem pár kapiček je, vyloženě tam asi neteče. Kam až voda jde nevím, musel by se oddělat a to se mi nechce.
Ze zadu vypadá motor suše, jen je zaprášený, ale kdyby se vzala nějaká větší kaluž, tak by to asi, ta infantilní guma před zadním kolem, nezvládla.
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 14 kvě 2012, 06:57

A jinak jak se ti na tom jezdí,mě ten skutr připada takovej měkkej.Ale musim uznat že po městě je živej sice o tom všue psali,ale až mě to překvapilo...
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 14 kvě 2012, 07:31

Já jsem spokojenej. Jezdím s tím do práce, asi 5km tam a 5 zpět, ale udělal jsem i 80km. S mými 130kg jede celkem živě. Prvních 100km jsem se krotil, teď to už moc neřeším. Maximálku mám lehce nad 80, rozjezd je fakt rychlý, ale já to moc nervu.
Při větší rychlosti, na špatné silnici, jsem to asi dvakrát promáčkl na doraz a tak si na to dávám pozor. Určitě by to chtělo štelovací pružení.
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 14 kvě 2012, 12:08

Vám přijde, že má Vision moc měkké pérování? To bych bral spíš jako výhodu, aspoň vám to nevytřese plomby na našich "kvalitních" silnicích.
Já bych třeba u mé Innovy snesl měkčí pérovaní i za cenu snížení jízdních vlastností.

Pravdu díš, vibrace od motoru jsou někdy znát, ale mě vadí mnohem méně než rázy od silnice.
Co se týče plavání podvozku, tak mě to nevadí jezdím do 100km/h a i ve dvou je to vpohodě ovladatelný, když ten stroj znáš a víš jak se chová.
Osobně bych obětoval ještě část jízdních vlastností za měkčí podvozek.
Ale každý má jiné priority a požadavky na motorčičky :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 črc 2013, 22:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 15 kvě 2012, 00:52

dacambary píše:Za přední kolo, nad tím plastem pár kapiček je, vyloženě tam asi neteče. Kam až voda jde nevím, musel by se oddělat a to se mi nechce.
Ze zadu vypadá motor suše, jen je zaprášený, ale kdyby se vzala nějaká větší kaluž, tak by to asi, ta infantilní guma před zadním kolem, nezvládla.

Dík za vyčerpávající odpověď :)

Tak jsem dal dnes dalčích 67km - celkem mám najeto112km. Před jízdou jsem měl ručku palivoměru na začátku červenýho pole, tak jsem natankoval u OMV "plnou" - za 136kč - !fantazie! 8) - (škoda, že to nejde u Fábie). Ke konci trasy jsem jel chvilkama po rovině tachometrových 80 (podle radarový značky ukazuje o cca 5km/h víc) - a zdaleka jsem neměl plnej "knedlík" - takže s mýma 181cm a 80kg jede Vižník pohodově.
Motůrek má pro mě nezvykle silnej brzdící účinek - což se mi líbí, protože v prudších táhlých klesáních nemusim mučit brzdy. Přitom se mi ale daří dát plynem takovou "dávku", že motor ani netáhne, ani nebrzdí - pocit, jako bych "jel na neutrál" - což si myslim, že zdaleka neni samozřejmost. Taky plus s hvězdičkou +*.

Ty živý rozjezdy, co popisovali v testech, se mi při ujetých 25km moc nezdály, ale po dalších kilometrech je znát, jak se motůrek rozjíždí - na křižovatkách dokáže malej čtyřtaktík překvapivě sympaticky zatáhnout.

Pérování jsem se před koupí trochu obával - ale jak už píšou jiní, žádné tvrdé vytřásání se nekoná. Na brutální díry sice musim dávat víc pozor, než na Simsonu, kterej na silniční padesátku pobere opravdu hodně (přední vidle 130mm zdvih, 16-ky kola) a ve stupačkách ještě víc, ale menší nerovnosti, záplaty, dlažbu a podobně sbírá malej skútřík pohodově, nic se neklepe (ani moje zuby :mrgreen: ), netřese - narozdíl od Simsonu (a to ho prodávám v opravdu solidním stavu) - takže na menších nerovnostech je Vižník lepší a v zatáčkách při tom o dost jistější. Jen budu muset oželet občasné vyjížďky po polňačkách :cry: Zato už se dá polknout větší porce kilometrů :)

Vibrace - ty na volnoběh nepočítám - ty jsou tak nějak sympaticky "měkké", u jednoválce logicky samozřejmé, při přidání se ztlumí. Menší vibrace pak cítim při určitých otáčkách do nohou z podlahy - většinou při ustálené rychlosti kolem 60km/h, jak ale trochu stoupnou otáčky, vibrace mizí - při 70 - 80km/h je to pak taková "hladká" jízda - zdá se, že konstruktéři mysleli na pohodlí při zejména lehce svižnější jízdě, což je dobře.

Toť mé dojmy z relaxační záběhové jízdy. Je dost po půlnoci, jdu spát (i tak jsem to musel psát dvakrát, nevim, proč se to furt tak brzy odhlašuje)

Tak jsem asi deb..., ale nemůžu zacvaknout registrační značku do toho černého rámečku - držáku RZ. Jde to tak nafest, že bych to zlámal, nebo bych to musel ňák vykurvit šroubovákem, což ovšem neni muj styl práce. Asi si zejtra zkusim pomoct oparnym nahřátim horkovzdušnou pistolí. Nic jinýho mě fakt nenapadá. Dělal jsem generálky motorů, ale nasadit blbou RZ neumim.
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod fleet.admiral » 17 kvě 2012, 06:06

Sir_Jarek > Nasaď to nejprve do spodních zarážek, nahoře to zatlač, co to půjde, do těch zobáčků, a pokud nezapadnou samy, pomož jim plochým hodinářským šroubovákem. Neboj, vydrží to... :wink:
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sedli » 17 kvě 2012, 13:27

U PCX to bylo stejný - musíš lehce ohnout značku a pak tam půjde krásně. J8 s tím bojoval a nakonec se mi to povedlo i bez ohnutí RZ, ale kdybych ji chtěl dostat ven...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 18 kvě 2012, 01:05

Díky za rady :) Dnes se mi podařilo s pomocí doporučených i dalších všemožných nástrojů (a nadávek :oops: ) včetně špachtle, horkovzdušné pistole i skalpelu, nad držákem RZ zvítězit. A to dokonce tak, že držák, ani RZ nepřišly k viditelné újmě :D

Už jsem se chtěl dnes radovat, že si stáhnu servisní manuál pro Visiona v PDFku v angličtině - a soubor žel na dané stránce nebyl :( ...jen děkovné komentáře někdy z ledna...
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 22 kvě 2012, 10:38

Udělal jsem Vižnu radost.
Teď se ode mne ani nehne. :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků