Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 19 kvě 2019, 17:52

Ja tankoval Vervu poprve a zdalo se mi, ze to jede nejak dobre. Tak jsem za to vzal a bylo tam tacho kilo. U nas je jen rovina, z kopce to nebylo, ale bylo to po vetru. Jel by i vic, ale nechtel jsem ho trapit. Verva je evidentne dobra a obcas ji Visionu dopreju.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JardaB » 20 kvě 2019, 15:30

Zase je to tady, benzínova magie. "Verva je dobrá. ... co je to za výraz ... na co? To je stejný jako "dobrá mouka od Odkolka", neznamená to nic. Jediné plus u Vervy s vlivem na výkon motoru je mazací přísada. Trochu se zmenší tření pístu.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 20 kvě 2019, 16:10

Já reagoval na to, že ji někdo musel z Visiona vylít. Přeformuluju to teda, abych nepsal, že je Verva dobrá. Po jejím natankování jel můj Vision rychleji. A není to subjektivní pocit, opravdu by to jelo tachometrově přes kilo, což mi při normálním natankování nejede. Takto je formulace ok? ;-)
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JardaB » 20 kvě 2019, 19:38

Jelo to rychleji a víme í proč ... super. Stejnou službu udělá odpovídající aditivum v N95.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod crhy_ » 20 kvě 2019, 20:08

Jardo, pokud myslíš VIF, tak ten oktanový číslo nezvedá... :wink:

Nicméňe z praktického hlediska si nemyslím, že by Vision dokázal všechny ty oktany "zpracovat"
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 414
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JardaB » 21 kvě 2019, 07:20

Koukám, že se ti kalí zrak. O oktanech a mazací přísadě jsem již psal výše. Vliv na výkon má mazací přísada ... její efekt nebude stejný u každého motoru. A mimo jiné ... oktany zpracuje lehce, jen význam či efekt z toho nebude.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod crhy_ » 21 kvě 2019, 13:33

Hlavně, že si rozumíme :D :wink: :mrgreen:
Uživatelský avatar
crhy_

250+
 
Reputace: 414
Příspěvky: 250
Registrován: 27 bře 2019, 12:00
Bydliště: Potkáme se u Roudnice
Skútr / moto: Honda Sh 300i, Yamaha Neos 2t

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Bostav » 21 kvě 2019, 14:10

To je zase diskuze :lol:
Stačí zhubnout a každý skůtr pojede rychleji i bez Vervy a VIFu :mrgreen: U mě by byl nárůst rychlosti tak o 30km/h (kdybych se rozhodl že začnu hubnout :D )
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 21 kvě 2019, 14:13

carborundum píše:Haski, až vyřešíš to koktání, napiš čím to bylo. Bude to i pro ostatní zajímavé.
Píše se tu o sytiči, ale má vstřikování sytič? Laicky se domnívám, že sytič je záležitost karburátorová.
Také mně to nedalo a na zdejší rady jsem natankoval Vervu 100. Výsledek byl, že jsem nádrž po 10 km vylil. Hůř startoval a při přidání plynu chcípal. Opravdu je ta Verva tak dobrá, jak se na těchto stránkách píše?


No asi takhle, zatím jsem nádrž nevyjel, páč to fakt nežere a za druhé jsem toho při tomhle počasí moc nenajel. Problém s náhodným vynecháním (někdy i chcípáním) při studeném motoru na volnoběh - tu stále je.
Trochu pomohlo přitažení toho plastového štelovacího šroubku (lehce se dá štelovat poslepu od zadního kola). Jinak při jízdě nemám jediný problém, nic nekoktá, akceleruje hned. Problémem je jen studený volnoběh, zatím to ale moc neřeším.

Sytič
No podle mě jsou na klapce 2 věci blízko sebe, co mají konektor. Jedno asi kontrola polohy klapky a druhé asi sytič. Některé velké motorky, i když měli vstřikování, měly na rukojeti páčku na sytič (třeba KAWASAKI Z750S 2007)

Jak popisuješ, že při přidání plynu chcípal, tak něco podobného mi dělal také. Po nastartovaní jsem opravdu lehce přidal plyn a jakoby se začal dusit. Větší plyn byl bez problémů. Tento problém bylo čidlo v sání, kde jeho 2-pin konektor (resp. konektory umístěné přímo na čidlo) už někdo opravoval a konektory nakonec vypadly a začal svítit motor. Po připojení kontrolka zhasla, ale dělalo to myslím pořad, když jsem konektory otočil, problém zmizel. Takže buď to čidlo nebo zkontrolovat ten konektor.

Vyměněno:
- fajfka
- svíčka
- olej
- těsnění vstřiku
- čističem prostříklá klapka
- čističem jsem stříkal okolo klapky i vstřiku, jestli to někde nenasává faleš, ale žádná změna.

PS. Neřešil někdo zadní tlumič, nějak skřípe při propružení. Demontáž se mi zdá nějak komplikovanější, shodit cely vrch pod sedačkou?
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Honda Vision 110 - přední tlumiče

Příspěvekod igors » 23 kvě 2019, 21:44

Ahoj,
jezdím po Praze s Vision z roku 2014 - přední vidle občas klepne "kov na kov". Koukal jsem na olej ve vidlích - bylo tam 32ccm, v manuálu je 62ccm. Doplnil jsem olej a je to tvrdé jak sviňa :-) řešil to někdo z vás?
Uložení a ložiska jsem skouknul - není to vymlácené.


P.S.K benzínovým magiím: začal jsem jezdit na Shell Power 100 - subjektivně to jezdí lépe, zkusil jsem i MOL a také asi lepší pocitově než běžná 95.
igors

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 19 dub 2018, 22:05
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: origo

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod carborundum » 24 kvě 2019, 09:33

U Visiona je pérování problém, který se tady v diskusích táhne jako med. Někoho to štve, někdo na to kašle a bere to jako mínus mezi plusy. Zatím to na těchto stránkách nevyřešil. Divím se, že se k tomu výrobce nevyjádřil. U Hondy bych to čekal. Nezbývá nic jiného, než se těm dírám vyhýbat. Jestli někdo přijde s řešením, je to na medaili.
carborundum

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 dub 2015, 13:38
Skútr / moto: Vison 110
Tuning / úpravy: ne

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod angel2904 » 24 kvě 2019, 12:58

A to je problém obecný nebo jen starších ročníků? Na mém 2017 nic takového nepozoruji. Tak je to koza, ale je to jen 100kilový prcek. Jako v peřinách alá GoldWing to nebude nikdy. Igors píše, že tam měl málo oleje. Sic ho dolil, ale já bych ho vyměnil za řidší variantu. Pokud tam ale vyloženě něco klepe, doporučil bych GO tlumičů. Toliko selský rozum :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Regulak » 25 kvě 2019, 14:30

Váha na tvrdost pérování velký vliv nemá. Měl jsem 28 let Sinsona skútra a tam je pérování oproti vižníku jako peřina. Má vyšší zdvih a ani díra vás nerozhodí. Váhově jsou oba skútry stejné Simson má akorát vyšší nosnost.
Regulak

5+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 08 lis 2017, 07:43
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 27 kvě 2019, 08:15

Porovnání hmotnosti s tím Simsonem SR50 není úplně přesné, kde zajímavější by bylo srovnání zdvihů odpružení, bohužel údaje na Vision nejsou. Předek Simsona je u všech variant stejný a to i s typem Enduro :-).
Faktem je, bohužel nemám srovnání s tím Simsonem, že na Visionu je to pérování opravdu takové jalové.
Třeba přímo u mého naprosto jetého kusu předek spadne skoro na půlku hned, co ho sundám ze stojanu a tím je předek asi tvrdší. Zadek je u mě houpavej a ve dvou se mnou vzadu 88kg, jsme se sem tam dostali i na dorazy. Ale soudím, že u mě je ten zadní tlumič asi spíš KO.

Simson SR50 - celková 260,5kg = užitečná 172kg + pohotovostní 88,5kg. Zdvihy pérování předek/zadek - 135/85mm
Vision 110 - celková 267kg = užitečná 165kg + pohotovostní 102kg. Zdvihy pérování předek/zadek - 90?/80mm?
Naposledy upravil Haski dne 17 čer 2019, 10:20, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod angel2904 » 28 kvě 2019, 09:04

Výměna zadní pneu v běžných "domácích podmínkách." Dělal jste někdo? Už mám dva průpichy/dva knoty (nekomentovat= kapitola sama pro sebe = smolař), nechci riskovat 300km SŠ Lbc-Pha-Rabyně-Lbc, že se to někde rozleze. Gumu jsem objednal, ale už mi to tady u nás nikde nepřezují, všude plno. Podle mě to nemůže náročnější než vým.pneu na kole. Vyvažovat se taky nemusí. :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron