Honda Vision 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 29 dub 2019, 08:36

Ok, díky za reakci.
I když si myslím, že to koktání je nestandardní, páč to občas i chcípne (a toho mám momentálně garážovaného) a když to nechcípne, tak při daném zakoktání vypletí následně otáčky trochu výš. Jakmile se to zahřeje, což je opravdu doba možná až 3-5min, motor běží nízko a klidně.
Můj dojem je, že než čekat na to zahřátí, je možná lepší vyrazit rovnou do provozu.
No uvidíme :-)
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 29 dub 2019, 08:48

A já bych se přimlouval za servis. Vision má šlapat jako hodinky a ne koktat a chcípat jako nějaká čína. Ušetřil jsi na pořizovací ceně, co tomu dopřát kontrolu v servisu? Jestli je to závada, která se objevuje pravidelně, nebude ji problém odstranit. Bude to dobré i pro spolehlivost, protože jestli se tam, jak říkáme my odborníci, něco se*e, může se to časem podělat úplně a skútr tě někde nechá.
Jinak já bych připlatil a koupil nového a toto by nehrozilo. Pozdě radit, lehce ojetý taky není špatný. Snad nemá nevyléčitelnou nemoc.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 29 dub 2019, 10:26

OK, díky.
Dát do servisu to můžu vždycky a ano, asi byla levná a tím spíš se nepotřebuji díky servisu dostat na zbytečně vyšší částku, tím, že se začne měnit vše tím, čím by to jako mohlo být. Ptal jsem se jen, jestli se s tím někdo nesetkal, tohle zkusím pořešit tedy sám.

Nového skútra? Jasný, jak jsem psal výše, taky jsem o tom přemýšlel,ale usoudil jsem, že na zkoušku pro nezkušenou manželku tohle řešení bude finančně nejméně bolestné.
Tohle prodat a pak koupit novou, jinou, se může vždy.
Ale díky za reakci :!:
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 29 dub 2019, 12:20

No, servis právě všechno měnit nebude, ten má díly a diagnostiku, takže zjistí, čím závada je a vymění jen to. Těžko ti řeknou, že byl špatný vstřik, ŘJ, teplotní čidlo a vzduchový filtr současně. Spíš netuším, jak to chceš sám doma řešit. Je to stříkačka, tam to nespravíš vyčistěním a seřízením karburátoru. Každopádně dej vědět, držím palce. Abys to opravil i "ušetřil".
PS: Nový Vision snad není bolestné řešení, vždyť je za pár korun.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 29 dub 2019, 12:57

Pár korun...aha 8)
Každý tu hodnotu peněz vnímá jinak.
Mě přijde za NOVÝ právě docela dost peněz na to, abych zjistil, jestli na tom bude manželka jezdit. ta mi pak řekne, že na to nemá nebo jí to nebaví (přemlouvat ji nebudu), nebo s tím někde švihne, co pak s takovým skútrem.... protože si každej, jako ty, spíš koupí nového.

Ono s tím skútrem vlastně nic podstatného není, protože by asi svítila blikala kontrolka motoru.
Jde jen o jeho první studenej běh víceméně na sytičový režim, kterej se mi nezdá....a možná je to +- na jeho nájezd naprosto normální, tak jako jeho startér.

Jestli na to přijdu, dám vědět :D
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod angel2904 » 29 dub 2019, 13:16

Dal bych novou svíčku, odjel bych 3-4 nádrže třeba Verva100(pokud to třeba delší dobu stálo před prodejem) případně s přídavkem aditiva VIF nebo jiné kvalitní a pak by se vidělo. Kolísání otáček může mít na svědomí i špatný akumulátor(stáří/kapacita/obecně řečeno). Zkusit změřit před prvním studeným startem a hned po nastartování kolik dobíjí Jinak ohřát motor doporučuji spíše lehkou plynulou jízdou než při stání na místě se spuštěným motorem. Někdo ale nemůže když hned od baráku je v plném provozu, to je jasný :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod Haski » 29 dub 2019, 13:34

Díky za reakci.
Svíčku jsem dal jinou starší NGK, fajfka na svíčku byla z části urvaná, dal jsem jinou starší (ale mám objednanou pro jistotu novou NGK) a je to víceméně stejné.
Tu Vervu100 mám v plánu, zatím jsem odjel jednu nádrž v novým benzínem N95.
Ta kontrola baterie a dobíjení je v plánu... i kvůli tomu startéru.
Ohřívám jak píšeš, nastartuji, nandám helmu, pak asi 300m klidnou jízdou, pak už to nešetřím....jezdí se s tím po městě naprosto skvěle (a úplně jinak než na těžké motorce) :-)
Uživatelský avatar
Haski

