Diskuze o skútrech většího objemu.
07 črc 2014, 17:46
Tak dneska jsem konečně sehnal filtr vzduchu na SH roku 2013, takže vyměněn při 5000 km...
host.a: Jak se čistí variátor? Já jsem dneska odšrouboval ten plastový kryt vepředu a vyčistil, ale těch 30 šroubů, co kryje dekl variátoru se,mi šroubovat nechtělo...
Z mobilu...
07 črc 2014, 18:30
tak ve stredu si veze pojistovna skutrika na mereni ramu,brzd a vidlice jinak dily vychazi na 53000kc tak asi to vypada na totalku .
07 črc 2014, 19:13
Variátor vyčistíš tak,že ho vyfoukáš vzduchem,ale nejdřív musíš odšroubovat jeho kryt
07 črc 2014, 23:57
mailo píše:tak ve stredu si veze pojistovna skutrika na mereni ramu,brzd a vidlice jinak dily vychazi na 53000kc tak asi to vypada na totalku .
Co se stalo? To je už Tvé druhé zrušené SH?
09 črc 2014, 21:10
Zdravím, Asi měsíc a půl uběhlo co jsem si pořídíl SH 125i a po 2 200 ujetých kilometrech mohu říct že se ty penize vyplatilo investovat do hondy. Při mých 100 kg spotřeba kolem 2.4 l/100 km a to po "zajetí" (cca 1 500 km) to moc nešetřím a jezdím kolem té 100 km/h rychlosti. Jezdím na něm denně do práce asi 40 km jeden směr a proto uvažuji o štítu a vyhřivaných rukojetích. V 5 hodin ráno při 8`C ty rukojeti asi využiju že? Je to poznat? Prosím o info jestli to výrazně pomůže.
Dále bych se chtěl zeptat jestli někdo neznáte nějake odkazy ohledně servisu, tzn. kde bych se dověděl který šroubek mám odšroubovat abych se dostal k tomu a k tomu. Jde mi oto kdyz polezu k baterce abych zbytečně neodšroubovával něco jiného a pod.
díky
09 črc 2014, 22:22
Ahoj Patrickabe, kdysi jsem tu psal svou zkušenost, možná bys to našel, tak jen krátce:
plexi mám origo, kousíček jsem je zkrátil (při mých 172cm jen asi o 4cm) a nedám na ně hlavně v chladu a plískanici dopustit. Součástí jsem měl i chrániče rukou (dodatečně se ale asi kupují zvlášť) - totéž. Vítr na ruce dělá hrozně moc a s chrániči se dá opravdu jezdit až do mrazu v jen trochu slušných rukavicích (40km = asi půlhodina cesty?). Vyhřívané hefty nemám.
Pokud jde o manuál -> bída. K baterce se dostaneš za minutu přes dva šrouby (viz uživatelský manuál), ale taky teď plánuju trochu víc ho odstrojit a budu na to asi muset jít intuicí.
09 črc 2014, 22:37
Ahoj Patrickabe,
já mám originální chrániče rukojetí a ještě jsem si namontoval vyhřívané rukojeti. Mohu Ti jen potvrdit, že pokud chceš jezdit i pod 10C, pak se vyplatí je namontovat. Na jaře jsem jel ze Slovenska místy byla teplota kolem 3C a s vyhřívanými hefty zcela bez problému. A je velmi příjemné když se při takové zimě přes ruce rozlévá teplo do celého těla
11 črc 2014, 18:18
Vyhřívané hefty Oxford, na podzim ještě nasadím "sloní uši" Tucano Urbano.
12 črc 2014, 09:00
Ahoj, nemáte někdo tip na zrcátka do konců řidítek?
S těma originál si vidím jen ramena, nebo když je vytočím tak vidím co jede ve vedlejším pruhu ale ne auta za sebou
12 črc 2014, 10:39
Jestli máš p*del (pardon, chtěl jsem říci: ramena
) širší než řidítka, zkus si nainstalovat zpětnou kameru
To, uznejte, každej nemá
13 črc 2014, 22:37
Ahoj, nevíte, jak je asi ocejchovaný teploměr chladicí kapaliny?
Před pár dny jsem si povšiml, že se mi rafička drží podezřele nízko - myslím, že běžně tak 4-5mm nad spodní hranicí (C), ani při popojíždění nevyleze do poloviny intervalu. To určitě nebylo - jsem si skoro jist, že dřív se po pár km dostala a držela v horní polovině.
Mám obavu, že mi termostat otevírá ne při řekněme 85, ale tak při 45°C. Jaký vliv to má na motor? Měl bych se na opravu objednat fofrem?
Dík, m.
14 črc 2014, 05:07
Zdarec, pri teplotach do 20*C se mi teplota drzi tak v 1/3 a pokud byly teploty kolem 30*C tak jsrm se destal max na 1/2 rozsahu teplomeru.
Taky by me zajimal vliv na motor pri nizkych teplotach vzduchu. Koupil jsem si SHcko letos v pketnu a litam na nem do prace a to letos byly rano teploty do 10*C takze se to moc nezahralo.
Patrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
14 črc 2014, 06:27
Nemáš vlční mlhu medvěde? Já mohu potrvrdit teploty, které uvádí Patrickabe. Nad polovinu jsem se nedostal ani v nejteplejší den letošního roku. Při popojíždění ti teplota klesne.
14 črc 2014, 09:38
Aha, vidíte, jsem pouhým laikem. Myslel jsem, že SH nemá větrák a u náporového chlazení se bude víc zahřívat spíš při stání v koloně než lehké rychlé jízdě po rovince. (Mám dojem, že nejvýš vyleze, když jedu delší prudší kopec.)
Takže takhle
IMG_0033n.jpg
je to normální?
(Fakt jsem přesvědčen, že dřív se ohřál do té poloviny rozsahu. Kolik stupňů tedy tohle je?
)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
14 črc 2014, 09:42
Tohle mi prijde trochu malo. Me to vyleze trochu vice. Asi by se chtelo zeptat v servisu.
Jo a nevite k cemu slouzi ten cerveny "konektor" u baterky nebo co to je? Viz foto
Sent from my iPhone using Tapatalk