Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bilok » 17 dub 2012, 00:47

Nevím jak jezdí ten nový Vision110i, ale v asii jsem na klonech 110 skutrů s karburátorem, jak od Hodny dak od Yamahy dávali po rovince běžně tachometrových 115km/h, což pravda těžko říct kolik to bylo km/h reálných. Pro srovnání s klony Innovy 125 v karburátoru jsme dávali tak 120km/h tachometrových. (bezvětří, rovinka, plnej knedlík, mírně přikrčit :mrgreen: )
Uživatelský avatar
Bilok

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 28 bře 2010, 16:09
Skútr / moto: ANF Innova 125I

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod dacambary » 02 kvě 2012, 17:02

Dnes nová. Najeto 80km z krámu domů. Poznatky zatím jen pozitivní. Mezi moto v krámu vypadala jak bobeček, ale pro mých 185cm a 130kg je překvapivě dost velká a pohodlná. :P
http://dacambary.rajce.idnes.cz/Foto#Vision.jpg
dacambary

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 11 dub 2012, 10:25
Bydliště: Nymbursko
Skútr / moto: Honda SH 125i 2016

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickielli15 » 03 kvě 2012, 01:11

Ahoj, :) já mám 116kg a Vision se mnou jel statečně.. jak jsi spokojenej s dynamikou? Jde o to, kde s tím budeš jezdit. Je pravda, že jsem možná postupem času nabyl dojmu, že mi to nestačí, přitom by mi to stačilo, tedy proti padesátkám je to luxus, ale klidně se, až něco najedeš, rozpovídej se zkušenostmi, protože mě to zajímá, vzhledem k tomu že oba máme daleko za hranicí 100kg :) . Jako já jsem nabyl dojmu, že je to málo taky proto, že jsem si sjel na PSku a pak na SHčku. Řešil jsem dlouho otázku, jestli novej Vision nebo zánovní PS/SH. A Vision je mi celkově velmi sympatickej. Tak ať slouží a gratuluju k novému stroji! :-)
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod _Tom_ » 03 kvě 2012, 11:15

při takovém výběru bych volil zánovní SH
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mickielli15 » 03 kvě 2012, 19:58

však já zvolil zánovní SH a v neděli pro něj jedu, už se těším, až se zařadím do vaší skůtrsmečky Honďáků :) . Ale Vision mi bude velmi sympatickej i nadále, je to fakt stejně velký jak některý padesátky a klame tělem :)
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 04 kvě 2012, 20:07

Tak to ja mam 85kg a vision nemá problemy...:) jen už musim reklamovat...
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod sallieri » 04 kvě 2012, 20:22

to mat.bo: reklamace bez legrace? vo co go...uz je to moc pomaly? :wink: nee...vazne...to jiste mozne majitele zajima...
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 04 kvě 2012, 20:45

no muj krásnej vision přestal startovat.Bud to bude jestli tam je startovací rele nebo asi nějakej spínač u levy páčky.A na přístrojovce přestali blikat směrový šipky když blika blinkr.Starter neudělá ani tuk,ani neotočí. No staruju te dtak že zmáčknu starter a musim promačkat levou páčku brzdy a po chvilce to chytne
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 08 kvě 2012, 22:47

To může bejt v tý elektrice nějaká kravina. Možná bych sundal plast někde u řízení a podíval se, jestli někde neni nedocvaklá svorkovnice - když už jsou ty závady dvě, mohlo by to bejt teoreticky i tim (psal jsi, že to máš do servisu dost daleko).
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 03:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 10 kvě 2012, 08:49

taky mě to napadlo,asi na to mrknu nejdřív sám jestli se někde něco neuvolnilo...
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 11 kvě 2012, 00:10

Tak už mám v garáži od středy 9.5. taky "Vižníka" - Hondu Vision NSC 110 8)

Na jednom z prvních dojmů se žel podepsal prodejce, jenž mi při předávání stroje ukazoval měrku na olej, kterou pak nasadil přes závit a tudíž nedotáhl (věřím, že zcela neúmyslně). Naštěstí jsem ji neztratil, ale vejfuk, plasty a okolí byly pocákaný od oleje :( takže jsem plácal aktivní pěnu z příslušenství Škoda-auto (mimochodem velice kvalitní a šetrný přípravek na čištění plastů, potahů i laku...) a čistil a čistil... :(
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 11 kvě 2012, 15:07

No a tvoje první dojmy?nekoukal si na kolik se foukaji kola?ja nemužu najit příručku....
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 11 kvě 2012, 18:54

No, jelo se mi parádně po klikatých okreskách - žádná honička, pěkně zajíždět na 1/4 plynu, rychlost 60-70km/h, chvilku z táhlého kopečka necelých 80 (pořád na 1/4 plynu). Trochu bolely moje zlobivý záda, ale jen než jsem se usadil, velikost sedla umožňuje různý pozice 8)

Nechci Vižníka srovnávat se Simsonem, kterého prodávám, neboť je to nesrovnatelné, ale...

Hlavně mě potěšila - kromě dynamiky - stabilita v zatáčkách, líbí se mi že to řídí "samo" (když chci trochu víc naklopit Simáče, chce to soustředění a pevně držet řídítka - ale zase se s nim dají ve stupačkách přelítnout docela brutální díry). Oceňuju měkkej rozjezd i při nížších otáčkách a možnost i při udržování nižších otáček jet - svezl jsem se nedavno na Yamaze Aerox 50ccm s laděnym vejfukem a variátorem (maximálka cca 80 - 85km/h tachometrových) a tam byla charakteristika tvrdší - do 7000ot se nic nedělo, ani se to nehlo z místa, jak to vylítlo přes 8000ot tak to škublo - prostě buď rozjezd sportovní, nebo žádnej. Takže na Vižníkovi spokojenost :)

Taky pěkný slícování plastů, pěkně čirá "čistá" plexi na blinkrech, stopce. Jsem zvědavej, jak bude svítit ta 35/35W žárovka. Zapnu klíček a hned svítí světla - bral bych spíš spínač, co ho mají na videích a fotech verze pro jiné státy. Stejně jako nakopávačku (dost blbej pocit, že bych měl shánět odtah při "kleknutí" baterky nebo startéru).

Další dojmy jistě přibudou.

Mě by docela zajímalo, jestli už jel někdo s Visionem po mokrý silnici - kam všude se voda dostává - ochrana proti vodě se mi příliš nezdá - jak před zadnim kolem, tak za přednim.

...jo, ty kola se foukaj 200kPa přední, a 225kPa zadní - máš to na plastu naproti háčku na tašku :wink: (to mi připomíná :idea: že nemám pneuměřič, kterej se mi vejde mezi paprsky kola)

Já bych zas rád věděl vůli ventilů a utahovací momenty...
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:31, celkově upraveno 2
Důvod: Citování posledního příspěvku
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod mat.bo » 11 kvě 2012, 20:58

tak s tim ti neporadim... :D ja se v tomaž tolik vrtat nebudu...jen by mě zajimalo,jestli se á vyměnit vario a jestli by to pomohlo do maximalky

jo a ta nakopavačka mi taky trochu chybí,mam ještě 50tku a zrovna mi klekla tak jsem nakopaval,kdyby tam nebyla tak jsem tlačil.. :)
Uživatelský avatar
mat.bo

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 100
Registrován: 20 kvě 2011, 20:18
Skútr / moto: kingway arrow 2T/50, Honda vision 110 2012,pcx125
Tuning / úpravy: plexi givi

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Sir_Jarek » 11 kvě 2012, 22:54

Jo, lepší nakopávat, než tlačit :)

Já jsem mechanik (ale neživim se tim teď). Mám i živnosťák (pozastavenej) a ze servisu mám kopřivku (špatné zkušenosti a dělal jsem tam, takže člověk vidí...), tedy si chci servis dělat sám. Podle mých zkušeností je vždy dobrý mít dobrej manuál, nebo aspoň hodnoty - data. Paradox je, že na Fábii se shání líp, než na malej skútřík.

Vario určitě měnit půjde - nevim jestli už se na Vižna něco vyrábí - technicky vzato by se dala maximálka zvýšit - když dá nový variátor rychlejší "maximální" převod - motor se tak nedostane předčasně do otáček omezovače. Záleží jak to výrobce udělá.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 kvě 2013, 09:32, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku
Bejvávalo (v rozmezí cca 1985-1993): Moped Stadion, "Pionýry" Jawa 50 typ 20 (s plechama), 21 (bez plechů), 23 Mustang, Jawa 90 Roadster, ČZ 175 upravená na enduro, Stella, Babetta 210
-pauza-
Simson (2008-5/2012), Honda Vision 110 (5/2012-)
Uživatelský avatar
Sir_Jarek

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 105
Registrován: 23 dub 2012, 23:40
Bydliště: Žatecko [LN]
Skútr / moto: Honda Vision110Red, Honda HRG(sekačka na trávu ;D)
Tuning / úpravy: Originální startovací páka, zaslána i s víkem z Taiwanu, pružina Malossi, válečky 12,8g (nedoladěno), zásuvka 12V

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků