Diskuze o skútrech většího objemu.
19 srp 2009, 19:02
nooo super zážitek i když kouká, že stroj vydržel víc než vy dva. Tak ať proběhne rychlé uzdravení.
Jinak musím dát za pravdu, při prvním posedu na prodejně i na vypnutý skůtr mě překvapilo jak sedím nízko. měřím nějakých 185cm
19 srp 2009, 20:30
Ještěd je brnkačka. Taky jsem tam párkrát byl. Na Leadovi jsem udělal i 400 za den, jezdil taky ve dvou a překonal pohoří na Krétě, kde jsem nastoupal za vyjížďku asi pět kilometrů (akorát nemá rád řídkej vzduch) Kablic na něm projel asi 3000km za týden. Dej si vyšší cíle. Vím třeba že vyjeli na pajdě až na Elbrus, takže třeba nonstop do Mongolska by nebylo špatný. Lead by to s jistou zvládnul,...
19 srp 2009, 20:33
koukám máš strop o dost víš......to je výzva
20 srp 2009, 08:44
Věřím tomu, že by to vydržel. Proč taky ne. Když se to nerve furt doplna, tak nevidím důvod, proč by to nemělo vydržet. Nicméně mám obavu, že bych to nevydržel já. Měřím 180cm a vzdálenost mezi podlahou a sedlem je nízká - kolena v úrovni pánve je fakt problém. Všimněte si, že na motorkách na kterých se cestuje je posez jako na koni, tzn. stehna svírají s trupem nějakých 120 - 135 stupňů. Na LEADa jinak nedám dopustit na popojížděčky ve městě kde se furt zastavuje atp. Na cestování by to mohla být motorka pro člověka kolem 160 - 165cm, ten by na tom seděl anatomicky.
21 srp 2009, 13:39
Tak, tak. Vymyslet kam na Leadu jet není problém, zafinancovat cestu není vzhledem ke spotřebě atd. taky problém, jen ta záda a zadek. Já začínám mít problém okolo 150 km, pak už se kroutím a posouvám po sedačce. Jinak se spolehlivostí a jízdní výdrží bych se nebál ani v letních pařácích.....Holt Lead je pracant do města a blízkého okolí, ne žádný cetovatel na dlohé štreky. Od toho jsou na trhu jiné stroje .......
25 srp 2009, 21:19
Hledal jsem tady ve vláknu a nikde jsem nenašel zmínky o výměně řemenu nebo válečků. Obyčejně se hovoří cosi o 5000 km. Měnil to tady někdo? Kde jste koupili, jaké rozměry a jak jste spokojeni? Mám najeto cca 4400 a myslím, že by to už asi něco chtělo.
Co se týče zájezdů, tak například minulou středu jsem se zúčastnil pravidelné středy na Strahově a končil jsem den s údajem 242 km (od 16:30 do 24:00 hodin). No a pak ve čtvrtek jsme s manželkou vyrazili na trasu Mnichovo Hradiště -> Jetřichovice a zpět. Cca 150 km ve dvou. Taky to šlo, ale srovnání s B250 je jasné
Zajímalo by mě, jak bych se po takové cestě cítil na novém Leadu. Tam mě zaujalo nižší sedlo, krásně dosáhnu nohama na zem.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 črc 2013, 03:33, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
25 srp 2009, 23:10
moto.joker: Ja menil prvni valecky ve 12t km. Remen, a spojku (byla total sjeta) ted ve 22t km.
26 srp 2009, 07:11
u nového leada mě právě ten nízký posez dost překvapil
27 srp 2009, 13:17
No, mě vyměnili řemen na prohlídce v 8000km, prej byl sjetý pod limit - no budiž. Každopádně než to vyměnili tak LEAD nechtěl dosahovat max. rychlosti, už v 70tce měl vysoké otáčky a v 75 hrozně řval a rychlost už nestoupala. Po výměně si při 70ce vrní jen o trochu hlasitěji než při 60ce a 80 dosahoje na rovině běžně s mojí 95kg maličkostí. Teď mám najeto 11500 a rozhodl jsem se, že nebudu platit 550kč/hodinu práce v servise, když to stejně dobře zvládnu sám. Akorát trochu škoda, že až to budu prodávat, tak nebudu moct psát "pravidelně servisováno - servisní knížka".
16 zář 2009, 22:36
ahoj vsichni, cely tohle vlakno jsem precetl - zabralo to skoro tyden
... a nasledkem toho jsem pak dojel z Prahy do Brna na koupenem leadovi - zabralo to skoro 4 hodiny
Jezdici, diky za zprostredkovani
17 zář 2009, 18:30
fíha tak tomu se říká správná inspirace k nákupu
18 zář 2009, 09:14
2 Tom_F: mne inspiroval hlavne inzerat, co sem daval Jezdic - skutr je bez jedinyho skrabnuti - doufam, ze tak i zustane
02 lis 2009, 21:54
Zdravím všechny Leadisty
...tak jsem to tady pročetl skoro celé, ale nikde jsem nenašel (nebo jsem to přehlédl) jak se chová na kostkách, nebo např. při příčném přejíždění kolejí. Silně o tomto stroji uvažuju, ale bojím se těch malých kol. Je to na kostkách očistec, nebo si s tím ty tlumiče poradí? Díky za zkušenosti...
02 lis 2009, 23:01
Pokud s nim jedeš kolmo přes koleje tak je to v pohodě, nesmíš to samozřejmě klopit pokud jedeš rovnoběžně s kolejema. A za deště ani nemluvě. Ale to snad s každym strojem. Spíš bych si dával bacha na bílý vodorovný značky na silnici
A na kostkách se dá jet celkem v pohodě, i když to trochu drncá. Malý kola bych jako problém neviděl.
Dost dobře se sním dá v Praze projíždět kolonama
05 lis 2009, 17:24
Daduller píše:Zdravím všechny Leadisty
...tak jsem to tady pročetl skoro celé, ale nikde jsem nenašel (nebo jsem to přehlédl) jak se chová na kostkách, nebo např. při příčném přejíždění kolejí. Silně o tomto stroji uvažuju, ale bojím se těch malých kol. Je to na kostkách očistec, nebo si s tím ty tlumiče poradí? Díky za zkušenosti...
Najezdil jsem s nim 24000km po Praze a denne jsem jezdil kolem Stavnice pres most (kostky, diry, hrboly). Zadnej problem. Pojem "mala kola" je relativni, disky jsou 10" ale o to vic je vyssi pneumatika. Takze obvodove neni to kolo az tak maly, a navic ta velka guma dobre tlumi. Lead ma celkem dobry tlumice. Takze rozhodne Lead patri k tomu lepsimu na cem jsem kdy jezdil a nebylo toho malo. Ted jezdim na Honde SH300 a cestne prohlasuji, ze Lead je komfortnejsi co se tyka tlumicu a podvozku jako takoveho. SHhacko to trochu kompenzuje pohodlnym sedlem.
Lead je IDEALNI do mesta a primestskeho provozu.