Honda SH 125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SH125i

Příspěvekod novaka » 16 čer 2010, 18:29

Podle http://www.cyberscooter.it je spotřeba 34,1 km na 1l paliva. Moje zkušenost je 2,8 l/100 a to skútr nešetřím a mám na něm najeto téměř 40 tis. km. Popravdě 3,4l/100 tak to neměl ani můj karbecový burgman 125, který měl teda 12 koní a byl ještě těžší než SHčko. Spotřeba u SHčka hodně záleží na použitém oleji...dál to nebudu rozebíra s ohledam na diskutabilnost tématu oleje. Rychlost viz. výše, zrychlení to mohu potvrdit. Faktem je, že po cca 30 tis. jsem to měřil a bylo to 108 podle GPS. Zrychlení bylo trochu nižší.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Bahnak » 17 čer 2010, 19:56

Dal jsem pro zájemce o seřízení ventilů postup do PS 125. kromě rozdílů v plastech je postup stejný i na SH.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda SH125i

Příspěvekod novaka » 17 čer 2010, 22:23

jj diky za navod. Jen drobnost ta HÚ se nastavuje jednak přes ty rysky s číslem 1 a 2 a potom jsem ještě odšrouboval jeden šroub na pravé straně bloku motoru jako nad šroubem měrky oleje a tam je další ryska ve tvaru T - faktem je, že jsem to dělal stejně jako ty, protože když seděla ta ryska s šíslem 1 a 2, tak zase úplně neseděla ta druhá. Jen pro úplnost dodávám, že snad Honda Dylan měla ještě třetí kontrolní rysku a to na tom šroubu co se s ním točí. Každopádne díky. Fotodokumentace se hodí.

P.S. z těch tvých fotek vidím, že Honda PS má lépe řešeno sundavání krytu vzduchového filtru variátoru. U SH tam je jeden šroub pěkně blbě schovanej.
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Bahnak » 17 čer 2010, 22:56

Já o tom vím ale nechtěl jsem to zbytečně komplikovat. Takhle když to po seřízení ještě protočíš a zopakuješ se líp eliminuje řetízek.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 18 čer 2010, 18:52

Díky Bahnakovi jsem se odhodlal taky rozdelat svoje SHčko. Dostat se na ventily je opravdu celkem jednoduché. Dokonce i já jsem to zvládl rozdělat a pak zase složit :)
Obrázek Obrázek

Ale jak píše novaka, tak zadrhel je u vzduchového filtru variátoru. Filtr drží na dvou šroubech, ale ten druhý je schovaný někde pod plastem. Jak se k němu dostat?
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod _Tom_ » 18 čer 2010, 19:30

jak často se čistí vzduchový filtr variátoru? najdu ho pod tím šedým pastem? u pska bude přístup snad ještě horší
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 18 čer 2010, 19:43

Filtr se má čistit každý 4tis km. Vyprat a nechat uschnout.
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod _Tom_ » 18 čer 2010, 19:47

ale to nemluvíme o filtru vzduchovém, který ukazoval bahnak na fotkách, je to tak? Zase ty moje lama dotazy :(
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Honza.K » 18 čer 2010, 19:52

Skůtr má dva vzduchové filtry. Velký filtr pod černým krytem je do sání motoru, kterej se musí měnit. Ten o kterém se bavíme je ten malej pod šedým krytem. Ten stačí každý 4tis. km vyprat. Jenom jsem zatím nepřišel na to, jak se k němu dostat :oops:
Uživatelský avatar
Honza.K

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 13 bře 2009, 21:39
Bydliště: cca 25km od Brna
Skútr / moto: Honda SH125i 2009

Re: Honda SH125i

Příspěvekod novaka » 18 čer 2010, 20:29

To: Bahnak ... jen machruju :-) Kazdopadne je mi zahadou proc v manualu pisou vule 0,16 +/- 0,02 a 0,25+/- 0,02, kdyz ta procedura na staveni HU je takova jaka je. Jen ta sparova merka 0,16 - mam bezne automobilove, tj. 0,15 a vicemene je to pry jedno. Co tvuj nazor ? Asi se teda porozhlednu po te 0,16.

Co se tyce vzduchoveho filtru variatoru, tak ten treba v zime cistim i po 2 tis. Normalne rozeberu, vyperu v beznem :-) pracim prasku od mastnot. Vysusim, dam par kapek oleje 10w30 a promnu v rukach a je to. Co se tyce toho jednoho sroubu, tak nepouzivam nastrckovy klic, ale plochy, sroub dostava trochu zabrat a jeste si odsroubuju ten jeden vrut od spodniho dilu kapotaze a spodni dil vyhnu. Spodni dil mam teda na 4 sroubech, takze neni problem ho sundat - jen drobnost pozor na odvetrani nebo mozna spis jen hadicku nejakeho prepadu od nadrze. Ja mam jinak SH rv 2008 a tam se k ventilum tak jednoduse nemuze - ja sundaval sedlo, kufr, bocni plast. Kdyz demontuju jen ten montazni otvor, tak k tomu moc nemuzu. SH 2009 a novejsi to ma lepe resene.
[/url]
Naposledy upravil novaka dne 20 čer 2010, 23:54, celkově upraveno 1
novaka

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 474
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Burgman 200

Re: Honda SH125i

Příspěvekod _Tom_ » 18 čer 2010, 20:50

tak pod ten šedý kryt se nedostanu bez sundání okolních plastů
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Bahnak » 18 čer 2010, 21:56

novaka: Žádnou měrku 0.16 nescháněj nebo u toho zestárneš :D Udělej to normálně 15/25 a pohoda.

U PS se přístup k filtru variatoru odkryje po vyndání zadního šroubku spodního plastu a šroubku za stupačkou. Pak jde udělat otvor pro trubkový klíč a kryt filtru povolit.
cesta je cíl
Uživatelský avatar
Bahnak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 598
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Myschan » 25 čer 2010, 12:14

Nevíte někdo hmotnost origo válečků?
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Honda SH125i

Příspěvekod KYBLOS » 25 čer 2010, 12:33

Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Honda SH125i

Příspěvekod Myschan » 25 čer 2010, 12:53

Já vím, ale tam je víc variant. Myslel jsem co tam je, když to koupím jako nové
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků