Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 125i

30 črc 2013, 21:17

to je mozne :-) palivove cerpadlo v haji a rikali ze uz treti oprava toto takze asi neco ve vyrobe ...

Re: Honda SH 125i

31 črc 2013, 18:29

Ahoj kolegové! Hlásím se do klubu majitelů SH 125ky, jímž jsem se stal v polovině července. Je to moje první jednostopé motorové vozidlo, tak si na sebe stále zvykáme. Rozhodně je to ale velmi zábavné, od akvizice Hondy jsem auto vytáhl jen na delší cesty;) Spotřebu od začátku mám 2,3l.

Příští týden jdu na první servisní prohlídku a rád bych se zeptal: Okolo 60ky cítím na skůtříku nějaké vibrace, něco jako sinusový proběh vlny, která se s větší rychlostí zkracuje. Trochu podobně, jako když na autě jsou špatně vyvážená kola. Je to normální (mechanika motoru nebo variátoru...?) nebo chce někde něco doladit? Díky za radu.

P1010941_edit.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH 125i

31 črc 2013, 19:08

Je pravda,že něco takového taky pozoruji.Ale dodnes jsem myslel,že se mi to zdá a nebo,že je vlnitá silnice.Asi na tom tedy něco bude a je to opravdu jako na autě, když jsou špatně vyvážená kola.Mám najeto 2500 km a bohužel při garančce jsem o tom nic neříkal.Tak jestli to budeš v Hondě řešit,tak dej,prosím,vědět a já to při 4000 km budu řešit taky.

Re: Honda SH 125i

31 črc 2013, 19:24

mailo píše:to je mozne :-) palivove cerpadlo v haji a rikali ze uz treti oprava toto takze asi neco ve vyrobe ...

Kolega v práci co má Vižníka měl stejný problém...že by náhoda ??

Honda SH 125i

31 črc 2013, 20:02

Ano robi mi to aj na Visione, pisalo sa o tom vo Vision vlakne, ze je to normalny jav, remen sa "zabehava". V podstate to samo vymizne, mam 2000km a este to obcas pocitujem.

Re: Honda SH 125i

31 črc 2013, 20:56

bodyia: pekna fotka i obleceni to mas co zac? spise ty boty me zajimaji :-)

Re: Honda SH 125i

31 črc 2013, 21:09

bodyia:
- vítej, dobrá volba :wink:
- od koupě SHemíka jsem ujel v autě tak 250 km :oops:
- jak to sakra všichni děláte, já se dostal jen jednou na 2,29? Pravda, drandím skoro furt jen po štatlu krátké štreky od 3 do 10 km, ale to snad každý druhý, ne?

A přidám taky "závadu":
- poslední dny (najeto tak 2500?) se mi zdá, že nějak moc "zvoní" - nejen při rozjezdu, ale i snad 80 km/h. Že by řemen variátoru? Nebo jsem jen citlivější na určité frekvence? Máte to taky tak?

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 00:12

Díky za zprávy, to je přesná charakteristika - jako když je hrbatá silnice. Zeptám se v Hondě, co oni na to. Žít se s tím určitě dá, ale bylo by to samozřejmě lepší eliminovat.

Já jezdím trasu HK - Pce a naopak, to je asi 25km v jednom směru plus popojížděčky po městě. Zatím to ještě moc netočím, počkám na tu první tisícovku, pak mi spotřeba asi taky stoupne;) Benzín beru na OMV MotionMax95, což jsem se tu někde dočetl, že je ideální.

Ad oblečení, to jsem asi trochu předimenzoval. Netušil jsem, co mě na motorce čeká, tak jsem koupil, co šlo;) Teď v těch vedrech se v tom nedalo a jezdil jsem stejně v šortkách. Na delší výlet bych se do toho ale rozhodně oblékl. Boty jsou značka Forma, jediný veliký, který měli. Kombinéza Uvex, přilba kevlarová, taky Uvex.

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 00:17

Jestli to vyhodnotí jako čerpadlo, mohli by časem udělat svolávačku, jako tomu bylo u Suzuki Sixteen 125.
Jinak ano, ten MaxxMotion95 je jediný natural 95 bez "hnojiv". Pak už jen ty stooktany (Verva 100, MaxxMotion 100).

