To: Bahnak ... jen machruju
Kazdopadne je mi zahadou proc v manualu pisou vule 0,16 +/- 0,02 a 0,25+/- 0,02, kdyz ta procedura na staveni HU je takova jaka je. Jen ta sparova merka 0,16 - mam bezne automobilove, tj. 0,15 a vicemene je to pry jedno. Co tvuj nazor ? Asi se teda porozhlednu po te 0,16.
Co se tyce vzduchoveho filtru variatoru, tak ten treba v zime cistim i po 2 tis. Normalne rozeberu, vyperu v beznem
pracim prasku od mastnot. Vysusim, dam par kapek oleje 10w30 a promnu v rukach a je to. Co se tyce toho jednoho sroubu, tak nepouzivam nastrckovy klic, ale plochy, sroub dostava trochu zabrat a jeste si odsroubuju ten jeden vrut od spodniho dilu kapotaze a spodni dil vyhnu. Spodni dil mam teda na 4 sroubech, takze neni problem ho sundat - jen drobnost pozor na odvetrani nebo mozna spis jen hadicku nejakeho prepadu od nadrze. Ja mam jinak SH rv 2008 a tam se k ventilum tak jednoduse nemuze - ja sundaval sedlo, kufr, bocni plast. Kdyz demontuju jen ten montazni otvor, tak k tomu moc nemuzu. SH 2009 a novejsi to ma lepe resene.
[/url]