Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda Vision 110

17 dub 2012, 00:47

Nevím jak jezdí ten nový Vision110i, ale v asii jsem na klonech 110 skutrů s karburátorem, jak od Hodny dak od Yamahy dávali po rovince běžně tachometrových 115km/h, což pravda těžko říct kolik to bylo km/h reálných. Pro srovnání s klony Innovy 125 v karburátoru jsme dávali tak 120km/h tachometrových. (bezvětří, rovinka, plnej knedlík, mírně přikrčit :mrgreen: )

Re: Honda Vision 110

02 kvě 2012, 17:02

Dnes nová. Najeto 80km z krámu domů. Poznatky zatím jen pozitivní. Mezi moto v krámu vypadala jak bobeček, ale pro mých 185cm a 130kg je překvapivě dost velká a pohodlná. :P
http://dacambary.rajce.idnes.cz/Foto#Vision.jpg

Re: Honda Vision 110

03 kvě 2012, 01:11

Ahoj, :) já mám 116kg a Vision se mnou jel statečně.. jak jsi spokojenej s dynamikou? Jde o to, kde s tím budeš jezdit. Je pravda, že jsem možná postupem času nabyl dojmu, že mi to nestačí, přitom by mi to stačilo, tedy proti padesátkám je to luxus, ale klidně se, až něco najedeš, rozpovídej se zkušenostmi, protože mě to zajímá, vzhledem k tomu že oba máme daleko za hranicí 100kg :) . Jako já jsem nabyl dojmu, že je to málo taky proto, že jsem si sjel na PSku a pak na SHčku. Řešil jsem dlouho otázku, jestli novej Vision nebo zánovní PS/SH. A Vision je mi celkově velmi sympatickej. Tak ať slouží a gratuluju k novému stroji! :-)

Re: Honda Vision 110

03 kvě 2012, 11:15

při takovém výběru bych volil zánovní SH

Re: Honda Vision 110

03 kvě 2012, 19:58

však já zvolil zánovní SH a v neděli pro něj jedu, už se těším, až se zařadím do vaší skůtrsmečky Honďáků :) . Ale Vision mi bude velmi sympatickej i nadále, je to fakt stejně velký jak některý padesátky a klame tělem :)

Re: Honda Vision 110

04 kvě 2012, 20:07

Tak to ja mam 85kg a vision nemá problemy...:) jen už musim reklamovat...

Re: Honda Vision 110

04 kvě 2012, 20:22

to mat.bo: reklamace bez legrace? vo co go...uz je to moc pomaly? :wink: nee...vazne...to jiste mozne majitele zajima...

Re: Honda Vision 110

04 kvě 2012, 20:45

no muj krásnej vision přestal startovat.Bud to bude jestli tam je startovací rele nebo asi nějakej spínač u levy páčky.A na přístrojovce přestali blikat směrový šipky když blika blinkr.Starter neudělá ani tuk,ani neotočí. No staruju te dtak že zmáčknu starter a musim promačkat levou páčku brzdy a po chvilce to chytne

Re: Honda Vision 110

08 kvě 2012, 22:47

To může bejt v tý elektrice nějaká kravina. Možná bych sundal plast někde u řízení a podíval se, jestli někde neni nedocvaklá svorkovnice - když už jsou ty závady dvě, mohlo by to bejt teoreticky i tim (psal jsi, že to máš do servisu dost daleko).
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 03:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Honda Vision 110

10 kvě 2012, 08:49

taky mě to napadlo,asi na to mrknu nejdřív sám jestli se někde něco neuvolnilo...

Re: Honda Vision 110

11 kvě 2012, 00:10

Tak už mám v garáži od středy 9.5. taky "Vižníka" - Hondu Vision NSC 110 8)

Na jednom z prvních dojmů se žel podepsal prodejce, jenž mi při předávání stroje ukazoval měrku na olej, kterou pak nasadil přes závit a tudíž nedotáhl (věřím, že zcela neúmyslně). Naštěstí jsem ji neztratil, ale vejfuk, plasty a okolí byly pocákaný od oleje :( takže jsem plácal aktivní pěnu z příslušenství Škoda-auto (mimochodem velice kvalitní a šetrný přípravek na čištění plastů, potahů i laku...) a čistil a čistil... :(

Re: Honda Vision 110

11 kvě 2012, 15:07

No a tvoje první dojmy?nekoukal si na kolik se foukaji kola?ja nemužu najit příručku....

Re: Honda Vision 110

11 kvě 2012, 18:54

No, jelo se mi parádně po klikatých okreskách - žádná honička, pěkně zajíždět na 1/4 plynu, rychlost 60-70km/h, chvilku z táhlého kopečka necelých 80 (pořád na 1/4 plynu). Trochu bolely moje zlobivý záda, ale jen než jsem se usadil, velikost sedla umožňuje různý pozice 8)

Nechci Vižníka srovnávat se Simsonem, kterého prodávám, neboť je to nesrovnatelné, ale...

Hlavně mě potěšila - kromě dynamiky - stabilita v zatáčkách, líbí se mi že to řídí "samo" (když chci trochu víc naklopit Simáče, chce to soustředění a pevně držet řídítka - ale zase se s nim dají ve stupačkách přelítnout docela brutální díry). Oceňuju měkkej rozjezd i při nížších otáčkách a možnost i při udržování nižších otáček jet - svezl jsem se nedavno na Yamaze Aerox 50ccm s laděnym vejfukem a variátorem (maximálka cca 80 - 85km/h tachometrových) a tam byla charakteristika tvrdší - do 7000ot se nic nedělo, ani se to nehlo z místa, jak to vylítlo přes 8000ot tak to škublo - prostě buď rozjezd sportovní, nebo žádnej. Takže na Vižníkovi spokojenost :)

Taky pěkný slícování plastů, pěkně čirá "čistá" plexi na blinkrech, stopce. Jsem zvědavej, jak bude svítit ta 35/35W žárovka. Zapnu klíček a hned svítí světla - bral bych spíš spínač, co ho mají na videích a fotech verze pro jiné státy. Stejně jako nakopávačku (dost blbej pocit, že bych měl shánět odtah při "kleknutí" baterky nebo startéru).

Další dojmy jistě přibudou.

Mě by docela zajímalo, jestli už jel někdo s Visionem po mokrý silnici - kam všude se voda dostává - ochrana proti vodě se mi příliš nezdá - jak před zadnim kolem, tak za přednim.

...jo, ty kola se foukaj 200kPa přední, a 225kPa zadní - máš to na plastu naproti háčku na tašku :wink: (to mi připomíná :idea: že nemám pneuměřič, kterej se mi vejde mezi paprsky kola)

Já bych zas rád věděl vůli ventilů a utahovací momenty...
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:31, celkově upraveno 2
Důvod: Citování posledního příspěvku

Re: Honda Vision 110

11 kvě 2012, 20:58

tak s tim ti neporadim... :D ja se v tomaž tolik vrtat nebudu...jen by mě zajimalo,jestli se á vyměnit vario a jestli by to pomohlo do maximalky

jo a ta nakopavačka mi taky trochu chybí,mam ještě 50tku a zrovna mi klekla tak jsem nakopaval,kdyby tam nebyla tak jsem tlačil.. :)

Re: Honda Vision 110

11 kvě 2012, 22:54

Jo, lepší nakopávat, než tlačit :)

Já jsem mechanik (ale neživim se tim teď). Mám i živnosťák (pozastavenej) a ze servisu mám kopřivku (špatné zkušenosti a dělal jsem tam, takže člověk vidí...), tedy si chci servis dělat sám. Podle mých zkušeností je vždy dobrý mít dobrej manuál, nebo aspoň hodnoty - data. Paradox je, že na Fábii se shání líp, než na malej skútřík.

Vario určitě měnit půjde - nevim jestli už se na Vižna něco vyrábí - technicky vzato by se dala maximálka zvýšit - když dá nový variátor rychlejší "maximální" převod - motor se tak nedostane předčasně do otáček omezovače. Záleží jak to výrobce udělá.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:32, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku
Odeslat odpověď