Tak jsem to přivezl ze scootlandu, po celkové prohlídce vyměněn řemen, válečky a vodítka, tyto věci jsem si radši objednal v Hondě, což mi doporučili i ve scootlandu. Origo řemen vydrží nejdéle a není ani nějak drahý.
Stav skůtru po 18000km:
- řemenice bez vůlí
- řemen by ještě jel, ale už byl o kousek užší - výměna
- válečky měly malou plošku - výměna i s vodítky
- svíčka (měněna před rokem a půl) čistá
- brzd. destičky na 50%, další kontrola za 10000km
- spojka OK
- olej, filtr a ventily dělám u kolegy z kvarteta, takže tam nic
...technik mi říkal, že ty SH-čka prostě drží. Že tomu mám dát tuhle pravidelnou (a mnohdy jen preventivní) údržbu a budu drendit ještě dlouho. Že Hondy ale taky nemají moc rádi. Proč? Protože třeba blbou hadičku od brzd má SH-čko ukotvenou asi 100x, zatímco u jiných se to cvakne na začátku a na konci - prý se poctivá práce pozná a je to jeden ze střípků, proč má Honda takovou pověst. No, jsem rád, že ještě existují poctivé výrobky. Zase mě holka jedna potěšila
... po výměně válečků, vodítek a řemene jsem dostal i graf výkonu, kde je vidět, kde to dělalo díru. Rozjezdy jsou teď plynulejší a otáčky přesně tam, kde je v dané rychlosti potřebuju. Maximálka stoupla asi o 10 Km/h.