Pozor na slunce

01 srp 2013, 08:08

Přispěji se svou příhodou. Jako obvykle jsem nechal skútřík zaparkovaný doma před garáží i v těch drsných vedrech. Mám na něm štít GIVI, se kterým jsem velmi spokojen. Jezdím na motorce 28let, ale se štítem je to jiná liga, skoro jako v autě. Jenže sluníčko svítilo a já měl skútr zády k němu. Zafungoval jako lupa a v palubní desce mám díru. Spíše se roztekl plast těsně nad displayem. Jednou před obchodem jsem měl zase úplně černý display. Myslel jsem že je vadný, že ho budu reklamovat, ale jak jsem se rozjel začal se dávat do původního stavu. Cca po pěti minutách jízdy byl zase normální. Proto při každém parkování skútru se štítem je třeba si dávat pozor na slunce. Kde je a kde bude.
V návodu štítu to psali, že je třeba vždy skútr postavit proti slunci ne zády k němu, ale kdo by tomu věřil. Věřte :-)

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 10:20

´Tak to je zajímavý, že to i vědí a je to v návodu. Každopádně jsem původně myslel, že napíšeš, že se roztekl sám štít :) Já tedy štít nepoužívám, ale asi by mě to nenapadlo...

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 12:14

Na tu nálepku na novém plexi si pamatuju, jen mi hlava nebere to "proti slunci, ne zády k němu". Když si to představím, tak pokud postavím skútr čumákem proti slunci, tak mi právě přes to plexi bude svítit na stroj. Zatímco, pokud ho postavím zády, tak bude slunce svítit na plexi shora rovnoběžně se sklonem plexi nebo před skútr... ale možná se pletu:wink: Kouknu v garáži, protože jsem myslím tu nálepku jen kamsi přelepil :)

edit: Je to tak a já to napsal špatně :oops: Plexi ovšem v tomto případě nepůsobí jako čočka, ale jako konkávní zrcadlo, které koncentruje paprsky dovnitř určitého prostoru. Takže čumákem k Slunci :wink:
Naposledy upravil Gandalf dne 02 srp 2013, 18:33, celkově upraveno 1

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 12:25

Yaryn píše:
mailo píše:to je mozne :-) palivove cerpadlo v haji a rikali ze uz treti oprava toto takze asi neco ve vyrobe ...

Kolega v práci co má Vižníka měl stejný problém...že by náhoda ??

Po třech týdnech bezproblémového ježdění takhle včera takhle přijdu, nastartuju na hlavním stojanu a při zahřívání (30 s) motor sám "chcípl". Další pokusy o nastarování marné: startér se snaží (nutno ho ale držet, jinak jednou škytne a ztichne), ale čerpadlo nic - ani při otočení klíčku z polohy Open do ON není slyšet "natažení" paliva.

Pač jsem měl zrovna opouštět rekreaci a jet domů, zoufale jsem vytahoval klíček, popojížděl, přepínal Idling/Idling Stop a občas "kopl" do bočního stojanu a následně zkoušel startovat. Najednou se čerpadlo rozjelo (= při otočení do ON si "dotáhlo"), normálně jsem pak nastaroval a jede doposud (cca 8 startů).

Osobně bych myslel, že to chtělo buď počkat nebo je problém u snímače bočního stojanu, který má při vyklopení čerpadlo odpojovat, a kde mohla být nějaká nečistota (bylo to venku a v noci předtím byla bouřka - vítr, prach, déšť).

Takže v případě problémů zkuste stojanem zacukat a dejte vědět, třeba je to jen tam a stačí málo.

Jinak ale všem přeju, ať se Vám mašina raději vždy bezproblémově nastartuje a dojede do cíle.

Mimochodem, dle návodu by se měl motor vypínat v poloze klíčku OFF, což by umožňovalo otevřít sedlo při běžícím motoru (poloha Open). Mně se ale vypne hned při prvním otočení, tj. v poloze Open. Máte to u Vás taky tak?
P.S.: Mluvím o modelu 2013.

Re: Honda SH 125i

01 srp 2013, 12:45

Radeji si zajed do servisu s tim je to cerpadlo kamos tam dela a rika ze s boji ze bude svolavacka na cerpadla..

Re: Honda SH 125i

04 srp 2013, 19:10

Tak je všeobecně známé ,že mají Japonci problém s čerpadly a to ,že se jdou do háje kontakty v nich.Je to už i na Italském foru k Hondě sh.Yamaha svolávala také kvůli čerpadlům.To aby se člověk pomalu bál na tom jezdit kdy se to zastaví.
Odeslat odpověď