Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 125i

05 srp 2013, 17:51

lidi kdo ma 2013 jezdite porad bo se vam to taky stalo s tim cerpadlem?

Re: Honda SH 125i

05 srp 2013, 21:59

Mám 2013 a zatím jezdím jak drak :mrgreen:

(jazykové okénko: mailo, nepoužívej prosím spojku "bo" (="neboť / protože") v nesprávném významu ("nebo"), obrátilo to smysl dotazu)

Oprava !?

06 srp 2013, 07:56

Takže po urgenci u Honda CZ, skútr - čerpadlo "opraveno" během 10-ti dnů (paráda).

Ovšem následovalo obrovské zklamání.
Nabral jsem plnou nádrž. "Mistr mechanik" si nezkontroloval těsnost čerpadla v nádrži, takže jsem jenom bezmocně stál a díval se, jak mi cca 2 l benzínu tečou skrz celý skútr na variátor, vzduchový filtr, kontakty, pneu ...

Jsem zvědav, co ten zatečený benzín udělá s plasty, konektory ...

Odvezeno zpět do servisu s příslušným komentářem.

Představa, že bych si toho nevšimnul a jel, tak mi to "blafne" přímo pod zadkem...

Takže, když budete mít ten samý problém co já - palivové čerpadlo, nechejte si v servisu dočerpat nádrž do plné, aby jste zjistili těsnost čerpadla.

Podle mě, v dnešní době mají všichni akorát spoustu řečí. Kvalitní moto, kvalitní servis atd.

Nejraději bych jim skútr vrátil a chtěl zpět peníze, popřípadě nový (má důvěra v Hondu je nyní na 0).

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 08:46

Problem neni ve znacce Honda, ta je i dnes kvalitni, problem je v lidech, kteri pracuji v servisech.

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 09:20

mailo píše:lidi kdo ma 2013 jezdite porad bo se vam to taky stalo s tim cerpadlem?

Ja tiez jazdim, cca 2100 km a ziadny problem. Klop klop.

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 10:15

Já ještě jezdím, ale to jen proto, že mám těsně před (první) garančkou (dnes 720 km), tak věřím, že mne to nikde nechá (už jednou či dvakrát mi čerpadýlko na nějakou dobu vypovědělo službu).

Ale zajímalo by mne, jaký máte zkušenosti se štítem (obecně, já mám origo)?

+ nefouká za ním a v dešti je člověk vcelku suchý

- kdykoli: funguje jako zrcadlo (tím sice vidím na tachometr bez nutnosti sklonit hlavu, ale případná reflexní vesta se odráží a zhoršuje viditelnost (ale stále přijatelná)
- ve větru: horší stabilita (ale stále přijatelná)
- za slunečna: při jízdě proti slunci, zejména ráno a večer, vytváří štít linie odlesků a "prasátek", čímž dost zhoršuje viditelnost, zejména při (i drobné) nečistotě štítu - sluneční brýle/clona moc nepomáhají a naopak matou
- v dešti: horší viditelnost (ještě zkousnutelné, zejména s ohledem na poskytovanou ochranu řidiče)
- v mlze: zoufalá viditelnost - štít se orosí dokonce z obou stran a je možno se dívat jen přes horní hranu štítu (daleko před sebe = horší manévrovatelnost) případné otření funguje jen cca 4 minuty, zvláštní, že přilba s tím problémy nemá, možná proto, že je od štítu ofukována velkým proudem.

Podotýkám, že jsem ještě nepooužil dešťový repelent, který by mohl pomoci. K tomu se chystám právě dnes.

Nejsu citlivka, jen bych rád jezdil (víceméně) bez ohledu na počasí (míněno zda vyjet x nevyjet, jasné, že se musím jízdou přizpůsobit - ale já stejně jezdím pomalu pořád (viz nick) :-) ).
Naposledy upravil TurboSnail dne 06 srp 2013, 15:41, celkově upraveno 2

Honda SH 125i

06 srp 2013, 12:42

A skusal si polarizacne okuliare na tie odrazy ? Destovy repelent aj tu plati kvalita nieco stoji (nanovrstva od Gtechniq).

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 14:53

Polarizacni bryle? To není špatný nápad. Jen se obávám, nakolik budou účinné, když filtrují horizontální odraz. Možná natočit hlavu... :-D Ale vyzkouším. Díky.

Už jsem aplikoval nějaký obyčejný repelent. Tak uvidím.

Velmi mne při mytí a leštění překvapilo, jak je ten štít po třech utřeních čistými papírovými kapesníčky (za vlhka - odstraňování kondenzované mlhy) poškrábanej. To chce snad jenom ošplíchávat rozstřikovačem, ať mu člověk neublíží.

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 srp 2013, 10:00, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 16:08

Ty škrábance mám taky :(

Zkoušel jsem tlakový postřikovač s jarovou vodou, nechat působit, potom pláchnout čistou vodou (tlakem z vodovodu, ale stejně to není ono).

Po sezoně plexi sundám a nechám jej přeleštit (cca 500 Kč).

Přemýšlel jsem, zda-li by se na plexi mohla nalepit fólie, co se lepí jako bezpečnostní do aut.
Bez problémů to během sezóny umývat a leštit a na podzim nechat strhnout a nalepit novou.

Proč to nedělají z plastu, jako je reflektorech aut ? To je přece mnohem odolnější.

Re: Oprava !?

06 srp 2013, 17:16

radkocernohous píše:Takže po urgenci u Honda CZ, skútr - čerpadlo "opraveno" během 10-ti dnů (paráda).

Ovšem následovalo obrovské zklamání.
Nabral jsem plnou nádrž. "Mistr mechanik" si nezkontroloval těsnost čerpadla v nádrži, takže jsem jenom bezmocně stál a díval se, jak mi cca 2 l benzínu tečou skrz celý skútr na variátor, vzduchový filtr, kontakty, pneu ...

Jsem zvědav, co ten zatečený benzín udělá s plasty, konektory ...

Odvezeno zpět do servisu s příslušným komentářem.

Představa, že bych si toho nevšimnul a jel, tak mi to "blafne" přímo pod zadkem...

Takže, když budete mít ten samý problém co já - palivové čerpadlo, nechejte si v servisu dočerpat nádrž do plné, aby jste zjistili těsnost čerpadla.

Podle mě, v dnešní době mají všichni akorát spoustu řečí. Kvalitní moto, kvalitní servis atd.

Nejraději bych jim skútr vrátil a chtěl zpět peníze, popřípadě nový (má důvěra v Hondu je nyní na 0).

Ti sestroji stroj co umi zrychlit z 0-100km/h za 1s a tobe se to nelibi. Navic jsi mohl byt 1cesky kosmonaut (Remek byl Ceskoslovensky). Honda to s tebou mysli fakt dobre.

Re: Honda SH 125i

06 srp 2013, 17:25

Když čtu Vaše debaty o čištění plexi, mám Givi a čistím ho dle zdejších doporučení tak, že si namokřím větší hadr a položím ho na většinu plochy plexi na 20-30 min. Během té doby se veškerý "biologický odpad" dostatečně rozmočí a uvolní a pak už stačí jen velmi lehce setřít nebo opláchnout a do sucha setřít "švédskou utěrkou". Dělal jsem to už víckrát a žádné škrábance jsem zatím nevyrobil :wink: Jen voda bez saponátů a nechat dost dlouho odmočit.

Honda SH 125i

06 srp 2013, 21:13

Tak zasadne sklo ani plexi a ani lak nie papierom, nie houbou apd. Vsetko to spolu s prachovymi casticami funguje ako smirkovy papir. Kvalitne utierky napr. od http://stores.ebay.co.uk/high-octane-cars a k tomu napr. Autoglym FastGlass, vyuzitelne aj na auto, moto a domacnost. [url="http://imageshack.us/photo/my-images/535/mydetailingshackweb.jpg"]Moja skromna zbierka kozmetiky :)[/url]

Re: Honda SH 125i

07 srp 2013, 13:11

:radkocernohous Tak to se mě s.... také ,že mě netěsnilo čerpadlo a benzín protékal skůtrem na zem.Jenže jsem to netlačil jsem byl tak naštvanej že jsem to nastartoval a jel jsem na tom.Maximálně by jsem to hodil do rybníka a byl by pokoj od Hondy.Původně jsem chtěl nějakého něco od italů a jsem se nechal ukecat do Hondy .Jinak zde máte fotky čerpadla vyndaného, dráty od něj ponořené v benzínu prostě paráda.Ať žije Honda a její servis blééé.Co si člověk neudělá sám,tak nemá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH 125i

07 srp 2013, 15:40

Tak první garančka za mnou. V Dukla Pardubice, 1070 CZK.
Ptal jsem se na ty vibrace a prý je to normální, nic zvláštního na mém vozidle neshledali. Taky jsem se zmínil o palivových čerpadlech pro SH/pcx a prý zatím neměli na tyto stroje žádnou reklamaci bez rozdílu typu. Uvidíme budoucnost;)

btw: úplně si nepamatuju záruční podmínky, ale honda má nějakou asistenční službu? odtáhnou na vlastní náklady a tak?

Re: Honda SH 125i

07 srp 2013, 16:17

K čištění plexi: mám to od kamaráda motorkáře - plexi je organické sklo, které je pokryté lakem aby byl povrch hladký a neoxidoval. Když se to nešetrně čistí, lak se škrábe. Kdo to umí čistit bez poškrábání je frajer. Při přeleštění plexa se setře lak a plexi půjde časem do kytek.

BrAtKo: Neznáš nějaký vosk, kterým by se ty škrábanice dali zahladit?

Mám trochu problém s výškou plexi, má někdo zkušenost se zkrácením plexi? (o cca 10 cm)
Odeslat odpověď