Honda SCV 100 Lead - Pokec o tomhle přibližovadle

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod _Tom_ » 19 srp 2009, 19:02

nooo super zážitek i když kouká, že stroj vydržel víc než vy dva. Tak ať proběhne rychlé uzdravení.

Jinak musím dát za pravdu, při prvním posedu na prodejně i na vypnutý skůtr mě překvapilo jak sedím nízko. měřím nějakých 185cm
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Gullwing » 19 srp 2009, 20:30

Ještěd je brnkačka. Taky jsem tam párkrát byl. Na Leadovi jsem udělal i 400 za den, jezdil taky ve dvou a překonal pohoří na Krétě, kde jsem nastoupal za vyjížďku asi pět kilometrů (akorát nemá rád řídkej vzduch) Kablic na něm projel asi 3000km za týden. Dej si vyšší cíle. Vím třeba že vyjeli na pajdě až na Elbrus, takže třeba nonstop do Mongolska by nebylo špatný. Lead by to s jistou zvládnul,...
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod _Tom_ » 19 srp 2009, 20:33

koukám máš strop o dost víš......to je výzva :D :D
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Zeur » 20 srp 2009, 08:44

Věřím tomu, že by to vydržel. Proč taky ne. Když se to nerve furt doplna, tak nevidím důvod, proč by to nemělo vydržet. Nicméně mám obavu, že bych to nevydržel já. Měřím 180cm a vzdálenost mezi podlahou a sedlem je nízká - kolena v úrovni pánve je fakt problém. Všimněte si, že na motorkách na kterých se cestuje je posez jako na koni, tzn. stehna svírají s trupem nějakých 120 - 135 stupňů. Na LEADa jinak nedám dopustit na popojížděčky ve městě kde se furt zastavuje atp. Na cestování by to mohla být motorka pro člověka kolem 160 - 165cm, ten by na tom seděl anatomicky.
Zeur

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 20 lis 2008, 21:14

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod sollik » 21 srp 2009, 13:39

Tak, tak. Vymyslet kam na Leadu jet není problém, zafinancovat cestu není vzhledem ke spotřebě atd. taky problém, jen ta záda a zadek. Já začínám mít problém okolo 150 km, pak už se kroutím a posouvám po sedačce. Jinak se spolehlivostí a jízdní výdrží bych se nebál ani v letních pařácích.....Holt Lead je pracant do města a blízkého okolí, ne žádný cetovatel na dlohé štreky. Od toho jsou na trhu jiné stroje .......
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod moto.joker » 25 srp 2009, 21:19

Hledal jsem tady ve vláknu a nikde jsem nenašel zmínky o výměně řemenu nebo válečků. Obyčejně se hovoří cosi o 5000 km. Měnil to tady někdo? Kde jste koupili, jaké rozměry a jak jste spokojeni? Mám najeto cca 4400 a myslím, že by to už asi něco chtělo.

Co se týče zájezdů, tak například minulou středu jsem se zúčastnil pravidelné středy na Strahově a končil jsem den s údajem 242 km (od 16:30 do 24:00 hodin). No a pak ve čtvrtek jsme s manželkou vyrazili na trasu Mnichovo Hradiště -> Jetřichovice a zpět. Cca 150 km ve dvou. Taky to šlo, ale srovnání s B250 je jasné :D
Zajímalo by mě, jak bych se po takové cestě cítil na novém Leadu. Tam mě zaujalo nižší sedlo, krásně dosáhnu nohama na zem.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 03:33, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod janon » 25 srp 2009, 23:10

moto.joker: Ja menil prvni valecky ve 12t km. Remen, a spojku (byla total sjeta) ted ve 22t km.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod _Tom_ » 26 srp 2009, 07:11

u nového leada mě právě ten nízký posez dost překvapil :(
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Zeur » 27 srp 2009, 13:17

No, mě vyměnili řemen na prohlídce v 8000km, prej byl sjetý pod limit - no budiž. Každopádně než to vyměnili tak LEAD nechtěl dosahovat max. rychlosti, už v 70tce měl vysoké otáčky a v 75 hrozně řval a rychlost už nestoupala. Po výměně si při 70ce vrní jen o trochu hlasitěji než při 60ce a 80 dosahoje na rovině běžně s mojí 95kg maličkostí. Teď mám najeto 11500 a rozhodl jsem se, že nebudu platit 550kč/hodinu práce v servise, když to stejně dobře zvládnu sám. Akorát trochu škoda, že až to budu prodávat, tak nebudu moct psát "pravidelně servisováno - servisní knížka".
Zeur

