Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH125i

23 kvě 2010, 09:53

Tak výkon je u toho Loncina o trochu vyšší než u běžné Číny. Na poměry Číny to není špatné. Hondu SH kopíruje i třeba Suzuki se Sixteenem - faktem je, že daleko lépe než ta Čína. SHčko kopíruje více firem. Pokud bude dobrá dostupnost náhradních dílu a trochu solidní spolehlivost, tak nebude problém. Pokud bude člověk v létě čekat na nějaký díl třeba měsíc jako to je běžné z Itálie, tak je to nanic. Až sem někdo hodí test, že to najelo 50 tis. a vše tak nějak ok, tak to bude jiná. Podle mě to má světlo a přední blatník jako že právě ze sixteena a zbytek z Hondy SH.

Jinak na jednom italském fóru jsem narazil na týpka co s SHčkem najezdil za 4 roky 100 000 km a prý jen s běžnou údržbou. Starosti mu dělalo jen to, že mu žere 100 ml oleje na 1000 km, takže asi tak. Byla to karbecová verze a ta je podle lidí na tom fóru spolehlivější než ta se vstřikováním, ale spíš proto, že ta se vstřikováním je pořád relativně nová. Jo a taky pár lidí na tom fóru štve duální systém brzd a neví jak ho odpojit - řízený smyk s SHčkem prostě nejde udělat :-) - normálně se stím jezdit ale dá.

Re: Honda SH125i

25 kvě 2010, 21:48

ten článek o kopii Shčka jsem četl i v novinách. tuším v mladé frontě. Takže určitá reklama tu je

Re: Honda SH125i

31 kvě 2010, 16:58

Tak už je tam plexi. Je to paráda, montáž max 15 minut a končí asi na úrovni čela, takže přesně, jak jsem chtěl :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Honda SH125i

01 čer 2010, 22:28

g-mane - ty jsi brňák! To se tady někde musíme zákonitě potkat:-) Tedy pokud letos přestane někdy ch......
Jinak s takovým plexi v dešti zmokneš jen na červené, když musíš zastavit. Ať ti slouží.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:38, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Honda SH125i

02 čer 2010, 11:21

Dík, zatím vypadá dobře, jen si říkám, že možná jsem si měl koupit špíš šnorchl :evil: . Až mě potkáš, tak se přihlaš!

Re: Honda SH125i

02 čer 2010, 22:16


Myslíte si že je to fake, :?: nebo to je pravda. Ve srovnání s tima autama to sh jede fakt rychle, ale těch 160 mi příjde nemožných. :roll:
Naposledy upravil tumolos dne 03 čer 2010, 20:55, celkově upraveno 1

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 07:01

Běžné SH125i se po zajetí dostane tak na 105 km/h. Po menších úpravách (trochu jiný vzduchový filtr, svíčka, menší plexi) tak na těch 115, pokud se k tomu přidá diskutabilní (z hlediska běžného provozu) variátor j-costa, tak těch 130. Tohle všechno je ověřeno mojí osobou a měřeno s GPS a jedná se o okamžiková maxima.

Původní karburátorová verze prý jezdila lépe, zase o kousek větší spotřeba. Navíc se pro ní dělal kit na 150 cc(ze 125) a kit 180 (ze 150). Tam by těch 160 bylo reálných. Podle videa mi přijde že to je verze se vstřikováním. Tak jedině potom rajský plyn.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 22:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 08:08

Novaka: Podle pocitu mám taky dojem že je sání dost škrcený. Ale jaký vliv na max. má svíčka?????

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 16:55

Dík za podrobnou analýzu a jen tak mimochodem ty kity jsou i na skůtry se vstřikováním http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-valec-153ccm-honda-125/. Ale celkem mě zaujalo, že máš variátor j-costa, je to hodně velký rozdíl oproti sériovýmu, a jseš s ním spokojenej??????

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 18:39

Co se týče té svíčky, tak je to jen debata teplá studená a Honda sama v manuálu uvádí jeden typ pro řekněme městskou jízdu a jeden typ pro řekněme trvalou jízdu při vysokých otáčkách. Píše tam o NGK a Denso. V létě používám Denso pro jízdu při těch trvalých vysokých a ta svíčka má podle mě lepší barvu atd. Tak si říkám že se to nějak lépe spaluje. Na brzdu jsem to nedával. Otevřený filtr a o kousek vyšší tlak na sání to nemá cenu rozebírat. Ono celkově u 4taktu 125 desetinka k desetince koně a je to znát. Jinak j-costu už nemám. Asi jsem to neuměl naladit. Rychlost dobrý, ale nějak mi tak přišlo, že to tomu skútru nesvědčí. Zvažuji ale něco od Malossi. Tenhle kit já právě nevím jestli to není jen pro karburátorou verzi ... podle mě to potom bude asi chtít jinou řídící jednotku nebo jinou mapu do ní. Nezjišťoval jsem to. Zatím nemám další skútr a tenhle si nechci moc ničit....jestli bude další, tak budu na tomhle experimentovat.

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 20:32

A jinak, co se týče svíčky tak si nemůžu vynachválit Denso Iridium typ "IUH 24", je pravda, že je asi 4x-5x dražší než normální běžná svíčka, ale zase 4x-5x déle vydrží (nějakejch 125 tis km oproti normální, která vydrží cca 20 tis km) a nekarbonyzuje (nečerná), jde krásně do otáček a skůtr krásně táhne, ale to jenom tak na okraj :wink:

Re: Honda SH125i

03 čer 2010, 22:17

to už máš na skútru tolik nalítáno?

Re: Honda SH125i

06 čer 2010, 08:54

To ne ,ale píšu to co vím z recenzí a sám za sebe můžu akorát říct, že to má lepší starty, plinule akceleruje a víc táhne 8) s tou výdrží musim ještě 124 tis km počkat, abych zjistil jestli těch 125 tis vydrží, ale v recenzí říkaly že jo, tak uvidim.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 22:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH125i

08 čer 2010, 21:50

dr.snake píše:pocitovo poznať rozdiel v sviečke je hluposť

S tímhle bych si nebyl tak jistej, lepší odkaz po ruce nemám ...

http://www.tuning.cz/a0104:iridium-power/

Jinak na celkem slabé 125cc se jakákoliv i minimálně změna v průběhu točivého momentu a výkonu relativně více projeví než třeba na 4valcové mašině a že vím o čem mluvím ;-)

Re: Honda SH125i

13 čer 2010, 11:02

Nemáte někdo prosím zkušenosti s jiným výfuk než originálem od Hondy, jeden prodavač z Hondy mi řekl, že výfuky od Hondy jsou hodně přiškrcený a že když si dám jinej a dám si potom těžší válečky tak prý výkon může vylítnout až na 11 kw :shock:
Odeslat odpověď