Zdar borci,
letos v lete jsem poridil SHcko r.v. 2009 (model 05-08) na dojizdeni do prace pritelce. Namontoval jsem plexi a zvladnul vymenit motorovy olej. Jeji nadseni z stale trva a vzhledem k priznivym teplotam jezdi dosud.
Mam dotaz k teplote motoru (vody). Ukazatel teploty se po zahrati drzi standardne v 1/4 stupnice. Bylo to tak v lete a ted je to stejne. Nepamatuju, ze by se kdy raficka blizila k pulce. Povazoval jsem to za vlastnost. Spotreba v lete cca 2,5l/100, ted stoupla ke 3l, provoz prevazne prazsky, obcas jizda ve 2 lidech (cca 140kg dohromady). Zacala me vsak hlodat myslenka, zda je to OK a zda treba neni problem v cidle ci termstatu, ktery otvira drive, nez by mel. Jsem trochu puntickar a proto bych ocekaval rucicku v pulce
Hlavne bych rad, aby motor fungoval v optimalnim teplotnim rozmezi.
Mam zacit resit vymenu termostatu nebo je to v poradku. Skutra ma najeto cca 41000km.
díky predem za postrehy
SH125i 2009 (mod. 08)