Ja po 4 letech jezdeni do autorizovaneho servisu
Yamaha Vrbovka v Praze 4, ztatil veskere iluze o precizne odvedene praci. Ackoliv byla, vice nez kralovsky zaplacena. Kdo veri, ze udelaji vsechny ukony uvedene a nafakturovane na fakture, je naivni blbec, bohuzel takovy blbec jsem byl i ja. Nemluve o tom, ze si nauctuji nehorazne penize za praci, kterou mam stejne podezreni, stejne neudelali, ale nejsem schopen, jim to dokazat. Za 41 mesicu, 60t km, krome zpuchrele podtlakove membrany (v 55t) a netesneho gufera na klikove hrideli (60t), jen bezny servis. Jsem jim dal za material a praci 66t Kc. Vrcholem bylo zjisteni, ze ulamali packy na postrannich plastech a nedali 4 srouby z 8. Podotykam, ze to neni jedina vec, co mne vadi, je jich za posledni dobu mnohem vice. Po techto zkusenostech davam, ac nerad za pravdu Bahnakovi a dalsim, kteri si servis byt v zaruce radsi delaji sami. Pokud v budoucnu poridim novy skutr, velice vazne si budu pohravat s myslenkou, si servis i v zaruce delat sam. A pokud budu skutr davat do servisu, tak jedine pod podminkou osobni pritomnosti a takovych servisu, moc bohuzel neznam. Nerikam, ze nejsou, ale je jich jeste mene, nez safranu. 99% autorizovanych servisu jsou zlatokopove, kteri nevedi kolik si za dily a praci maji rici.
Naposledy upravil
janon dne 05 dub 2010, 13:24, celkově upraveno 2