Honda SH 125i

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod gabel » 14 črc 2014, 10:55

medvěde, takovou teplotu mám cca prvních 3-5 minut jízdy, pak se ručička dostane o dva dílky výše a tam už drží. pokud je chladno a stojím nebo jen popojíždím, dostanu se oproti tvému stavu o dílek výše. To co to ukazuje tobě je asi fakt málo.
Uživatelský avatar
gabel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 16 bře 2014, 09:34
Skútr / moto: Honda SH 125i (2014)
Tuning / úpravy: original plexi

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Kudlanka » 14 črc 2014, 11:16

Mám stejnou teplotu jako medvěd po cca 5 minutách jízdy, zatím jsem nepozoroval vliv venkovní teploty (10-27°C).
Kudlanka

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 kvě 2014, 08:41
Skútr / moto: SH125i 2013 s ABS
Tuning / úpravy: Vysoké plexi a kryty řidítek a kufr - originál Honda

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod medved.m » 14 črc 2014, 11:18

Díky, už jsem se domluvil na návštěvě servisu.
m.
EDIT: tak jsem se v servise trochu blamoval, protože jak jsem to hulil přes Brno do Řečkovic, dostal se teploměr do půlky spodní půlky (prostě po druhou čárku) a jak jsem zastavil, ještě poskočil skoro k čárce třetí. "Ale to je přece normální, pane...!" (Tak v koloně při 30°C rafika dole a při lehké svižné jízdě po výpadovce najednou dobrý :roll: )
No nic, budu to pozorovat. Třeba se ten termostat potřeboval hejbnout a teď už bude dobrej :D
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod host.a » 14 črc 2014, 22:22

Rehor72- těch šroubů je tam asi 8 + - . Zhotovil jsem si přípravek, kterým si podržím kolo ventilátoru variátoru a povolím matici klikovky. Pak sundám varíátor na klikovce, ale opatrně abych měl vše po hromadě (druhou polovinu na klikovce i s válečky a krytem. Vše vyčistím štětcem, pouzdro variátoru i celý variátor klikovky umyji v benzinu, usuším a pouzdrro variátoru na povrchu jemně natřu vazlinou (opravdu velice lehce, jinak odsředivou sikou zbytek vazeliny schytá řemen a začne prokluzovat). Zkontroluji válečkky jestli nemají vytlačené plošky po obvodě a vše složím(válečky ani uhlíková vedení nemažu).Pomocí přípravku dotáhnu matici na klikovce a variátor uzavřu víkem.

-- 14. 7. 2014 22:26 --

Patrickabe - Jesti se nepletu, je to konektor diagnostiky.
Plexi je dobrá věc. Pořídil jsem si "GIVI" za 2 litry (SH 125 r.v.2011), má i kryt na ruce.
host.a

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 18 dub 2011, 09:56
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SH125 i

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Patrickabe » 15 črc 2014, 05:04

Host.a - diky za odpoved. A jeste se zeptam k tem plexi. Dival jsem se uz na nejake a predpokladam ze jsou vyrabeny podle vysky uzivatele. Merim 183 cm. Jak vysoke plexi je na mou vysku nejlepsi?

Diky

Patrik


Sent from my iPhone using Tapatalk
Patrickabe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 02 črc 2014, 18:37
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda SH125i
Tuning / úpravy: zatim ne

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod medved.m » 15 črc 2014, 22:53

Patrickabe: nejsem sice host.a, ale třeba Ti malinko v rozhodování pomůže, když ještě doplním předchozí informaci:
Jak jsem napsal dřív, mám plexi originál. Chtěl jsem, abych i v dešti nebo sračkách (nebo také proti západu slunce, což se mi cestou večer domů stává často) mohl vytáhnout krk a vidět přes hranu, je to bezpečnější.
Nalepil jsem tedy na plexi pár čtverečků ze zakrývací pásky (jde snadno přemísťovat a sundat beze zbytků lepidla), jezdil a posouval, až jsem našel správnou výšku a v té to ufikl. Vyšlo mi to jen asi 4cm pod původním okrajem - mám 172cm - podle toho by Ti při 183 mohla sedět původní výška, ale každému to může vyhovovat jinak: jiná délka zad, někdo sedí jak na hajzlu v ukázkovém pozoru, jiný se hrbí atd.
Co mě překvapilo a potěšilo: zdá se mi, že po uříznutí toho kousku vzduch líp obtéká (nad helmou) a vítr se ztišil. Ale možná je to jen zdání?

Jiné značky (Givi, Puig) neznám, tak nemohu sloužit. Originál je z nich suverénně nejdražší, ale (podle mého názoru, jenž ale nikomu násilím nevnucuji!) i neslušivější. Ty plachty, co se upevňují na zrcátka :roll: a různými měňavkovitými výběžky snaží chránit ruce, mne jaksi nezaujaly.
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod TurboSnail » 16 črc 2014, 02:53

Měřím 181-182 cm a mám origo štít. Výškově mi naprosto vyhovuje. Když se zamlží, zaprší či je ostrý kontrast slunce x stín (zejména při jízdě proti nízko ležícímu slunci) stačí natáhnout krk a člověk hledí přes jeho horní hranu.

Můj origo je ale velmi háklivý na škrábance při mytí (=> nemeju, jen když je potřeba, cca 4 x do roka, ostříkám hadicí). Dále při jízdě proti slunci dělá spoustu odrazů a prasátek. Polarizační brýle mi významný rozdíl nepřinesly. Zato je fajn, že zpravidla (není-li slunce přede mnou) se ve štítu dole odráží palubka, což je super pro kontrolu blinkrů a zejména tachometru jen periferním viděním či pohyben očí, takže ve městě se rozumně drží padesátka tak, že v odrazu je rafička v zákrytu s šedesátkou (= 52-53 km/h). Při vyšších rychlostech a poryvech větru mi občas trochu drnčí, ale nechci dotahovat šrouby natvrdo, ať tomu neublížím.

Taky neznám ostatní značky, ale předpokládám podobné vlastnosti. Při koupi skůtru i se štítem jsem si k ceně skůtru připlatil 1.500,-.
(Zatím najeto 5.500 km.)
Obrázek
Uživatelský avatar
TurboSnail

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 29 čer 2013, 00:54
Bydliště: Kladno
Skútr / moto: Honda SH 125i 2013 ABS NightStar
Tuning / úpravy: Štít+kryty řidítek - origo; UltraSeal

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod host.a » 16 črc 2014, 19:55

Souhlasím s medved.m co se týká výšky. Když jsem pořizoval GIVI tak měli dvě velikosti. Při svých 172 cm jsem koupil menší a zkrátil o cca 10cm a to tak, že pokud sedím normálně dívám se přes plexi, pokud prší vzpřímím se a koukám přes. Mě se GIVI líbí víc než ORIGO a to nejen třetinovou cenou.
host.a

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 18 dub 2011, 09:56
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SH125 i

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod zbynaz » 17 črc 2014, 21:49

Pánové prosím jak se dá zkrátit to plexi ? Mám originál,a při svých 178 přes něj nevidím no a nerad bych ho při zkracování nějak zk...... ! Díky za radu!
zbynaz

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 02 dub 2013, 11:58
Bydliště: blízko u Uherského Brodu
Skútr / moto: HONDA SH 125i 2006

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod zik » 18 črc 2014, 07:58

Flexou :) ... Mrkni třeba sem.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod medved.m » 18 črc 2014, 10:19

zbynaz: jestli to chceš dělat doma na sundaným plexi a pak neuklízet moc dlouho,
místo "texaského masakru motorovou flexou" to zkus jednoduše listem do pilky na železo.
Každopádně to řezání mi trvalo jen zlomek doby, co jsem pak šmirgloval okraj.
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod zik » 18 črc 2014, 10:50

Já jsem si nejdřív to flexou taky nebyl úplně jistý, ale bylo to naprosto v pohodě, takže s trochu opatrnosti můžu určitě doporučit :) Se šmirglem na uhlazení okraje potom pozor na poškrábání plexi, chce to trpělivost.
Honda SH 300i (2014), dříve Yamaha Majesty 400 (2009), Honda SH 125i (2007), Suzuki Burgman 400 (2001)
Uživatelský avatar
zik

250+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 279
Registrován: 30 bře 2008, 12:23
Bydliště: Brno / Třebíč
Skútr / moto: Honda SH 300i (2014)

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod Patrickabe » 18 črc 2014, 12:31

Ja bych to spise videl na sklarstvi. Riznou ti to za par korun a bude to aspon vypadat


Sent from my iPhone using Tapatalk
Patrickabe

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 02 črc 2014, 18:37
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda SH125i
Tuning / úpravy: zatim ne

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod medved.m » 18 črc 2014, 15:36

Tak na zkušenosti s touto variantou jsem zvědav.
Když jsem se chystal plexi zkrátit, konzultoval jsem to s kamarádem, který dělá z plexi stojánky i má vlastní laser (původně jsem věřil, že by to šlo s ním) i s "kamarádem gúglem",
ale každý nabízí řez výhradně plochých desek. Zakřivené plexi se zřejmě běžně všude dělá na koleně a tip na někoho, kdo má na to "forichtung", by určitě leckomu pomohl.
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Honda SH 125i

Příspěvekod host.a » 20 črc 2014, 10:09

Zdravím, zkracoval jsem plexi přímočarou pilou. Fixkou jsem zkopíroval vrchní oblouk, kraje jsem dotáh rukou. Přelepil vnější stranu širokou izolepou (v místě řezu) a novým, s největším počtem zubů plátkem jsem provedl zkrácení štítu. Při troše štěstí není potřeba ani smirkovat, jen jemně srazit hranu řezu.
host.a

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 18 dub 2011, 09:56
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SH125 i

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron