Yaryn píše:mailo píše:to je mozne
palivove cerpadlo v haji a rikali ze uz treti oprava toto takze asi neco ve vyrobe ...
Kolega v práci co má Vižníka měl stejný problém...že by náhoda ??
Po třech týdnech bezproblémového ježdění takhle včera takhle přijdu, nastartuju na hlavním stojanu a při zahřívání (30 s) motor sám "chcípl". Další pokusy o nastarování marné: startér se snaží (nutno ho ale držet, jinak jednou škytne a ztichne), ale čerpadlo nic - ani při otočení klíčku z polohy Open do ON není slyšet "natažení" paliva.
Pač jsem měl zrovna opouštět rekreaci a jet domů, zoufale jsem vytahoval klíček, popojížděl, přepínal Idling/Idling Stop a občas "kopl" do bočního stojanu a následně zkoušel startovat. Najednou se čerpadlo rozjelo (= při otočení do ON si "dotáhlo"), normálně jsem pak nastaroval a jede doposud (cca 8 startů).
Osobně bych myslel, že to chtělo buď počkat nebo je problém u snímače bočního stojanu, který má při vyklopení čerpadlo odpojovat, a kde mohla být nějaká nečistota (bylo to venku a v noci předtím byla bouřka - vítr, prach, déšť).
Takže v případě problémů zkuste stojanem zacukat a dejte vědět, třeba je to jen tam a stačí málo.
Jinak ale všem přeju, ať se Vám mašina raději vždy bezproblémově nastartuje a dojede do cíle.
Mimochodem, dle návodu by se měl motor vypínat v poloze klíčku OFF, což by umožňovalo otevřít sedlo při běžícím motoru (poloha Open). Mně se ale vypne hned při prvním otočení, tj. v poloze Open. Máte to u Vás taky tak?
P.S.: Mluvím o modelu 2013.