Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH125i

11 říj 2011, 16:37

všimli jste si někdy na fotkách toho malého plexi štítku? nějaká novinka pro letošní rok?
http://moto.honda.cz/motocykly/scooter/ ... lerie.html

Re: Honda SH125i

11 říj 2011, 16:58

Jo, měl jsem ho na Sháčku do včerejška. Žádnej praktickej efekt nemá, to podobný štítek na Gileře fungoval výborně. TeĎ mám velký plexi, zepředu dobrý, ale fackuje to zase zezadu turbulencema...

Re: Honda SH125i

24 říj 2011, 14:39

Začala mi svítit kontrolka oleje, tj. měla bych jít na 3. garančku, ale blíží se zima, tak už moc jezdit nebudu. Nemůže se nějak poškodit motor, když nechám garančku až na jaro a starý olej tam zůstane přes zimu?

Re: Honda SH125i

24 říj 2011, 15:13

Nemůže, za předpokladu, že tam olej je a nesvítí ti kontrolka objemu oleje. Manuál neznám. Já budu měnit olej taky až po zimě. Na ty přískoky když bude chvilkama pěkně tam novej olej lít nebudu.

Re: Honda SH125i

24 říj 2011, 17:38

SH nemá kontrolu výšky hladiny (objemu. Je to jen kontrolka pro připomenutí výměny. Také bych nechal na jaro

Re: Honda SH125i

25 říj 2011, 09:00

Jo, jo, jde o kontrolku indikující výměnu oleje, ne nedostatek. Tak děkuju za rady, nechám to na jaro (nebo konec zimy, jestli bude mírná).

Re: Honda SH125i

25 říj 2011, 14:02

Jasně, koncem března vyměnit a hurá na silnici :D

Re: Honda SH125i

28 dub 2012, 18:34

Dobrý den, je tu někdo? :mrgreen:
Možná jste četli ve vlákně o PS můj nekonající se krásný červený skůtr PS125. Všechno špatné je k něčemu dobré, a tak jsem byl dnes na obhlídce bílé SH125, r.v.2010, najeto 8000km, s profi dodělanou 12V pod sedlem, origo kufr. Kotouč i vzadu, pár malinkých (normálně skoro nepostřehnutelných) škrábanečků z provozu. Výborně zajetej, mám 116kg a letělo to se mnou jedna radost. I ve dvou (já 116kg, majitel cca 80kg) to s náma bez odmlouvání jelo v klidu 90km/h, jako by se nechumelilo. Žádnej brekot skůtr nevykazoval, rozjel se s námi s nezakrývanou samozřejmostí a i na červené jsme ve dvou byli z křižovatky první, i když už ne s takovou razancí, samozřejmě... Kdo by tušil, že je pod náma jen 125ccm... Jako jasně, má to limity, ale překvapilo mě to. Je evidentně výtečně zajetej, s tím červeným PS s plexi se to vůbec nedalo srovnat. Nechápu, je to stejnej motor. Ale i to PS už jelo slušně. Majitel má kamaráda, ten má SH150 a říkal, že tato jeho 125 jede líp. Nedá se nic dělat, ale na lépe jedoucí 125-ce jsem nejel. Tak doufám, že tentokrát to už vyjde :-)
Každopádně oproti PS mě štve trochu málo prostoru pod sedlem. To budu muset řešit přilbou do kufru.
Pár fotek:
ObrázekObrázekObrázek

P.S. - jo ještě mi vadí jedna věc na SH125 ročníku 2010 - že už tam nejsou ty odkládací schránky před řidičem, ale to jí odpustím, pokud bude makat jako správná Honda :D

Re: Honda SH125i

29 dub 2012, 09:49

pěkné, na PS je opravdu stejný motor, takže spíš to bude zajetím. ale hlavně těmi kilometry, SH už je v plné síle, kdežto to PSko bylo v záběhu

Re: Honda SH125i

29 dub 2012, 10:42

mickielli15>

Odkládací schránka tě podle mě vůbec trápit nemusí. Díky konstrukci se do ní dostává bordel a cokoliv tam dáš, tak je takové ušmudlané nebo omlácené. Do té schránky je totiž zepředu díra. Ucpat jsem jí nechtěl, protože tam jsou také pojistky a nějaká relátka. Taky si myslím, že bez vypolstrování nemají podobné schránky cenu.

Já mám jinak aktuálně najeto 72 tis. km. V cca 70 tis. přišla první větší závada a to spálenej stator alternátoru. Nechal jsem to převinout . Podle vyjádření jednoho podotýkám autoelektrikáře za to prý mohou pravděpodobně vibrace a české silnice. Řešil jsem potom měření dobíjení a nakonec vyhrál voltmetr Kosso. Jinak běžná údržba. Oleje to žere tak 50 ml na 1000 km. To už je ustálená hodnota od cca 20 tis. km. Hodně teda záleží jak tomu člověk nakládá.

Re: Honda SH125i

29 dub 2012, 11:08

díky - ty vaše odpovědi mi dávají čím dál větší jistotu, že jsem s výběrem PS/SH nešlápl vedle... mimochodem - novaka - kolik Tě stála sakum prásk ta první větší závada v 70000km? Jsem tuze rád, že tu někdo má s tím strojem takovej nájezd, protože pro mě myslím nebude problém udělat 8-10tis. za sezonu, ale to bych předbíhal, denně ale mám průměr kolem 50km... plus výlety, že... :mrgreen:
Jako ty Hondy 125ky - poměr cena/výkon/spotřeba/spolehlivost - to je fakt mazec. :)

Re: Honda SH125i

29 dub 2012, 11:24

Těch 72 tis. mám za 4 roky. Jinak převinutí statoru 2500 Kč (včetně nového kabelu a konektoru, čekací doba 14 dní ale záleží na vytížení firmy). Firma http://www.previjeni-regulatory.cz.K tomu těsnění víka motoru, litr oleje, chladicí kapalina, nějaká gufera a řekněme 3500 Kč. Ještě jsem kupoval originální budící cívku (j eu statoru) 1700 Kč - to jsme nemusel, ale vyměnil. V místě je ještě volnoběžka, ale tu už jsem neměnil. Práci nepočítám. Dělal jsem to sám. Jinak originální nový stator prý 8000 Kč. Řada dílů je i na ebay.it nebo ebay.de.

Jinak i přes tuhle závadu beru skútr jako spolehlivý, protože skútr jinak nešetřím a 72 tis. je celkem dost. Naštěstí to přišlo na konci sezóny.

Re: Honda SH125i

29 dub 2012, 11:58

na PS jsem za jeden a půl sezony najezdil 22 000km a taky bez potíží. jen ten pravidelný servis. myslím že spolehlivost.

Re: Honda SH125i

30 dub 2012, 21:41

Tak se pořád těším a těšit se nepřestanu....

Jinak mě zaujala diskuse ohledně originálních vzduchových filtrů, jak jsem to tu procházel. Nicméně já si myslím, že filtry do Hondy v Evropě zaváží stejně nějakej dodavatel, kterej si je vedle toho prodává i pod svojí značkou. Pokud vezmu třeba firmu Hilfo-Filtro, která dodává i do BMW, Toyoty, Peugeotu a tak dále, kdo mi zaručí, že zrovna v servisu Hondy nebude filtr od Hilfo? :) Třeba na focus foru se probíralo toto mnohokrát a je mnohokráte zdokumentováno, že orig. díl dodanej Fordem měl na sobě značku např. výrobce, který potom prodává to samé pod svojí značkou, která je všeobecně známa... tak a k meritu věci - značkový servis má tento díl většinou řádově třikrát dražší... Proč se na to ptám? Protože jestliže stojí v Hondě kus plastu 500kč, je to pořád ten samej kus plastu, kterej můžu mít od zavedeného celosvětového dodavatele filtrů (takže by tam asi neměly být strčený místo filtru kapesníčky Zewa softies :mrgreen: ), jako např. zmiňovanej Hilfo za cenu, která u takového bazmeku už bolí méně:
http://www.motocentrum.pel.cz/cs/eshop-ctyrkolky-motorky/nahradni-dily/filtry/vzduchove-filtry/hfa1112-hiflofiltro-vzduchove-filtry-hiflo-honda-sh-125-2001-2011-389096.html - upozorňuju, že tento identický Hilfo je možné sehnat i za víc než 300kč, dal jsem sem nejlevnější eshop s ním...

.. nicméně, kdo mi dá zase jistotu, že to plní funkci dobře a správně? Jde mi samozřejmě o to, měnit vzducháč co nejčastěji a při této ceně ho budu měnit klidně jednou za 3-4tis. km, ale za 500 korun, to by už bylo trochu moc.

Tak, co Vy na to? Mě nepřijde tak suprový vyhazovat přehnaný peníze za něco, co určitě nebylo v Japonsku vyvíjeno inženýry Hondy a schváleno dozorčí radou Hondy :lol: , ale je to dodáváno Hondě nějakým OEM dodavatelem, jak to u těchto spotřebáků bývá zvykem... ale klidně mi toto vyvraťte.
Vím, že vzducháč je hodně důležitá součást a nerad bych tam právě dal nějakou tu Zewu nebo Tento, či Harmony super soft :mrgreen:

Schválně - kdo má filtr origo z Hondy, až ho budete vyndavat, mrkněte, jestli někde není malinkým písmem napsáno, kdo to vyrobil. Někdy jim tam ale OEM výrobci na zakázku rovnou razí jejich značku...

Re: Honda SH125i

01 kvě 2012, 21:55

Já nedávno kupoval vzducháč na Innovu origo od Hondy a stál mě 173Kč. Na značku jsem nekoukal, ale schválně na něj mrknu, mám ho ještě v sáčku.

edit: Tak na filtru výrobce není vyražen, jen ty kolečka s datem a na obalu " Genuine parts of Honda" :wink:
Odeslat odpověď