Diskuze o skútrech většího objemu.
22 dub 2009, 18:34
nic nepovoluj, povolí se sama, neboj
já dostal protokol o prohlídce, kde bylo odškrtaný, co prohlíželi. Pak se na tom můžeš točit, když se něco podělá v záruce
27 dub 2009, 06:48
Tak jsem si včera udělal pěkný výlet, celkem 240 km. Lead šlapal jak hodinky, cestovní rychlost se pohybovala okolo 60-65 km/h, spotřeba 2,2 l/100km. Škoda jen, že chvílema silně foukalo (chtěl jsem vyzkoušet novou helmu, ale v tom větru chvíli fičela a v zápětí bylo úplné ticho, podle toho jestli jsem jel právě proti, nebo po větru) a po nějakých 150 km jsem už nevěděl jak si sednout.
Motorek jsem potkával dost, většina zdravila, trochu mě překvapili starci na Customech, těm asi nějaký skutr za mávnutí nestojí (to bych spíš čekal od mlaďasů na supersportech).........
28 dub 2009, 10:13
Čau,
hele LEAD naprostá paráda, jezdim na něm už asi 1,5 roku, koupil jsem ho na Jarově za nějakejch 35 kolíků a od tý doby mi slouží věrně s neustále. A řekl bych že ho vůbec nešetřim, jezdim denně do práce asi 30 km, takže za den to hodí kolem 80 km, s malejma popojíždkama po praze, tak už tam mám nalítáno 13000. Ve dvanácti byl na servisu, a s olejem , vzduchovým filtrem, svíčkou a oběma gumama mě to vyšlo na 2500,-, no prostě bomba věc. Honda sice nemá takový ty serepetičky okolo,ale je naprosto bezproblémová. No
nevím jesli se to tu řešilo ale na LEADa se nedělá laďáček že?
06 kvě 2009, 16:32
zdarec, hele nevite co mi muze snizit maximalku o 15km/h a kolem 75ky mi to dela divny zvuky jako lehka tukani zeleza... co sem tak cetl na netu tak to muzou bejt valecky ve variatoru... tak bych rad vedel vase nazory popr. zkusenosti
diks
07 kvě 2009, 08:40
No, bejt tebou necekal bych na nazory a valil do servisu. Uz tak to vypada, ze bude poskozeny talir co v nem behaj(ted uz asi moc nebehaj) valecky.
07 kvě 2009, 10:13
Zkus sundat víko a mrknout na řemen, třeba najdeš závadu sám. Hele když se ti snížila maximálka o 15 km/h a stejně lítáš 75 km/h, kolik na tom normálně jezdíš? Jestli těch 90 km/h tak se nediv že ti něco odešlo
07 kvě 2009, 11:52
No ja na nem 3 roky jezdil v podstate naplno. Na mgistrale v Praze, jakmile mela trochu sklon to normalne jezdilo 85 -90. Kolem Pankrace smerem do centra i pres 90. Najeto jsem mel 23000km a zadny problem s variatorem. Jezdilo to v lete v zime i v mrazech. Zadny problem, skutr vzdy v pohode akceleroval az na maximum. Navic si myslim, ze 90 km u 100ccm skutru nemuze byt likvidacni. Kazdopadne to ale vypada, ze to tu uz nekdo mel, takze zrejme slabe misto Leada??
07 kvě 2009, 12:24
sollik: já to na něm solil dv aroky s plynem zásadně na doraz. Jinak hned do servisu, stačí jeden poškozenej váleček a je průšvih za 4-5tis. jak tu nahoře psali, poškodí ten talířek a je to pak drahý.
07 kvě 2009, 12:53
Problém se snížením maximálky se mi taky objevil. Snížení maximálky jsem zaznamenal po garančce asi před dvěma lety. Od té doby byl Lead v servisu několikrát, včetně kontroly variátoru a na nic se nepřišlo. Takže taky nic nevím. Šlo ale o to že to jezdilo 85 v pohodě a po návštěvě servisu už jen do 80. Tak jsem to reklamoval, stroj prohlédli seřídili a trochu se to zlepšilo, ale jen trochu. Od té doby další servisní kontroly a nic.
07 kvě 2009, 14:13
No nevím. Nepříjde mi normální jezdit na motorce (nebo v podstatě v čemkoliv) pořád na plný plyn. Když budu chtít jezdit 90, nekoupím si skutr s maximální rychlostí 84 km/h, ale něco silnějšího, co to udělá v pohodě a nemusím motor trápit. Ale je to vaše věc, holt se každý ke svému skutru chováme jinak
07 kvě 2009, 17:10
Tak dikes za rady, byl jsem v servisu a prej z 95% je moznost ze to je valeckama... ale misto na servis budou mit az po nedeli mno, takze budu jezdit co nejmin ...
a jinak co se tu resila rychlost tak jezdim +-75 od nas do mesta..
07 kvě 2009, 19:09
sollik: hle je to Honda a ještě se mi nepodařilo žádnej Honďáckej motor zničit. Kdybys viděl, co jsem prováděl s Civicem, tak se asi osypeš a nikdy s motorem nebyl problém. Samozřejmě měním olej
07 kvě 2009, 21:34
Asi toho vydrží dost, ale spíš mi šlo o to, že na motoru provozovaném dlouhodobě na hranici jeho možností něco jednou odejde, kdežto kdyby se s ním jezdilo rozumně a nebyl tak namáhaný, tak vydrží dýl. Díly na Hondu nejsou zrovna z nejlevnějších, tak proč si je neužít o pár tisíc km dýl.......