Baterku, pokud stroj vyloženě nestojí pod stříškou na mrazu, nechat na místě a před zimou nabít (nikdy člověk neví, jaké bude počasí a kdy opět nasedne, aby se projel). Následně před sezónou nabít ještě jednou (neměřit, zda je nebo není ještě nabitá, protože to není až tak důležité, jako to, aby první startování baterku nedorazilo). Během roku dát pozor, jak a zda je dobíjena, případně ji aspoň jednou za sezónu dát na nabíječku, stejně jako před delší nebo náročnější cestou, kdy by se jakýkoliv problém mohl dost vymstít. A pokud by se stav nabití nějak měnil (ve smyslu že by kolísal), tak zjistit, zda je příčinou vada baterie, její stáří, chyba v dobíjení, závada v elektroinstalaci, která způsobuje nepravidelné větší vybíjení apod. Dnešní baterie jsou v pohodě a pokud se nekoupí vyložený aušus nebo člověk nemá štěstí na vadný kus, případně ji nevyšťaví do mrtě odborně doinstalovaným elektroudělátkem (alarm, GPS tracker, "dovozové" žárovky pochybného původu a kvality apod.), neměl by s ní mít žádné problémy.