Tak já vidím problém v tom, že tam nemá ani jeden ten šroub. Takže rameno není uchyceno k bloku motoru, asi vůbec.
Kdyby tam chyběl jen jeden, tak bych to tak asi nedramatizoval, ale chybí tam oba dva. Za mě jednoznačně chyba servisu. I kdyby se uvolnily a vypadly když je tam servis dal. Ale pokud by byly utaženy dle manuálu, tak by tam byly do teď. Pokud mají tendenci se uvolňovat, tak by to dobrý servis měl vědět a dát tam lepidlo na závity.
A ano, asi jsem moc přísný a příkrý k servisu, když nevím, jak to celé bylo.
-- 20. 7. 2021 16:40 --
rs33 píše:.. jezdim s tim uz takto vic nez rok...
No, tak jestli s tím jezdíš víc než rok, tak bych asi opatrně do servisu dojel a vysvětlil jim, že by asi měli být trochu pečlivější. Myslím, že by Ti měli na dobré jméno servisu minimálně ty dva šrouby věnovat a zdarma přidělat.
On je na tom ramenu taky chycený tlumič výfuku a tlumič pérování, takže v globálu, a při hodně černém scénáři, se to mohlo tam viglat dost dlouho na to, aby se povolil výfuk na hlavě a udělat tam další neplechu, případně to může mít vliv i na opotřebení ložisek a gufer na ose zadního kola na straně převodovky a spojky.
Takže by to taky asi měli pořádně zkontrolovat a trochu se tomu věnovat.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350