K otázce mého problému týkajícího se nepravidelnosti a chcípání za studena je nejspíše vyřešeno.
Může za to nejspíš solenoidový ventil (na klapce z boku je to ten horní s konektorem) resp. asi jedno ze tří vnitřních těsnění u té tyčky-solenoidu-nevím. Asi se v tom kdysi někdo šťoural a toto vytratil (viz. obrázek vyžlucený díl)
Jeho uplatnění a funkci celkově netuším.
Faktem je, že tohle tam prostě nemám. Použil jsem dvě! (jedna nestačila) ocelové podložky M4 (tj. stejného vnitřního a vnější průměru) viz druhý obrázek zeleně. Možná je do budoucna vyměním za dvě stejné těsnící podložky.
Po tomto tuningu jsou studené starty zatím v pořádku, ale je to fáze zkoušení.
Jezdí to zatím bez problémů.
ps. u 100otanového benzínu (BENZINA) jsem neshledal žádný přínos .... v ničem!