Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SH125i

05 dub 2010, 10:49

novaka : Když najedeš ročně 8t.km. tak to jsou dvě prohlídky za 5000Kč. Spočítej si jak dlouho by jsi mohl jezdit zadarmo :D
Seřízení ventilů je u tohoto motoru naprosto jednoduchá záležitost.

Re: Honda SH125i

05 dub 2010, 11:43

Ja po 4 letech jezdeni do autorizovaneho servisu Yamaha Vrbovka v Praze 4, ztatil veskere iluze o precizne odvedene praci. Ackoliv byla, vice nez kralovsky zaplacena. Kdo veri, ze udelaji vsechny ukony uvedene a nafakturovane na fakture, je naivni blbec, bohuzel takovy blbec jsem byl i ja. Nemluve o tom, ze si nauctuji nehorazne penize za praci, kterou mam stejne podezreni, stejne neudelali, ale nejsem schopen, jim to dokazat. Za 41 mesicu, 60t km, krome zpuchrele podtlakove membrany (v 55t) a netesneho gufera na klikove hrideli (60t), jen bezny servis. Jsem jim dal za material a praci 66t Kc. Vrcholem bylo zjisteni, ze ulamali packy na postrannich plastech a nedali 4 srouby z 8. Podotykam, ze to neni jedina vec, co mne vadi, je jich za posledni dobu mnohem vice. Po techto zkusenostech davam, ac nerad za pravdu Bahnakovi a dalsim, kteri si servis byt v zaruce radsi delaji sami. Pokud v budoucnu poridim novy skutr, velice vazne si budu pohravat s myslenkou, si servis i v zaruce delat sam. A pokud budu skutr davat do servisu, tak jedine pod podminkou osobni pritomnosti a takovych servisu, moc bohuzel neznam. Nerikam, ze nejsou, ale je jich jeste mene, nez safranu. 99% autorizovanych servisu jsou zlatokopove, kteri nevedi kolik si za dily a praci maji rici.
Naposledy upravil janon dne 05 dub 2010, 13:24, celkově upraveno 2

Re: Honda SH125i

05 dub 2010, 12:19

Jo to s tím DVD to chápu. Vyhazovat peníze za garanční prohlídky ano, ale za DVD ne. Štve mě i to, že si nemohu koupit u Hondy po ukončení záruky oficiální dílenskou příručku. No vlastně v té italské toho moc není, jen kde co najdu, ale ne jak to udělám.

Jak už jsme psal mám na SHčko manuál od Haynes http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=49901&langId=-1 Ten je dost dobrý. Jen kvalita fotek nic moc. Ono nejlepší to je alespoň jednou vidět.

Co se týče ventilů, tak na youtube je toho celkem hromady, sice jsem v rychlosti nenašel nic o SHčku, ale inspirace tam je.

Re: Honda SH125i

05 dub 2010, 16:06

Dílenská příručka je určena pro mechaniky.Počítá s tím, že tak samozřejmé postupy jako je seřízení ventilů jsou jim známy :mrgreen: .
Právě to DVD mělo být pro úplné laiky a uděláno tak aby to muselo být jasné komukoli.
Až budu dělat ventily na PS nebo Leadu, tak vezmu foťák, podrobně nafotím vše včetně okrajových demontáží a napíši přesný postup tak aby to pochopil naprosto každý.

Re: Honda SH125i

06 dub 2010, 09:04

tak to je výzva, asi nezbude nic jiného než si návody začít tvořit sami, Asi je jedno na co, prostě vše co nás potká za výměny a servisní úkony, které budeme dělat, proč nevytvářet návody vlastní, po čase se to určitě rozšíří

Re: Honda SH125i

06 dub 2010, 22:49

To potom budou mít servisy zakázek :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 22:32, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SH125i

11 dub 2010, 22:43

Tak to letí ...
Obrázek

Jinak co se týče poruch za těch cca 30 tis., tak povolený šroubek u zadního blatníku, 1x odpálená žárovka postraního světla a 1x u hlavního.

Re: Honda SH125i

11 dub 2010, 23:48

novaka:>No vidíš už to máš skoro zajetý :D

Re: Honda SH125i

12 dub 2010, 15:09

Ty kr..o ty jezdíš snad i v noci, tolik najedu se svým autem za 4 roky :D.
Jo pánové , kdepak skůtry z Itálie ... z Čech jou už za necelý 2 roky vylítaný :twisted: :lol:

Re: Honda SH125i

12 dub 2010, 15:35

Lidi neblbněte! Tyhle motory vydrží s dobrým olejem v pohodě 100 i více tisíc kilometrů! Do Řevnic jezdí mesíci kteří se třeba tři střídají na směny na jednom skůtru, za rok nalítají přes 100t/km. Na jednom Leadu takhle jezdí třetí sezonu a?Pořád to vrčí. :wink:

Re: Honda SH125i

12 dub 2010, 16:10

Svého času jsem dal na kole také 17 tis. za rok. Jinak jak píše Bahňák tyhle motory drží a já věřím ve 100 tis. km bez větších závad. Trochu jsme si říkal jestli sem tu fotku mám dávat, ale potom proč ne. Prodávat skútr nehodlám, protože bych chtěl poznat co v něm je a budu se na něm učit detailnější údržbu. Dále proto budu poskytovat info o závadách atd. Test skútru na 100 tis. zatím u nás nikdo nedal vlastně poslíčci co jezdí po Praze vědí svoje.

Re: Honda SH125i

12 dub 2010, 17:02

Jj, vymlatit lidem z hlav mytus, ze moto po 50t km, je po smrti, bude beh na hooodne dlouhou trat. Vetsina lidi z vesela pouziva skutr s "najetymi" 25t km a naivne, tomu veri, ve skutecnosti, maji ty motory natoceno minimalne 100t km. Muzu pridat vlastni zkusenost, mam za 44 mesicu najeto skoro 66t km a delam jen bezny servis.

Re: Honda SH125i

13 dub 2010, 22:02

Někde se s najetými kilometry chlubí a někde si raději koupí skútr s evidentně přetočeným tachometrem.

Re: Honda SH125i

13 dub 2010, 23:02

novaka: Presne, lidi tomu proste neveri.

Re: Honda SH125i

13 dub 2010, 23:40

Není to moc k tématu ,ale když se to tu probíralo.
První serviska mě stála v autorizovaném servisu necelých 1200Kč.
První seřízení ventilů má být na mém pionýru na 20. tis a pak každých 20. nasledujících.
Výměna oleje po 10.tis km,tak to tak zas není tak strašný. :wink:
Odeslat odpověď