Tak výkon je u toho Loncina o trochu vyšší než u běžné Číny. Na poměry Číny to není špatné. Hondu SH kopíruje i třeba Suzuki se Sixteenem - faktem je, že daleko lépe než ta Čína. SHčko kopíruje více firem. Pokud bude dobrá dostupnost náhradních dílu a trochu solidní spolehlivost, tak nebude problém. Pokud bude člověk v létě čekat na nějaký díl třeba měsíc jako to je běžné z Itálie, tak je to nanic. Až sem někdo hodí test, že to najelo 50 tis. a vše tak nějak ok, tak to bude jiná. Podle mě to má světlo a přední blatník jako že právě ze sixteena a zbytek z Hondy SH.
Jinak na jednom italském fóru jsem narazil na týpka co s SHčkem najezdil za 4 roky 100 000 km a prý jen s běžnou údržbou. Starosti mu dělalo jen to, že mu žere 100 ml oleje na 1000 km, takže asi tak. Byla to karbecová verze a ta je podle lidí na tom fóru spolehlivější než ta se vstřikováním, ale spíš proto, že ta se vstřikováním je pořád relativně nová. Jo a taky pár lidí na tom fóru štve duální systém brzd a neví jak ho odpojit - řízený smyk s SHčkem prostě nejde udělat
- normálně se stím jezdit ale dá.