No, jelo se mi parádně po klikatých okreskách - žádná honička, pěkně zajíždět na 1/4 plynu, rychlost 60-70km/h, chvilku z táhlého kopečka necelých 80 (pořád na 1/4 plynu). Trochu bolely moje zlobivý záda, ale jen než jsem se usadil, velikost sedla umožňuje různý pozice
Nechci Vižníka srovnávat se Simsonem, kterého prodávám, neboť je to nesrovnatelné, ale...
Hlavně mě potěšila - kromě dynamiky - stabilita v zatáčkách, líbí se mi že to řídí "samo" (když chci trochu víc naklopit Simáče, chce to soustředění a pevně držet řídítka - ale zase se s nim dají ve stupačkách přelítnout docela brutální díry). Oceňuju měkkej rozjezd i při nížších otáčkách a možnost i při udržování nižších otáček jet - svezl jsem se nedavno na Yamaze Aerox 50ccm s laděnym vejfukem a variátorem (maximálka cca 80 - 85km/h tachometrových) a tam byla charakteristika tvrdší - do 7000ot se nic nedělo, ani se to nehlo z místa, jak to vylítlo přes 8000ot tak to škublo - prostě buď rozjezd sportovní, nebo žádnej. Takže na Vižníkovi spokojenost
Taky pěkný slícování plastů, pěkně čirá "čistá" plexi na blinkrech, stopce. Jsem zvědavej, jak bude svítit ta 35/35W žárovka. Zapnu klíček a hned svítí světla - bral bych spíš spínač, co ho mají na videích a fotech verze pro jiné státy. Stejně jako nakopávačku (dost blbej pocit, že bych měl shánět odtah při "kleknutí" baterky nebo startéru).
Další dojmy jistě přibudou.
Mě by docela zajímalo, jestli už jel někdo s Visionem po mokrý silnici - kam všude se voda dostává - ochrana proti vodě se mi příliš nezdá - jak před zadnim kolem, tak za přednim.
...jo, ty kola se foukaj 200kPa přední, a 225kPa zadní - máš to na plastu naproti háčku na tašku
(to mi připomíná
že nemám pneuměřič, kterej se mi vejde mezi paprsky kola)
Já bych zas rád věděl vůli ventilů a utahovací momenty...
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)