Diskuze o skútrech většího objemu.
04 lis 2009, 15:15
jinak je prý u SH125i a PS125i stejný motor. Pak mě napadá že chvála u SH s motorem bude i u PSka
04 lis 2009, 15:41
Ty motory jsou úplně totožný. Můžeš si to porovnat na stránkách Hondy
http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... rmace.html. Rozhodně ani jedním z nich nemůžeš nic pokazit
23 úno 2010, 19:17
Už jsem to nemohl vydržet a musel jsem vyzkoušet termodeku od Tucano Urbano, kterou jsem si nadělil pod stromeček. Musím říct, že je to fakt bomba. Vyjel jsem jenom v ryflích a teniskách při teplotě kolem nuly a naprostá pohoda. Pod deku vůbec nefouká.
SHáčko mě taky potěšilo, protože po 4 měsících nastartovalo okamžitě bez jakéhokoliv zaváhání.
02 dub 2010, 18:17
Dneska jsem absolvoval prohlídku po 8000km v Honda Autoelegance Brno. Kvůli seřizování vůle ventilů to trvalo skoro celý den. Nemile mne překvapila cena jakou si za to řekli. Skoro 2500Kč za výměnu oleje, svíčky a seřízení ventilů se mi zda poměrně dost. Je možné že tohle zabere 3,5h práce, kterou mi naúčtovali?
02 dub 2010, 18:25
Trvá to déle hlavně kvůli tomu, že motor musí být při seřizování ventilů studený. Samotné seřízení pokud nepočítám odstrojení plastů trvá tak do 30 minut i s kafem
Nad cenou servisních prohlídek jsem vedl diskuzi na PS 125i včetně mého rozhodnutí vykašlat se na značkový servis a dělat si je sám.
02 dub 2010, 18:30
To chápu, že se to musí dělat za studena,ale předpokládal jsem, že u toho chládnutí mají vyplej taxametr:) No nic, zase mám na 8000km s ventily pokoj...
02 dub 2010, 18:38
ventily se dělají až na 8tkm ? jen moje neznalost
02 dub 2010, 18:40
Správně by se měly dělat každých 4000km(myslim, že tak je to v příručce), ale asi je to zbytečný. Údajně byly i po těch 8tis. celkem v pohodě.
02 dub 2010, 19:05
Já bych rozhodně 8000 ventily nenechal.Seřízení není žádný problém.Případná škoda ze špatného seřízení se může prodražit.
03 dub 2010, 09:42
Honza K.: Seřízení ventilů u SH je poprvé opravdu v 8000 km (viz. tabulka v příručce), takže to NENÍ opravdu pozdě.
03 dub 2010, 10:01
Mám SH 125 rv 2008 a tam je 4 tis., měl jsem Burgmana 125 tam také 4 tis. co vím tak třeba Sportcity 125 6 tis., těch 8 tis. to je pro SH 150 ?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 22:00, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
03 dub 2010, 11:09
myslim ze tie ventili v pohode 15000km
ja som steloval na 28000 a mam pocit ze ten dekel nebol este nikdy dole
a mierky sedeli jak maju
03 dub 2010, 11:18
V manuálu mám kontrolu vůle ventilů při každé prohlídce:
Ale v Hondě podle toho asi moc nejedou. Dokonce mi nabídli, jestli chci servis na počkání, nebo tam skůtra nechám a udělají se ventily.
Špatně seřízené ventily se prý poznají podle zvuku motoru. Já jsem si žádné změny nevšiml...
03 dub 2010, 11:19
dr.snake píše:myslim ze tie ventili v pohode 15000km
ja som steloval na 28000 a mam pocit ze ten dekel nebol este nikdy dole
a mierky sedeli jak maju
Tak tohle nikomu nedoporučuju. Zatím mi ventily dělali vždy v servisu a za jednou věcí si stojím, po garančce jela motorka vždy jako z praku a novým olejem to rozhodně nebylo. 15 tis. to tak u 250cc
03 dub 2010, 17:02
Nejdůležitější je kontrola po 1000km.Tam je největší nebezpečí že si jeden z ventilů "sedl". Podle zvuku se dá poznat jen velká vůle která zase tak moc nebezpečná není a "jen" to hůř jede. Když je vůle opravdu velká tak to slyšitelně klepe.
Ale jestli někdo tvrdí že podle zvuku pozná malou vůli na ventilu, tak to bych ho chtěl borce vážně vidět! A když tak už je ventil podpálený a je pozdě.
Myslím, že věnovat při výměně oleje jednou nebo dvakrát za sezonu pár desítek minut kontrole ventilů není až taková práce.