10+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 21
Registrován: 26 dub 2019, 09:38
Skútr / moto: Honda Vison 110

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod hannys1 » 10 kvě 2019, 14:07

Ahoj všichni, tak jsem si pořídil Hondu Vision 110 a zatím vládne velká spokojenost, teď jsem začal přemýšlet nad výměnou variátoru za sportovní, ale stále váhám zda to má cenu. Může mi někdo ze zasvěcených shrnout plusy a mínusy a případně doporučit jaký varec koupit. Předem děkuji za všechny postřehy.
hannys1

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 07 bře 2013, 18:25
Skútr / moto: yuki new speedy, honda CBR 600

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 10 kvě 2019, 14:18

To už se tu řešilo kousek zpátky v tomto vláknu. Jestli chceš raketu, neměl sis kupovat 110 ccm prdítko. Nic proti Visionu, je to skvělý stroj, ale na závodění není.Má jiné určení. IMHO to výměnou akorát dočubíš, originál je originál. Pokud nějaký výkon navíc získáš, věz, že to bude na úkor spolehlivosti a trvanlivosti. Vždycky je něco za něco a pokud by stačilo dát lepší varec, Honda by ho tam dávala.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod JardaB » 10 kvě 2019, 15:47

A bude to bzučet ve vysoký otáčkách jak nějaká padesátka
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod hannys1 » 11 kvě 2019, 09:21

Děkuji za názor, ale není to zrovna co jsem si představoval, chtěl jsem slyšet praktické zkušenosti a případné porovnání před a po. Ne že mi tady nějakej teoretik bude vykládat jak to vycubim výměnou variátoru. Promiň, ale o takový názor fakt nestojím.
hannys1

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 07 bře 2013, 18:25
Skútr / moto: yuki new speedy, honda CBR 600

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod puffybodie » 11 kvě 2019, 09:58

Napr. https://www.scootland.cz/zbozi/malossi-variator-multivar-honda-110/

A vysledky jsou jen kladne. Jen bych to menil az pokud je to vazne potreba. Pro tyhle priblizovadla to jinak nema smysl se do toho az nejak moc hrabat. Kdyby to byl 2T, tak to je jina.
Uživatelský avatar
puffybodie

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 147
Registrován: 16 črc 2015, 06:13
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Yamaha XVZ 1300 RSV

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kerim7 » 12 kvě 2019, 10:55

Tak ještě jednou. Chtěl jsi plusy a mínusy, tak jsem si dovolil napsat, jak to já, ten teoretik, vidím.
Mínusy: Bude to něco stát, zbavíš se originálního stavu stroje, nebude se shodovat se schváleným a otypovaným stavem (prohlášení o shodě), motor bude řvát a sníží se jeho životnost.
Plusy: Trochu lepší akcelerace, která ani tak není špatná, a při jízdě na plný kotel (která je nedoporučená výrobcem) to pojede o něco rychleji.

Teď jde o to vyhodnotit, co převažuje. Jsi předem rozhodnutý, tak svůj názor, o který nestojíš, nebudu opakovat. Na rovinu - v tomhle ti palce nedržím, ale přeji ti, ať jsi se svou volbou spokojený a ať to Vision dlouho vydrží.
kerim7

500+
 
Reputace: 68
Příspěvky: 662
Registrován: 16 říj 2014, 08:18
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Honda Vision, Honda CMX 500, byla Silvuška SW-T400
Tuning / úpravy: Obrysovky LED

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod kalis323 » 12 kvě 2019, 11:16

Jedinou úpravu udělal je optimazace variátoru vyměnil válečky za Dr.pulley.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
kalis323

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 245
Registrován: 11 zář 2016, 21:19
Bydliště: Jižní Čechy-Česko Budějovicko
Skútr / moto: piaggio mp3 500ie lt business abs, SKYCRUISER 125

Re: Honda Vision 110

Příspěvekod carborundum » 19 kvě 2019, 14:57

Haski, až vyřešíš to koktání, napiš čím to bylo. Bude to i pro ostatní zajímavé.
Píše se tu o sytiči, ale má vstřikování sytič? Laicky se domnívám, že sytič je záležitost karburátorová.
Také mně to nedalo a na zdejší rady jsem natankoval Vervu 100. Výsledek byl, že jsem nádrž po 10 km vylil. Hůř startoval a při přidání plynu chcípal. Opravdu je ta Verva tak dobrá, jak se na těchto stránkách píše?
carborundum

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 dub 2015, 13:38
Skútr / moto: Vison 110
Tuning / úpravy: ne

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 16 návštevníků

cron