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 20 lis 2008, 21:14

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod mickey » 16 zář 2009, 22:36

ahoj vsichni, cely tohle vlakno jsem precetl - zabralo to skoro tyden

... a nasledkem toho jsem pak dojel z Prahy do Brna na koupenem leadovi - zabralo to skoro 4 hodiny :-)

Jezdici, diky za zprostredkovani
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod _Tom_ » 17 zář 2009, 18:30

fíha tak tomu se říká správná inspirace k nákupu 8)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod mickey » 18 zář 2009, 09:14

2 Tom_F: mne inspiroval hlavne inzerat, co sem daval Jezdic - skutr je bez jedinyho skrabnuti - doufam, ze tak i zustane :-)
----
lead (tucanourbano deka a navleky na riditka, vyhrivany hefty a sedlo) najeto 10 tis. km / hornet (bez uprav) najeto 25 tis. km / burgman (vyhrivany hefty a sedlo, maxia 55 s DO a nosicem) najeto 64 tis. km
Uživatelský avatar
mickey

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 344
Registrován: 05 dub 2008, 11:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Lead/AN650exeK5/h600/ex-Runner50

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Daduller » 02 lis 2009, 21:54

Zdravím všechny Leadisty
...tak jsem to tady pročetl skoro celé, ale nikde jsem nenašel (nebo jsem to přehlédl) jak se chová na kostkách, nebo např. při příčném přejíždění kolejí. Silně o tomto stroji uvažuju, ale bojím se těch malých kol. Je to na kostkách očistec, nebo si s tím ty tlumiče poradí? Díky za zkušenosti...
Jawa 23 Mustang, Tmec 50 Betka, Jawa 350/639, Baotian Cyborg ACE 125, Honda NHX 110 Lead
Uživatelský avatar
Daduller

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 21 bře 2008, 14:00
Bydliště: Praha 6 - Vokovice
Skútr / moto: HONDA NHX 110 Lead
Tuning / úpravy: ...v záruce a tak bez úprav

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod ssetam » 02 lis 2009, 23:01

Pokud s nim jedeš kolmo přes koleje tak je to v pohodě, nesmíš to samozřejmě klopit pokud jedeš rovnoběžně s kolejema. A za deště ani nemluvě. Ale to snad s každym strojem. Spíš bych si dával bacha na bílý vodorovný značky na silnici :lol:
A na kostkách se dá jet celkem v pohodě, i když to trochu drncá. Malý kola bych jako problém neviděl.
Dost dobře se sním dá v Praze projíždět kolonama :lol:
Honda Lead jest moje první a zatím jediná...
HJC Cl-25 jsem vyměnil za Nolan N43 Air
Uživatelský avatar
ssetam

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 103
Registrován: 16 dub 2009, 19:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda Lead 100
Tuning / úpravy: Několik nálepek, koncové a brzdové světlo do Givi E30N

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

Příspěvekod Jezdič » 05 lis 2009, 17:24

Daduller píše:Zdravím všechny Leadisty
...tak jsem to tady pročetl skoro celé, ale nikde jsem nenašel (nebo jsem to přehlédl) jak se chová na kostkách, nebo např. při příčném přejíždění kolejí. Silně o tomto stroji uvažuju, ale bojím se těch malých kol. Je to na kostkách očistec, nebo si s tím ty tlumiče poradí? Díky za zkušenosti...

Najezdil jsem s nim 24000km po Praze a denne jsem jezdil kolem Stavnice pres most (kostky, diry, hrboly). Zadnej problem. Pojem "mala kola" je relativni, disky jsou 10" ale o to vic je vyssi pneumatika. Takze obvodove neni to kolo az tak maly, a navic ta velka guma dobre tlumi. Lead ma celkem dobry tlumice. Takze rozhodne Lead patri k tomu lepsimu na cem jsem kdy jezdil a nebylo toho malo. Ted jezdim na Honde SH300 a cestne prohlasuji, ze Lead je komfortnejsi co se tyka tlumicu a podvozku jako takoveho. SHhacko to trochu kompenzuje pohodlnym sedlem.

Lead je IDEALNI do mesta a primestskeho provozu.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron