Diskuze o skútrech většího objemu.
08 dub 2019, 13:07
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jak na seřízení ventilů, nedělal někdo ?
Mám Hondu SH 125i rv. 2014
Jde mi o to asi hlavně jak se sundají plasty, toho se bojím nejvíce, popř není tam nějaký další problém ?
a na netu jsem o tom nic nenašel
v garančce ve 4 tis mi je prý seřidily (ale tomu moc nevěřím) teď mám 12 tis
tak si říkám že by už to chtělo, ale do servisu už to dát nechci ...
10 dub 2019, 09:21
Zdravím esháčkaři,
tak hlásím prvních 200km najeto, SH jede jak blázen, paráda. Jen teda bohužel musím potvrdit slova kolegy xPet o foukání, pač při vyšší rychlosti opravdu fouká docela dost... Navíc větr je teď celkem silný sám o sobě, ale to je tak jediné mínus. Na skútr jsem si zvykl celkem rychle, není to opravdu nic složitého. Už jsem si troufl i do hustého provozu (Zlín-Otro v ranní a odpolední špičce) a stále mám na paměti 3 pravidla, které jsem se dočetl v jedné z diskuzí. 1. Nikdo tě nemá rád, 2. Každý tě chce zabít, 3. Přednost nemáš vůbec nikde
SH zdar!
11 dub 2019, 08:02
to desel:
Ahoj, s ventily bych v tom problém nehledal, stačí sundat kryt baterky, černý kryt za patama a sedlo spolu skufrem pod sedlem (to postupně jak odrýváš šrouby/vruty a máš to celé přístupné - kryt ventilů je na 4 šrouby. Nic neloupej (těsnění na krytu ventilů), jde to snadno, je to Honda. Ještě sundavám kryt variátoru, abych měl horní úvrať a vyndám svíčku. Současně můžeš i vyměnit/vyčistit vzduchový filtr. Na ventily ti stačí měrky. Já při tom i vyměním ještě olej.
-- 11 dub 2019, 07:09 --
Zkoušel někdo repasovat zadní tlumiče na SH 2013? Z jednoho mi začal prolínat olej a jak jsem se na to díval, tak je to zalisované a nejde to rozebrat.
Zabýval se tím někdo nebo je to jen na výměnu celého tlumiče?
11 dub 2019, 12:19
Děkuji moc za info.
zkusím to svíčku mám taky v plánu, tak to vezmu při jednom, filtr taky
. Jen dotaz, našel jsem nastavení ventilů jen na PCX a to (nasávání: 0.10 +/- .02mm a výfuk: 0.24 +/- .02mm) je to stejně na SHčko ?
Bohužel s tlumiči neporadím
11 dub 2019, 13:41
Ahoj, v servisní knížce jsou hodnoty: ASP: 0.16 +-0,02mm
SCAR: 0.25 +-0,02mm
11 dub 2019, 19:54
Pozor! desel má Shčko r.v.2014 takže presne ako napísal 0,10/0,24/+-0,02 je správne.
11 dub 2019, 23:18
Seřízení, kontrola vůlí ventilů je jednoduchá. Stačí mít jenom měrky a vědět hodnotu. Pokud se zde naje stroj, kde se nedají dohledat hodnoty vůlí ventilů od výrobce, všeobecně platí sání 0,10 a výfuk 0,20mm bude dostačující hodnota.
13 dub 2019, 20:45
Dekuji moc za info.
Az se udela tepleji tak se na to mrknu. Nahodou nevite kde sehnat servisni manual na SH . Ja se nedopatral na netu.
13 dub 2019, 22:50
Hledáš špatně ! Na světové široké síti najdeš skoro všechno a stejně to není nic platné. Zkoušel na Googlu zadat řetězec "manual honda sh 125" ? Zjevně ne.
14 dub 2019, 17:28
Tohle opravdu nepochopím. Evidentně sis dal práci a ten manuál jsi na netu našel. A místo toho, abys sem dal tazateli odkaz, tak si tady hraješ na chytrého. Kdybys někdy mlčel (nic nepsal), udělal bys lépe!
15 dub 2019, 14:41
jj tohle znám je tam sice servisní manuál ale na starší model jinak je tam uživatelský manuál, ale díky.
26 dub 2019, 09:17
Ještě mám dotaz.
nevíte jestli je tento zvuk normální ?
https://youtu.be/kiShnwgttmY jakoby tam něco nepravidelně hrká
pravda že to už pozoruji dlouho cca v 4 tis jsem to zaregistroval a ted mám 12 tis.
Po startu motorky (za studena) to nedělá a po chvilce to začne hrkat ..
26 dub 2019, 11:24
Řekl bych, že to budou vymačkaná vodítka variátoru. Tato SH na ně hooodně trpí.
26 dub 2019, 12:20
Jako první bych sundal delk podíval se do variátoru a do spojky.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk