Honda SH 125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod mailo » 05 srp 2013, 17:51

lidi kdo ma 2013 jezdite porad bo se vam to taky stalo s tim cerpadlem?
Uživatelský avatar
mailo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 428
Registrován: 08 bře 2013, 13:16
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: yamaha x-max 125 2014 matna bila
Tuning / úpravy: 12V zasuvka, cervene reflex prouzky,drzak na mobil, intercome, gopro hero 3+ black,deka louis

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod medved.m » 05 srp 2013, 21:59

Mám 2013 a zatím jezdím jak drak :mrgreen:

(jazykové okénko: mailo, nepoužívej prosím spojku "bo" (="neboť / protože") v nesprávném významu ("nebo"), obrátilo to smysl dotazu)
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Oprava !?

Příspěvekod radkocernohous » 06 srp 2013, 07:56

Takže po urgenci u Honda CZ, skútr - čerpadlo "opraveno" během 10-ti dnů (paráda).

Ovšem následovalo obrovské zklamání.
Nabral jsem plnou nádrž. "Mistr mechanik" si nezkontroloval těsnost čerpadla v nádrži, takže jsem jenom bezmocně stál a díval se, jak mi cca 2 l benzínu tečou skrz celý skútr na variátor, vzduchový filtr, kontakty, pneu ...

Jsem zvědav, co ten zatečený benzín udělá s plasty, konektory ...

Odvezeno zpět do servisu s příslušným komentářem.

Představa, že bych si toho nevšimnul a jel, tak mi to "blafne" přímo pod zadkem...

Takže, když budete mít ten samý problém co já - palivové čerpadlo, nechejte si v servisu dočerpat nádrž do plné, aby jste zjistili těsnost čerpadla.

Podle mě, v dnešní době mají všichni akorát spoustu řečí. Kvalitní moto, kvalitní servis atd.

Nejraději bych jim skútr vrátil a chtěl zpět peníze, popřípadě nový (má důvěra v Hondu je nyní na 0).
Jezdím za 2,4 l/100 km
radkocernohous

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 51
Registrován: 24 srp 2007, 21:24
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: SH 125 2013

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod janon » 06 srp 2013, 08:46

Problem neni ve znacce Honda, ta je i dnes kvalitni, problem je v lidech, kteri pracuji v servisech.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod niles » 06 srp 2013, 09:20

mailo píše:lidi kdo ma 2013 jezdite porad bo se vam to taky stalo s tim cerpadlem?

Ja tiez jazdim, cca 2100 km a ziadny problem. Klop klop.
Uživatelský avatar
niles

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 10 kvě 2013, 19:11
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013
Tuning / úpravy: Originálne plexi

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod TurboSnail » 06 srp 2013, 10:15

Já ještě jezdím, ale to jen proto, že mám těsně před (první) garančkou (dnes 720 km), tak věřím, že mne to nikde nechá (už jednou či dvakrát mi čerpadýlko na nějakou dobu vypovědělo službu).

Ale zajímalo by mne, jaký máte zkušenosti se štítem (obecně, já mám origo)?

+ nefouká za ním a v dešti je člověk vcelku suchý

- kdykoli: funguje jako zrcadlo (tím sice vidím na tachometr bez nutnosti sklonit hlavu, ale případná reflexní vesta se odráží a zhoršuje viditelnost (ale stále přijatelná)
- ve větru: horší stabilita (ale stále přijatelná)
- za slunečna: při jízdě proti slunci, zejména ráno a večer, vytváří štít linie odlesků a "prasátek", čímž dost zhoršuje viditelnost, zejména při (i drobné) nečistotě štítu - sluneční brýle/clona moc nepomáhají a naopak matou
- v dešti: horší viditelnost (ještě zkousnutelné, zejména s ohledem na poskytovanou ochranu řidiče)
- v mlze: zoufalá viditelnost - štít se orosí dokonce z obou stran a je možno se dívat jen přes horní hranu štítu (daleko před sebe = horší manévrovatelnost) případné otření funguje jen cca 4 minuty, zvláštní, že přilba s tím problémy nemá, možná proto, že je od štítu ofukována velkým proudem.

Podotýkám, že jsem ještě nepooužil dešťový repelent, který by mohl pomoci. K tomu se chystám právě dnes.

Nejsu citlivka, jen bych rád jezdil (víceméně) bez ohledu na počasí (míněno zda vyjet x nevyjet, jasné, že se musím jízdou přizpůsobit - ale já stejně jezdím pomalu pořád (viz nick) :-) ).
Naposledy upravil TurboSnail dne 06 srp 2013, 15:41, celkově upraveno 2
Obrázek
Uživatelský avatar
TurboSnail

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 29 čer 2013, 00:54
Bydliště: Kladno
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013 ABS NightStar
Tuning / úpravy: Štít+kryty řidítek - origo; UltraSeal

Honda SH 125i

Příspěvekod BrAtKo » 06 srp 2013, 12:42

A skusal si polarizacne okuliare na tie odrazy ? Destovy repelent aj tu plati kvalita nieco stoji (nanovrstva od Gtechniq).
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod TurboSnail » 06 srp 2013, 14:53

Polarizacni bryle? To není špatný nápad. Jen se obávám, nakolik budou účinné, když filtrují horizontální odraz. Možná natočit hlavu... :-D Ale vyzkouším. Díky.

Už jsem aplikoval nějaký obyčejný repelent. Tak uvidím.

Velmi mne při mytí a leštění překvapilo, jak je ten štít po třech utřeních čistými papírovými kapesníčky (za vlhka - odstraňování kondenzované mlhy) poškrábanej. To chce snad jenom ošplíchávat rozstřikovačem, ať mu člověk neublíží.

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 07 srp 2013, 10:00, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Obrázek
Uživatelský avatar
TurboSnail

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 29 čer 2013, 00:54
Bydliště: Kladno
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013 ABS NightStar
Tuning / úpravy: Štít+kryty řidítek - origo; UltraSeal

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod radkocernohous » 06 srp 2013, 16:08

Ty škrábance mám taky :(

Zkoušel jsem tlakový postřikovač s jarovou vodou, nechat působit, potom pláchnout čistou vodou (tlakem z vodovodu, ale stejně to není ono).

Po sezoně plexi sundám a nechám jej přeleštit (cca 500 Kč).

Přemýšlel jsem, zda-li by se na plexi mohla nalepit fólie, co se lepí jako bezpečnostní do aut.
Bez problémů to během sezóny umývat a leštit a na podzim nechat strhnout a nalepit novou.

Proč to nedělají z plastu, jako je reflektorech aut ? To je přece mnohem odolnější.
Jezdím za 2,4 l/100 km
radkocernohous

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 51
Registrován: 24 srp 2007, 21:24
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: SH 125 2013

Re: Oprava !?

Příspěvekod Jezdič » 06 srp 2013, 17:16

radkocernohous píše:Takže po urgenci u Honda CZ, skútr - čerpadlo "opraveno" během 10-ti dnů (paráda).

Ovšem následovalo obrovské zklamání.
Nabral jsem plnou nádrž. "Mistr mechanik" si nezkontroloval těsnost čerpadla v nádrži, takže jsem jenom bezmocně stál a díval se, jak mi cca 2 l benzínu tečou skrz celý skútr na variátor, vzduchový filtr, kontakty, pneu ...

Jsem zvědav, co ten zatečený benzín udělá s plasty, konektory ...

Odvezeno zpět do servisu s příslušným komentářem.

Představa, že bych si toho nevšimnul a jel, tak mi to "blafne" přímo pod zadkem...

Takže, když budete mít ten samý problém co já - palivové čerpadlo, nechejte si v servisu dočerpat nádrž do plné, aby jste zjistili těsnost čerpadla.

Podle mě, v dnešní době mají všichni akorát spoustu řečí. Kvalitní moto, kvalitní servis atd.

Nejraději bych jim skútr vrátil a chtěl zpět peníze, popřípadě nový (má důvěra v Hondu je nyní na 0).

Ti sestroji stroj co umi zrychlit z 0-100km/h za 1s a tobe se to nelibi. Navic jsi mohl byt 1cesky kosmonaut (Remek byl Ceskoslovensky). Honda to s tebou mysli fakt dobre.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Gandalf » 06 srp 2013, 17:25

Když čtu Vaše debaty o čištění plexi, mám Givi a čistím ho dle zdejších doporučení tak, že si namokřím větší hadr a položím ho na většinu plochy plexi na 20-30 min. Během té doby se veškerý "biologický odpad" dostatečně rozmočí a uvolní a pak už stačí jen velmi lehce setřít nebo opláchnout a do sucha setřít "švédskou utěrkou". Dělal jsem to už víckrát a žádné škrábance jsem zatím nevyrobil :wink: Jen voda bez saponátů a nechat dost dlouho odmočit.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Honda SH 125i

Příspěvekod BrAtKo » 06 srp 2013, 21:13

Tak zasadne sklo ani plexi a ani lak nie papierom, nie houbou apd. Vsetko to spolu s prachovymi casticami funguje ako smirkovy papir. Kvalitne utierky napr. od http://stores.ebay.co.uk/high-octane-cars a k tomu napr. Autoglym FastGlass, vyuzitelne aj na auto, moto a domacnost. [url="http://imageshack.us/photo/my-images/535/mydetailingshackweb.jpg"]Moja skromna zbierka kozmetiky :)[/url]
Honda NC750S DCT - aktualna moto (forum nc700.sk) / rocny najazd 18000km
Historia: Honda PCX 150 / Honda Vision 110 / Piaggio ZIP 50
Obrázek BrAtKov FOTO ALBUM / BrAtKove vyjazdy a vypravy / Bratislava a okolie na poslednú chvíľu
Uživatelský avatar
BrAtKo

1500+
 
Reputace: 43
Příspěvky: 1572
Registrován: 12 dub 2013, 18:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda NC750S DCT

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod milda22 » 07 srp 2013, 13:11

:radkocernohous Tak to se mě s.... také ,že mě netěsnilo čerpadlo a benzín protékal skůtrem na zem.Jenže jsem to netlačil jsem byl tak naštvanej že jsem to nastartoval a jel jsem na tom.Maximálně by jsem to hodil do rybníka a byl by pokoj od Hondy.Původně jsem chtěl nějakého něco od italů a jsem se nechal ukecat do Hondy .Jinak zde máte fotky čerpadla vyndaného, dráty od něj ponořené v benzínu prostě paráda.Ať žije Honda a její servis blééé.Co si člověk neudělá sám,tak nemá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
milda22

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 30 črc 2012, 19:55
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013 červená perleť

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod bodyia » 07 srp 2013, 15:40

Tak první garančka za mnou. V Dukla Pardubice, 1070 CZK.
Ptal jsem se na ty vibrace a prý je to normální, nic zvláštního na mém vozidle neshledali. Taky jsem se zmínil o palivových čerpadlech pro SH/pcx a prý zatím neměli na tyto stroje žádnou reklamaci bez rozdílu typu. Uvidíme budoucnost;)

btw: úplně si nepamatuju záruční podmínky, ale honda má nějakou asistenční službu? odtáhnou na vlastní náklady a tak?
Uživatelský avatar
bodyia

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 31 črc 2013, 18:18
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Honda SH125i 2013

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Tomas_B » 07 srp 2013, 16:17

K čištění plexi: mám to od kamaráda motorkáře - plexi je organické sklo, které je pokryté lakem aby byl povrch hladký a neoxidoval. Když se to nešetrně čistí, lak se škrábe. Kdo to umí čistit bez poškrábání je frajer. Při přeleštění plexa se setře lak a plexi půjde časem do kytek.

BrAtKo: Neznáš nějaký vosk, kterým by se ty škrábanice dali zahladit?

Mám trochu problém s výškou plexi, má někdo zkušenost se zkrácením plexi? (o cca 10 cm)
Tomas_B

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 52
Registrován: 27 srp 2012, 21:27
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda NC700X (2012), bílá

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron