Honda SH 125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SH125i

Příspěvekod 1975ak » 08 pro 2010, 23:20

Co se týče parkování v kopci,, stačí to postavit trocha na štorc, případně postavit kola do rejdu. Co se týče plošinky,, to není na brambory, ale je to jedna z definicí jak se rozlišuje skútr od motorky,, právě tou plošinkou.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Honda SH125i

Příspěvekod janon » 09 pro 2010, 10:38

Ver, ze nekdy ani to nestaci u 220 kg skutra.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 bře 2013, 12:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SH125i

Příspěvekod oskarcek » 09 pro 2010, 17:15

Súhlasím ako tu bolo aj písané:
Nemám r.brzdu a ani mi nechýba, nemal som mobil, počítač, auto, skúter... nechýbal a teraz keby mi niečo z toho zrazu zmizlo asi by mi dosť chýbalo..
Keď skútra doma umývam mám ho v takom stúpaku pred garážou že je to už dosť natesno, ale je to stále v poho a inak stačilo by natiahnúť gumičku alebo nejaký krúžok z gumy a navliecť na stlačenú brzdu a grip a je zabrzdené "ručnou brzdou. Ale zasa sa budem opakovať, radšej budem mať vzadu kotúč ako bubon s r. brzdou. :D
Uživatelský avatar
oskarcek

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 19 zář 2010, 15:55
Skútr / moto: Honda SH 300i 2010

Re: Honda SH125i

Příspěvekod docauapia » 21 pro 2010, 15:42

Přemýšlím na jaro, a mám dotaz ohledně barvy. Není ta černá až moc jednotvárná? U bílé je kombinace s černou - no ale je to bílá (taková jemná až dámská - nic proti gustu) stříbrná je prostě stříbrná (podle mě asi nejméně zajímavá barva). Takže černá, jenže to je zase celý skutr černý. Jak se vám jeví v reálu. Nutno dodat, že zatím jsem na živo neviděl.

Vzhledem k okurkové části sezony jsem se rozhodl že oživím tuto diskuzi o to, jak jsem přišel ke konečnému výběru skůtru.
Je potřeba napsat, že jako každý starší ročník jsem si prošel Jawou Pionýr, Simsonem, následně Aprilii 125 (replika závodního stroje) a naposledy pak Velorexem (s odstupem času je mi velmi líto, že jsem se ho zbavil - no mladická nerozvážnost :( )
Dlouho jsem si motorový jednostopý prostředek odpíral, ale v koutku duše tam ta myšlenka pořád byla, pořád hřála, jen bylo potřeba počkat na příhodný okamžik - čti až něco tu potřebu vyvolá.
Důvody jsou dva, naši sqelí politici (zrušili to co dělalo stavebko stavebkem - takže ruším, vybírám) no a krásná recenze na Kymco Like 125. Ano vždy se mi Vespy líbili, ale nikdy jsem na ně neměl :) Skůtr jsem chtěl, dokonce už i minulý rok jsem vybíral, ale zase jsem chtěl něco .....! Například retro a to mi hezky splnilo Like:)
A už to šlo ráz na ráz. Pročítání recenzí, diskuzí atd. Jenže!
Vzhledem k tomu že bydlím v menším městě (35tis) a okolo jsou jen hezké Jeseníky, došel jsem k názoru, že klasický skůtr, tak jak jej známe pro mě není vhodný, ten je tak do města, ale "velkou" motorku taky nechci. Takže ti bystřejší tuší, že jsem se začal zajímat o skůtry alá velká kola. A už to začalo být veselejší:)
Co teď? Hezké je SHčko, nebo Sixteen, ale ty peníze, proč? vždyť čína, nebo jiné kopie stojí polovinu. A tak jsem zažil něco, čemu se říká promlouvání si do duše a na rameni mi seděli pověstný bílý anděl a červený čert. (neutrácej, koupíš si něco jiného, kup to, je to kvalita a bude to jezdit pořád, ale za ty prachy můžeš mít dva skůtry, nekupuj si nic budeš mít víc peněz, ale je to zase sen ...... a tak pořád dokola)
Najednou zásah odněkud: no jo, ale když si koupíš skůtra na celý život (všichni víme, že to není moc reálný) tak přece je lepší investovat do něčeho, co bude celý život sloužit - ne že to bude trápení a hledání řešení (čína), no a pokud to budeš někdy chtít prodat, tak se určitě lépe bude prodávat kvalitní Honda, nebo Suzuki, která navíc neztratí moc na hodnotě, než číňan, který budu muset prodat, pokud se ovšem podaří za směšnou cenu. Rozhodnuto, kvalita.

Takže SHčko, nebo Sixteen ?????? :) Rozhodne cena prodejců na jaře, ale víc bych chtěl SHčko :lol:
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Honda SH125i

Příspěvekod renos » 21 pro 2010, 16:27

Rozumný člověk + rozumná úvaha = dobrá volba. :wink:
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Honda SH125i

Příspěvekod namortool » 21 pro 2010, 18:52

musim reagovat na odkaz docaupaia . ja sledujem toto forum asi od začiatkun jesene a rozhodujem sa nad kupou skutra. teraz na jar chcem kupit niečo. tiež sa neviem rozhodnut. stale zistujem niečo nove, stale sa mi do hlavy dostane nejaky červik a každy tyžden chcem niečo ine a nakoniec vždy ostanem pri tej honde sh ale 150 a možno aj 300. ale potom sa zase pristihnem že rozmyšlam že za tie peniaze možem mat auto. ale ked ja chcem skuter!!! kua už je to tu zase.
namortool

