carborundum píše:Haski, až vyřešíš to koktání, napiš čím to bylo. Bude to i pro ostatní zajímavé.
Píše se tu o sytiči, ale má vstřikování sytič? Laicky se domnívám, že sytič je záležitost karburátorová.
Také mně to nedalo a na zdejší rady jsem natankoval Vervu 100. Výsledek byl, že jsem nádrž po 10 km vylil. Hůř startoval a při přidání plynu chcípal. Opravdu je ta Verva tak dobrá, jak se na těchto stránkách píše?
No asi takhle, zatím jsem nádrž nevyjel, páč to fakt nežere a za druhé jsem toho při tomhle počasí moc nenajel. Problém s náhodným vynecháním (někdy i chcípáním) při studeném motoru na volnoběh - tu stále je.
Trochu pomohlo přitažení toho plastového štelovacího šroubku (lehce se dá štelovat poslepu od zadního kola). Jinak při jízdě nemám jediný problém, nic nekoktá, akceleruje hned. Problémem je jen studený volnoběh, zatím to ale moc neřeším.
Sytič
No podle mě jsou na klapce 2 věci blízko sebe, co mají konektor. Jedno asi kontrola polohy klapky a druhé asi sytič. Některé velké motorky, i když měli vstřikování, měly na rukojeti páčku na sytič (třeba KAWASAKI Z750S 2007)
Jak popisuješ, že při přidání plynu chcípal, tak něco podobného mi dělal také. Po nastartovaní jsem opravdu lehce přidal plyn a jakoby se začal dusit. Větší plyn byl bez problémů. Tento problém bylo čidlo v sání, kde jeho 2-pin konektor (resp. konektory umístěné přímo na čidlo) už někdo opravoval a konektory nakonec vypadly a začal svítit motor. Po připojení kontrolka zhasla, ale dělalo to myslím pořad, když jsem konektory otočil, problém zmizel. Takže buď to čidlo nebo zkontrolovat ten konektor.
Vyměněno:
- fajfka
- svíčka
- olej
- těsnění vstřiku
- čističem prostříklá klapka
- čističem jsem stříkal okolo klapky i vstřiku, jestli to někde nenasává faleš, ale žádná změna.
PS. Neřešil někdo zadní tlumič, nějak skřípe při propružení. Demontáž se mi zdá nějak komplikovanější, shodit cely vrch pod sedačkou?