Diskuze o skútrech většího objemu.
04 říj 2013, 09:17
Ahoj.Jsem z JH a není problém aby jsi to vyzkoušel na mém SH.Napiš třeba SZ nebo na
zdezajh@seznam.cz.
04 říj 2013, 13:32
Dělá mi to taky. Těžko říct jestli stejně hlasitě či o trochu tišeji, ale považuji to za běžný zvuk při brzdění motorem (z prudšího kopce je to totiž intenzivnější) a neviděl bych v tom problém. Možná, že při ojetějším řemenu to může být hlasitější, tak to lze brát za impuls pro jeho kontrolu, případně jestli není potřeba "sladit" kontrastní pružiny na obou "rolničkách", aby při brzdění motorem nebyl volný řemen. Taky si někteří vystříkávají variátor teflonem, ať je menší tření a tím tišší chod a menší opotřebení řemene. Ale o tom budu uvažovat, až po záruce.
Taky se mi ale zdá, že asi po 2000 km začínám při jízdě slyšet stálý zvuk tření řemenu ve variátoru. Možná začíná být trochu opotřebovaný či je to normální a já to slyším až teď, kdy jsem přestal být vytřeštěný z jízdy po dvou kolech (motozačátečník) a začínám si to víc užívat, všímat a kochat se jízdou.
04 říj 2013, 22:19
Tak jsem se díval na to video a myslím si že je to vcelku normální zvuk podobně mě to dělá taky a mám 4tis.km najeto prostě to neřeším a patří to asi k tomu jak se ubere plyn a brzdí se motorem
05 říj 2013, 20:49
Díky všem za rady a odpovědi na zvuk z variátoru. Vyzkoušíme to s kolegou z J.Hradce a výsledky tady zveřejníme.
05 říj 2013, 21:05
To je úplně normální standardní zvuk, když vozidlo brzdí motorem. Vůbec není důvod něco řešit.
06 říj 2013, 19:58
Kde máte nainstalovanou 12V zásuvku, pokud ji máte ?
Pod sedlem nebo v té levé schránce pod řídítky ?
Máte ji pořád pod napětím (tzn. přímo napojenou na baterii) nebo přes spínací skříňku ?
Uvažuji o montáži a mám právě tyto dvě možnosti.
Pod sedlem, přímo napojená na baterii nebo do schránky zapojenou přes spínací skříňku (nevýhoda - jak dobíjet baterii).
06 říj 2013, 20:33
Vím, mám jinou značku, ale pod řídítky mám zásuvku (aktivní při sepnutém klíčku) už z výroby (je vhodná pro dobíjení mobilu nebo navi za jízdy). Stejně jsem si dodělal druhou pod sedlo právě za účelem dobíjení a také lepšího přístupu k aku. Takže pod sedlem přes pojistku napřímo je podle mě lepší volba
06 říj 2013, 23:24
Já ji mám pod sedlem a napojenou přímo na baterií. Důvodem je, abych mohl přes zimu občas baterku nabít (nemusím rozdělávat podlahu - moje pohodlí) a taky abych měl zdroj napětí i když skútr není nastartovaný. Při variantě přímého napojení na baterií je potřeba jen dávat trochu pozor na vybití baterie.
07 říj 2013, 09:51
Pro změnu, já ji mám v kastlíku pod řídítky pořád pod napětím kvůli dobíjení.Tak je to na tobě.
10 říj 2013, 11:01
Dnes mi přišel dopis od Hondy a v něm je požadavek na výměnu palivového čerpadla. Vše bude provedeno bezplatně, jen se mám domluvit se svým prodejcem na termínu.
10 říj 2013, 11:25
Zmínka o svolávačce tady padla již 3.10.
12 říj 2013, 21:29
Chlapi, kdo má zkušenost s výměnou brzdovky a chladící kapaliny, není někde nějaký postup, abych něco neurval? Díky za postřehy.
15 říj 2013, 16:42
Tak manželce přišel svolávací doporučený dopis včera. Pěkně na Hondu nadávala. Prej si prvně myslela, že to je pokuta a pak ji vytočila nekonečná fronta na předražené České poště jejíž management si vozí řitě v Passatech
V Hondě říkali, že je potřeba si podle VIN výměnu objednat, že díl musí nejdřív objednat.
15 říj 2013, 19:43
Ja jedu na vymenu cerpadla tento patek do Val. Mezirici. Mam to spojene se servisni prohlidkou po 1000km. Nicmene SH i tak funguje jako svycarske hodinky
15 říj 2013, 23:16
Manzelce zatim taky a navic na nem nalitala 300km po Parizi. Jeste ze ji to v tom chaosu nekde nechciplo