od janon » 05 dub 2010, 11:43
Ja po 4 letech jezdeni do autorizovaneho servisu Yamaha Vrbovka v Praze 4, ztatil veskere iluze o precizne odvedene praci. Ackoliv byla, vice nez kralovsky zaplacena. Kdo veri, ze udelaji vsechny ukony uvedene a nafakturovane na fakture, je naivni blbec, bohuzel takovy blbec jsem byl i ja. Nemluve o tom, ze si nauctuji nehorazne penize za praci, kterou mam stejne podezreni, stejne neudelali, ale nejsem schopen, jim to dokazat. Za 41 mesicu, 60t km, krome zpuchrele podtlakove membrany (v 55t) a netesneho gufera na klikove hrideli (60t), jen bezny servis. Jsem jim dal za material a praci 66t Kc. Vrcholem bylo zjisteni, ze ulamali packy na postrannich plastech a nedali 4 srouby z 8. Podotykam, ze to neni jedina vec, co mne vadi, je jich za posledni dobu mnohem vice. Po techto zkusenostech davam, ac nerad za pravdu Bahnakovi a dalsim, kteri si servis byt v zaruce radsi delaji sami. Pokud v budoucnu poridim novy skutr, velice vazne si budu pohravat s myslenkou, si servis i v zaruce delat sam. A pokud budu skutr davat do servisu, tak jedine pod podminkou osobni pritomnosti a takovych servisu, moc bohuzel neznam. Nerikam, ze nejsou, ale je jich jeste mene, nez safranu. 99% autorizovanych servisu jsou zlatokopove, kteri nevedi kolik si za dily a praci maji rici.
Naposledy upravil
janon dne 05 dub 2010, 13:24, celkově upraveno 2
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)