Diskuze o skútrech většího objemu.
07 črc 2016, 12:16
medved.m píše:Ahoj Jirne, myslím, že na to nejdeš správně: důležitá je "výška jezdce vsedě", neboť každý má jiný poměr trupu k nohám.
Ale abys neřekl, udělal jsem teď takovou malou domácí gymnastiku s metrem a židlí a jestli jsem se nepřepočítal,
- mám od sedací plochy k očím 81 cm,
- originál plexi od Hondy mám zkrácené o cca 4 cm
- v uvolněném posedu koukám pod horní hranou, ve vzpřímeném přes hranu. Chtěl jsem to tak, abych byl tak akorát chráněný, ale i v dešti něco viděl (když se plexi zamlží kapkami). Vedlejším efektem zkrácení bylo, že se, zdá se mi, zlepšilo obtékání, jde zrovna nad helmu a je tišší.
Snad Ti to trochu pomůže. m.
Zdarec, mohl bys tu vlozit par fotek? Pro predstavu jak to vypada s origo plexi? Diky
07 črc 2016, 20:28
Ježišmarjá, to snad ani není nutné
Sám za řidítky se stejně nevyfotím a chceš-li vidět, jak origo plexi vypadá, stačí zadat do gůůgl images "honda sh125i windshield" a vypadne obrázků přehršel. Těch pár cm rozdílu by nebylo na fotce ani poznat.
17 črc 2016, 23:43
Ahoj,
upřímně si myslím, že nejdůležitější pro motorku/skútra, hlavně ve městě, je zámek kotouče s alarmem. Až pak, třeba může být kombinovaný, s nějakým řetězem apod.
Já mám asi tenhle
https://www.xenasecurity.com/xzz6l-disc-lock-alarm/. (A ještě pojistné křiklavé lanko na řidítka, abych ho nezapomněl sundat
)
18 črc 2016, 06:58
Drezbok:Reťaz mám od firmy ABUS s kovovým okom v zemi, používam ju ale iba v garáži aj to iba na zimné odstavenie.Rataz je dosť ťažká a neviem si predstaviť s ňou skúter viazať viac krát za deň a ešte hladať nejakú rúru o ktorú by som s ňou skúter uchytil.
Ako pýše medved.m praktickejší je zámok na kotúč s alarmom od SENA alebo ABUS ktorý zabráni odtiahnutiu a plus plaší sirénou.V rizikových oblastiach je dobré používať v kombinácii obydvoch systémov.Len aby sa potom človek nestal otrokom zamykania a odomikania a potreboval na to ďalší čas
21 črc 2016, 11:50
Chlapci poraďte mi... chtěl bych koupit SH300i. Za kolik by byla prodejná SH125i ABS stará 2.5r a najeto 4000km?
Řeším dilema jestli do toho jít....
Díky Radek
21 črc 2016, 16:17
...za 60k.
21 črc 2016, 18:51
Díky za info
22 črc 2016, 21:45
RadekV píše:Díky za info
Já teda nevím,ber to jen jako můj názor,ale myslím že je velká škoda zbavovat se zánovního SHčka,pro mě osobně 300i nedává smysl,ale myslíš že se vyplatí připlatit 50 tisíc za 11kw?Samozřejmě je tam pár drobností co ten skůtr posunují o malinko výš,ale spotřeba,servisní náklady a provoz celkově,bude taky někde jinde.Pokud máš řidičák na velkou,za tyhle prachy bych šel rozhodně do maxíka,nebo už rovnou do slabší mašiny,např CB 500F s 35kw.
23 črc 2016, 16:56
Zdravím rok jsem jezdil sh 150, nyní mam sh300 a jsem nadseny. Pokud dostaneš dobrou cenu jdi do toho.Po městě jezdím 3,15-3,30 a když jedu po dálnici tachometrových 130 tak si vezme 3,69 v zimě kolem 4l. Bezklic je bomba nemusíš pri couračkách po městě hledat klice.Kdyz jedeš ve dvou jedeš s davem, na 150 mne auta predjizdela casteji.Chci vyřešit bocni kufry(držáky)a už za nic jiného mnenit nebudu(není nad rovnou podlahu).I když Integra by bylo jine svezenicko....
24 črc 2016, 00:10
Letní akce Hondy. SH125i za 77900 i s kufrem. Pokud někdo shání. Možná si Honda uvedomila, že kufr zdarma za 7000 je trochu moc.
25 črc 2016, 21:46
Jirka2 píše:RadekV píše:Díky za info
Já teda nevím,ber to jen jako můj názor,ale myslím že je velká škoda zbavovat se zánovního SHčka,pro mě osobně 300i nedává smysl,ale myslíš že se vyplatí připlatit 50 tisíc za 11kw?Samozřejmě je tam pár drobností co ten skůtr posunují o malinko výš,ale spotřeba,servisní náklady a provoz celkově,bude taky někde jinde.Pokud máš řidičák na velkou,za tyhle prachy bych šel rozhodně do maxíka,nebo už rovnou do slabší mašiny,např CB 500F s 35kw.
Každý si to musí rozhodnout sám. Mám SH125 r. 2007 a taky pokuji po jiných strojích, ale když to tak vezmu, tak to co mám, mi velmi vyhovuje. Jediné co bych SH vytknul je to tvrdé pérování. Na naše rozbité cesty to není ideální. Pokud má někdo peněž dost, tak i ten přechod na SH 300 mu může dávat smysl. Je to i otázka vlastního ega. SH 125 byl můj první stroj. Když jsem jej pořídil, rychlost byla super - přeci nepotřebuji jezdit 90 km+. Dnes už bych si dovedl představit větší zátah do kopce a svižnější jízdu ve dvou... Nedávno jsem se svezl na novém maxíku Kymko Downtown 125 a dokonalost mého SH v mých očích trochu pohasla. Vždy když se moje ego takto ozve, řeknu mu - na zabití stačí 125 bohatě, vždyť ty to SH používáš víc jako dopravní prostředek, občas nějaká polňačka, to by tě nezžíralo ničit nový stroj, nebo chodit pěšky?
27 črc 2016, 19:25
Tak samozřejmě každý si to musí rozhodnout sám,hlavně si srovnat v hlavě na co ten skútr budu používat.U mě rozhodlo to,že 95% mého cestování je po uzavřených obcích,silnicích 2.a 3. tříd,ale kvalitních (nevadí tvrdé pérování),v 99% cestuji sám,nízké náklady na provoz.Pokud RadekV hodlá cestovat často ve dvou,po státovkách předjíždět kamiony a využívat i dálnice,tak musím uznat,že na to SH 125 nestačí,ale musím říct že na takové cestování bych nezvolil skútřík za 130 tísíc,co má bezklíč,trochu líp brzdí a má 20kw (taky má 35 kg nadváhu),pro mě osobně je to raketa za tyhle drobnosti zaplatit extra 50k oproti 125i.
01 srp 2016, 17:54
Jak na SH řešíte mobil nebo pití? Dá se přidat nějaká kapsička? Jezdí se na tom úplně královsky, ale lézt pro každou blbost do kufru nebo sedla musí být trochu pruda. Nechápu proč low cost PCX to má řešené líp než etalon třídy.