Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH 125i

19 lis 2016, 21:24

Z vlastní zkušenosti: pomůže to určitě, nicméně bez přídavných deflektorů na ruce je to jen poloviční řešení..
Nejlepší je kombinace obojího, protože bez deflektoru rukou na vnější stranu prstů dost táhne a vyhřívání tenhle problém nevyřeší.

Re: Honda SH 125i

19 lis 2016, 21:53

Jj, mam na majesty do pulky ruk z plexi, ale ne pres celé

Re: Honda SH 125i

20 lis 2016, 12:04

Tak jsem také pořídil vyhřívané rukojeti. Mám Oxford Premium Touring 961. Sundat rukojeti se mi povedlo - do dírky na konci jsem stříkl stříkačkou něco alkoholu (funkce lubrikantu). Staré gripy polil horkou vodou z rychlovarné konvice a pak foukl vzduch do dírky na konci. Pak to šlo až překvapivě dobře sundat. Teď jsem však narazil na problém, konce řídítek jsou zavařené a tak nevím jak na koncích řidítka uzavřít. Oxfordy 961 mají na koncích díry na závažíčka, ale ty do trubky řídítek nedostanu. Má někdo nějaký nápad co s tím? Neexistují nějaké nalepovací "špunty" na konce, abych nejezdil s dírami.
Mám SH 125 r.2007.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH 125i

20 lis 2016, 12:19

PA060564.JPG
P7100650.JPG
Na SH 125 jsem používal kryty rukou několik sezon, foto nemám jen součastnost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH 125i

20 lis 2016, 17:06

Nejdříve jsem pořídil vyhřívané rukavice, poté gripy a stejně mi mrzly konečky prstů. Koupil jsem tedy origo blastry a teď si lebedím. Asi by něco z toho šlo nahradit návlekami na řídítka, ale mám raději volné ruce.

Obrázek

Re: Honda SH 125i

20 lis 2016, 19:55

Ne,jezdím z orlických hor do škodovky,taky na 3 směny v cestě jediný město se 4 světelnými,ale jelikož na směnu dojíždí cca 700 aut a to do toho nepočítám běžný provoz,je to tu vždy totálně zasekané a tvoří se dlouhé kolony,proto jezdím na skútru jak to jen jde,ta časová úspora je markantní,když to můžeš všechno předjet.Jinak vyhřívané rukojeti taky nemám,takže nemohu soudit,ale bez krytů to bude asi tak jak píše LadasM,na klouby Ti bude stejně zima.Já osobně na mrznoucí ruce netrpím,asi dobrej krevní oběh :D ale hodně udělat dobrý rukavice,zevnitř kožich a zvenčí kožený,co neprofouknou a jsem spokojenej.Samozřejmě,že i ty na majesty mužeš dát výhřevy,ty skútrový mají průměr 22 a 25 mm plynovej,pokud si na to netroufneš sám jeď do dealera.
Naposledy upravil Jirka2 dne 20 lis 2016, 20:12, celkově upraveno 2

Re: Honda SH 125i

20 lis 2016, 20:15

Kámo je jedno jak starej je Tvůj skútr,ty gripy tam 100% pújdou.

Re: Honda SH 125i

21 lis 2016, 10:12

Mám TYTO , zimní rukavice a prsty mi nemrznou. Majda má velice dobře vyřešené to plexi takže i když není až na konec tak na ruce tolik nefouká :idea:

Re: Honda SH 125i

26 lis 2016, 23:30

Sokolík píše:Tak jsem také pořídil vyhřívané rukojeti. Mám Oxford Premium Touring 691. Sundat rukojeti se mi povedlo - do dírky na konci jsem stříkl stříkačkou něco alkoholu (funkce lubrikantu). Staré gripy polil horkou vodou z rychlovarné konvice a pak foukl vzduch do dírky na konci. Pak to šlo až překvapivě dobře sundat. Teď jsem však narazil na problém, konce řídítek jsou zavařené a tak nevím jak na koncích řidítka uzavřít. Oxfordy 961 mají na koncích díry na závažíčka, ale ty do trubky řídítek nedostanu. Má někdo nějaký nápad co s tím? Neexistují nějaké nalepovací "špunty" na konce, abych nejezdil s dírami.
Mám SH 125 r.2007.

Vyhřívané gripy se mi podařilo konečně nasadit. Problém se zavařenými konci rukojetí se mi podařilo vyřešit. Navrtal jsem do rukojeti dírky, a jak se ukázalo, nešlo jen o několik mm silný plech, ale v rukojetích byly od výroby závažíčka cca 5 cm tlustá. Do vyvrtaných dír jsem vykrojil vnitřní závit, který pasoval na šrouby zakoupených závažíček. Pak už zbývalo uříznout konec plastového rychlopalu plynu, nerovné konce se svárem zarovnat plastem pomocí tavné pistole a nasadit gripy s podložkami. Dráty od baterky jsem protáhl skůtrem (relé jsem nepoužil). Držák ovládacího panelu jsem musel upravit (převařením úchytu na bok), nastříkal jsem jej černou barvou a uchytil jsem jej na držák plexi.
Výsledek viz foto:
Celá sranda vyšla na:
Gripy Oxford Premium Touring 691 1384 Kč včetně dopravy
Závažíčka 230 Kč
Zatím jsem s tím moc nenajezdil, ale první dojmy jsou víc než dobré (ráno ani neberu rukavice a "chrochtám blahem" :D , jak tu někco už napsal). Při maximálním 100% stupni ruky nepálí, ale baterka už něco pamatuje, zatím skůtr startuje dobře. Kdo jezdí i mimo sezónu - doporučuji.
P.S. Při této příležitosti jsem opravil i plynový rychlopal. Docela mi vadilo, že když šáhnu na pravý plyn, celá rukojeť se mírně vykle do stran i svisle. Už jsem se s tím setkal i u jiných skůtrů. Úplně to pokazí dojem při sednutí na skůtr. Mezi plastem rychlopalu a trubkou řidítka je totiž velká vůle. Opravil jsem to pomocí dvou otáček izolační pásky na trubku rukojeti. Vše je třeba namazat, aby se plyn točil z lehka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH 125i

29 lis 2016, 09:41

Sokolik: Spokojenost s tím plexi? Žádné turbolence, problémy s orosením, deštěm a tak? Díky za jakékoliv dojmy :)

Re: Honda SH 125i

29 lis 2016, 23:34

Desper píše:Sokolik: Spokojenost s tím plexi? Žádné turbolence, problémy s orosením, deštěm a tak? Díky za jakékoliv dojmy :)

Už jsem o tom psal dříve. Shrnu tedy svoje zkušenosti s plexi ještě jednou:
S plexi jsem zcela spokojen, dnes už si provoz bez něj nedokážu představit. Dobře poslouží hlavně mimo letní sezónu, kdy chrání před profouknutím a chladem. Plexi je vysoké, takže jsem zcela zakrytý včetně celé hlavy. Za plexi téměř nefouká, proto nepoužívám sklopný štítek na přilbě. Ruce jsou také z velké části zakryty. Jediná mírná turbulence je cítit na zádech, jak se točí vzduch a jakoby tlačí do zad. To může více pocítit spolujezdec, ale nic hrozného to není. Nevýhodou plexi je potřeba častějšího čištění, ale za to vůbec nepotřebuji čistit štítek helmy. Déšť a mlha - přináší problém horší viditelnosti, dá se to částečně řešit tekutými stěrači a podobnými přípravky, ale kolikrát za rok člověk potřebuje jet v dešti? V takomém případě je potřeba jet opatrněji a pomalu, nebo občas utřít hadrou. Nějakou dobu trvalo, než jsem si zvykl dávat pozor na horní hranu plexi. Například při tlačení skůtru mám tendenci se naklonit dopředu a občas se mi stalo, že jsem helmou "křísl" do horní části plexi. V létě jsem jedno plexi rozbil a tak jsem musel jezdit nějaký čas bez něj. Zprvu jsem si připadal divně. Zvyk je holt železná košile.

Re: Honda SH 125i

30 lis 2016, 09:57

Díky :) Tak nad tím budu uvažovat. Škoda, že se běžně nedají SH s plexi někde vyzkoušet.

Re: Honda SH 125i

01 pro 2016, 00:13

Dají.
Domluv se s někým, kdo má SH s plexi, ne? :roll:

Re: Honda SH 125i

01 pro 2016, 15:55

Neznám osobně nikoho kdo má skútr, natož SH natož s plexi :D Uvidím jestli v moravamotors nebude nějaká možnost :)

Re: Honda SH 125i

02 pro 2016, 07:33

Ono ani moc není potřeba zkoušet. Já mám na Piaggio Medley také vysoké plexi (originální), výška je minimálně na horní úrovni hlavy a přesně to, co píše Sokolík, bych o provozu plexi napsal i já. Zejména v horkém létě je to paráda jezdit s otevřeným hledím přílby.
Odeslat odpověď