To: Bahnak
Bezvýhradně souhlasím s tím, že samotný KN filtr k opravdu vyššímu výkonu nepomůže a že je nutná celková úprava sání - to platí vždy a obecně. Koneckonců je možné instalovat vysloveně otevřený filtr - no vlastně s ohledem na umístění u kola by asi dlouhu čistý nevydržel. Samotný KN podle mě trochu vylepší průběh točivého momentu.
Můj primární důvod pro KN filtr je ten, že si to vyčistím kdy chci a podle potřeby a díky tomu budu mít vykon jako při novém filtru.. KN filtr se dá čistit. Ačkoliv se neznačkový filtr zdá stejný, tak mě prostě přijde, že tam proti tomu značkovému a drahému nějak hůře sedí. Prostě mi vychází, že se KN filtr vyplatí. Mám s ním dobrou zkušenost z auta. Pro SHčko mi zatím nepřišel a je to experiment uvidím. Jako pokud najezdím 15 až 20 tis. za rok v létě v zimě, tak je čistitělný filtr výhodou. U Burgmanu 125 jsem měl molitan a snad jsme viděl v eshopu na adventure-biker.cz i molitanový filtr pro SH.
Co se týče výfuku Leo Vince, tak zvuk je na youtube.com a to včetně jiných koncovek od jiných výrobců. Pokud půjdete na stránky výrobce, tak tam je u SHčka i křivka z brzdy - už jsem sem jednou dával odkaz, zase platí, že se trochu zlepší průběh točivého momentu (tak snad tomu jde věřit a není to jen reklamní text). V mém případě jde i po najetí 45 tis. km na SHčku i o vizuální stránku, už se mi ta zadělaná koncovka nelíbí a jde i o trochu příjenější zvuk.
Ještě drobnost co se týče iridiové svíčky - zvuk při max. rychlosti je tak trochu vyrovnanější spotřeba se snížala v mém případě nepatrně a to z nějakých 2,6 na 2,4, ale na na 2,1. Iridiovou svíčku bych doporučil pro městskou jízdu a ne pro jízdu mimo město při vyší rychlosti, tam bych odkázal na uživ. příručku, protože HOnda tam doporučuje svíčku jinou.
Filtr vzduchu pro variátor jde vyndat aniž by se cokoliv okolo demontovalo, teda u SHčka rv 2006 až 2008. S patřičným nářadím a trochou trpělivosti to jde.
_Tom_: díky za info