Sokolík píše:Tak jsem také pořídil vyhřívané rukojeti. Mám Oxford Premium Touring 691. Sundat rukojeti se mi povedlo - do dírky na konci jsem stříkl stříkačkou něco alkoholu (funkce lubrikantu). Staré gripy polil horkou vodou z rychlovarné konvice a pak foukl vzduch do dírky na konci. Pak to šlo až překvapivě dobře sundat. Teď jsem však narazil na problém, konce řídítek jsou zavařené a tak nevím jak na koncích řidítka uzavřít. Oxfordy 961 mají na koncích díry na závažíčka, ale ty do trubky řídítek nedostanu. Má někdo nějaký nápad co s tím? Neexistují nějaké nalepovací "špunty" na konce, abych nejezdil s dírami.
Mám SH 125 r.2007.
Vyhřívané gripy se mi podařilo konečně nasadit. Problém se zavařenými konci rukojetí se mi podařilo vyřešit. Navrtal jsem do rukojeti dírky, a jak se ukázalo, nešlo jen o několik mm silný plech, ale v rukojetích byly od výroby závažíčka cca 5 cm tlustá. Do vyvrtaných dír jsem vykrojil vnitřní závit, který pasoval na šrouby zakoupených závažíček. Pak už zbývalo uříznout konec plastového rychlopalu plynu, nerovné konce se svárem zarovnat plastem pomocí tavné pistole a nasadit gripy s podložkami. Dráty od baterky jsem protáhl skůtrem (relé jsem nepoužil). Držák ovládacího panelu jsem musel upravit (převařením úchytu na bok), nastříkal jsem jej černou barvou a uchytil jsem jej na držák plexi.
Výsledek viz foto:
Celá sranda vyšla na:
Gripy Oxford Premium Touring 691 1384 Kč včetně dopravy
Závažíčka 230 Kč
Zatím jsem s tím moc nenajezdil, ale první dojmy jsou víc než dobré (ráno ani neberu rukavice a "chrochtám blahem"
, jak tu někco už napsal). Při maximálním 100% stupni ruky nepálí, ale baterka už něco pamatuje, zatím skůtr startuje dobře. Kdo jezdí i mimo sezónu - doporučuji.
P.S. Při této příležitosti jsem opravil i plynový rychlopal. Docela mi vadilo, že když šáhnu na pravý plyn, celá rukojeť se mírně vykle do stran i svisle. Už jsem se s tím setkal i u jiných skůtrů. Úplně to pokazí dojem při sednutí na skůtr. Mezi plastem rychlopalu a trubkou řidítka je totiž velká vůle. Opravil jsem to pomocí dvou otáček izolační pásky na trubku rukojeti. Vše je třeba namazat, aby se plyn točil z lehka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.