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 22 srp 2010, 13:49

Re: Honda SH125i

Příspěvekod novaka » 21 pro 2010, 20:07

Já už bych jiný skútr než na velkých kolech nechtěl. Z hlediska spolehlivosti bych se nebál ani Suzuki a ani Hondy. Honda SH je nejprodávanější skútr v Itálii a i na Hondě se může něco po... a přeci jen si říkám, že díl z druhé ruky mi může stačit. Myslím si ale, že Suzuki nabídne lepší cenu. Kymco Like je nádherný skútr. Na živo jsem ho neviděl, na fotkách se mi líbí a z toho co bylo napsáno v recenzi - no vůbec není špatný. Auto nebo skútr no tak kdo má dobré parkování v práci, tak i chvíle cesty do práce může bý zábava a to jízda na skútru je a když je trochu víc času, tak to nemá chybu. Kdo dá v době záruky 15 až 20 tis. km/rok - provozně skútr no garančky něco stojí na BE se něco ušetří.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 21 pro 2010, 22:00

novaka: Jak jsi spokojený s KN filtrem? Co to udělalo se spotřebou a jak to šlape? Mě došel teprv nedávno, tak jsem ho jenom namontoval a ještě jsem to kvůli počasí ani neprojel.
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod docauapia » 22 pro 2010, 15:46

namortool: z vlastní zkušenosti vím, že pokud by člověk měl pořád rozmýšlet a něco oddalovat, nakonec zjistí že nic nemá, jen ty sny :)
Mimochodem na ofic. stránkách sem se nedověděl kolik stojí SH 125i, a kolik SH 150i. Je tam jen cena 76 900,- ale za který typ?
Ty velký kola mě strašně uchvátily, ty skůtry vypadají úplně jinak :lol:
Uživatelský avatar
docauapia

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 12 pro 2010, 15:10
Skútr / moto: Piaggio Beverly 300i.e.

Re: Honda SH125i

Příspěvekod micky » 22 pro 2010, 16:51

Ceníky seženeš na stránkách jednotlivých prodejců Hondy. Jinak pokud uvažuješ o SH 150 a netrváš na úplně novém scootu, tak se můžeš podívat tady http://skutry.sbazar.cz/honda-sh-150i-b ... 58566.html. Prodávám ho já a o ceně by jsme mohli určitě ještě podiskutovat 8) Jinak nový SH 150 je teď v akci za 82.000,-Kč. Každopádně volba je to dobrá :!:
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 28 pro 2010, 18:12

Mám dotaz na zkušenější majitele. Kolik asi vydrží spojka, řemen a valečky? Mám podezření, že mi odchází spojka. Při pomalém rozjezdu na málo plynu není záběr plynulý a celý skútr začne vibrovat. Při razantnějším rozjezdu se nic takového neděje. Zdá se mi, že spojka zabírá zbytečně v nízkých otáčkách. Možná slabé spojkové pružinky? Dřiv jsem nic takového nepozoroval. Najeto jenom 13 000km spíš mimo město.
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod KYBLOS » 28 pro 2010, 18:47

Nemůžou to být plošky na válečcích? Tj. opotřebené válečky? Jen mě to tak napadlo, že nestoupají při pomalém přidání plynule nahoru.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda SH125i

Příspěvekod novaka » 28 pro 2010, 18:50

[quote="Honza.K"][/quote]

Můj skútr má najeto cca 50 tis. Variátor jako takový je s minimálním opotřebením. Spojka také - jezdím ale spíš větší vzdálenosti mimo město. To samé zvon. Abych SHčko jen nechválil - nevím teda jestli to není nedbalost servisu ale hřídel zadní polořemenice byla zcela bez maziva a došlo k jejímu zničení. Z mého pohledu se jednalo o nedbalost servisu. Faktem je, že originální dílenská příručka pro SHčko říká jak mazat, ale ne kdy preventivně kontrolovat. Stalo se to po 46 tis. km. Pokud k tomu má někdo nějaké info, tak ho uvítám. Skútr už mám teda pár měsíců po záruce. Jinou závadu jsem u něj nezaznamenal. Také si říkám jestli to není důsledek pomalé jízdy, kdy se spojka odpojí, skútr se rozjede řekněme někam na 40 km/h a jak člověk vezme za plyn, tak spojka rychle sepne a zadní polořemenice povyskočí a z toho ty rýhy od válečkových vodítek nebo jak to nazvat viz. foto. Menší poznámka - kompletní zadní polořemenice od Hondy stojí 6 tis. Kč. Naštěstí mám tento díl trochu jetý a to za 1500 Kč. Ve variátorech se teda nevyznám. Poprvé jsem válečky měnil ve 30 tis. a řemen vždy po 24 tis. pružinky zatím nikdy. Bohužel nic jiného k tomu nemám. Pokud je v dosahu jiné SHčko nebo PSo, tak si ho projeď.

Obrázek
Obrázek
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 28 pro 2010, 19:01

Bohužel nikoho z okolí s podobným skútrem neznám. Asi se na jaře stavím ve scootlandu ať se mi na to podívají, případně i proměří na brzdě.
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod _Tom_ » 28 pro 2010, 21:05

variátor tak nějak pravidelně zkouknu při servise po předepsaných 4000km. sundám dekl, vyhodím válečky, vyfoukám vzduchem, odmastím spojku. po 13000km je vidět že válečky nejsou nové, na některých jsou mírné plošky, když jsem to fotil a ukazoval náhodně v servisu, řekli mi že ať to ignoruju, že na výměnu je ještě hafo času. nemám s čím srovnat, tak to neřeším na jízdě to znát není. co jsem kdy ve variátoru objevil tak to byl jen prach
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků