Diskuze o skútrech většího objemu.
28 úno 2007, 09:40
Neosa som si kupil ako pouzite,no predavac tvrdil,ze zere okolo 2l.
kedze to zere viac,preco ho nevymenit za vacsieho 4t. preto lead,lebo neosa mam r.v. 2004 a da sa ho predat teoreticky za tolko,za kolko by som si vedel kupit max 2 rocného leada. doplacat sa mi nechce,preto som nekukal vacsie. cinu nechcem v ziadnom pripade.
28 úno 2007, 16:01
Zdarec panove. Ja osobne jsem prestoupil z Hyosunga Primi SF 50. Mela vykon neco nad 3kW. Tusim 3.16kW. Lead ma neco pres 5kW a vahove je o cca 15kg tezsi. Muj prvni dojem z akcelerace byl, dyt to zrychluje stejne!!!!!!! Ovsem to byl ohromny omyl. Absence dnoutaktniho ramusu pri zrychlovani ve me budila dojem, ze se nic nedeje. Pravda byla opacna. Akcelerace Leada je srovnatelna s Derbi Predator a Aprilia Factory.
Lead se vubec projevuje velmi kultivovane az neslysitelne. Coz zase chybi v provozu mezi auty v kolone - nikdo vas neslysi.
Jednoznacne prechod z bezne dvoutaktni padesatky bude znatelny. Nejvice v drzeni rychlosti ve stoupani a jizde ve dvou. Me ten Hyosung taky na obchvatu udelal bezne 80km/h. Na stejnem miste mi ten Lead jede 90km/h. To neni velky rozdil. Ovsem kolem Bulovky nahoru Lead pelasi 70 vpohode a Hyosung tam dejchal 55 s vypetim vsech sil.
Pro me je Lead do mesta(Prahy) idealni volba a silnejsi bych nechtel. To uz bych byl aaaaz moc suvereni a riskoval. Navic Lead je kompaktni a ma rozmery padesatky. To potrebuji do kolon. Nema provokativni design a muze bez povsimnuti policie parkovat prakticky kde se mi zlibi.
Na druhou stranu na dojizdeni 40km do prace, pokud navic mimo mesto bych volil 125 bez vahani (klidne i 150 nebo 250) ovsem to bude o jine skvare, zvlaste pak u Hondy. Lead to taky zvladne, ale bez rychlostnich rezerev. Bude spise brzdit provoz jizdou 70 az 85km/h. Pokud na to bude mit clovek nervy, i to se da vpohode odjezdit. Ja pokud zacinam mit tendenci nadavat ze jedu pomalu, kouknu se vedle sebe jak utika asfalt a hned vim, ze je to peknej fofr. Pokud ani to nepomaha, predstavim si sam sebe jak bych tam jel na kole a je po problemu. Jednoznace Lead za tu cenu coby 4takt nema konkurenci. Je to delnas.
28 úno 2007, 20:46
Skvěle napsáno a s tím názorem souhlasím,já osobně jsem taky nad Leadem přemýšlel,ale zde v okruhu 50km není prodejce,takže jsem od toho ihned upustil,ale myslím si,že je to nenáročný pracant,o Leadu můžu mluvit jedině v dobrém...
01 bře 2007, 18:53
Zdar kluci (holky)
Teď jsem našel na netu tuto informaci:
Upozornění na nebezpečný výrobek – motocykl HONDA SCV100 LEAD
po, 12.02.2007
Španělsko - Motocykl HONDA. Typ/číslo modelu: Model: SCV100 LEAD, mezinárodní kód: JF11. Motocykl typu skútr, 100 ccm. Jedná se o motocykly s následujícími čísly karoserie: od ME4JF11A* 58009186 do ME4JF11A* 58028245. Vyrobeno v Indii. Riziko - Nebezpečí úrazu. Matka hlavy kola není dostatečně uchycena, což může způsobit nestabilitu při provozu skútru. Opatření přijatá ohlašující zemí - Dovozce podnikl příslušné kroky a vyhlásil svolávací akci.
A tady je odkaz :
http://www.qmagazin.cz/index.php?option ... ew&id=4644
Myslíte si že je důvod se znepokojovat ?
Můj VIN do tý řady zapadá, ale byl jsem na prohlídce, tak nevim jestli se na to koukali...
Abych si jako někde třeba neodřel kolínko, nebo nerozbil čumák... :thinking:
T.
02 bře 2007, 08:32
Jo taky jsem to četl. Psal jsem do Prahy, poslali mi Mail:
Vážený pane xxxxx,
informace, kterou jste našel na internetu je pravdivá. Vsoučasné době se
chystá dopis pro majitele postižené série SCV100, kde budou vyzváni k
návštěvě některého z autorizovaných dealerů. problém se týká možného
uvolněného šroubového spojení mezi nábojem a ráfkem kola.
V servisu bude provedena kontrola tohoto spojení a v případě nutnosti se
provede úprava.
Druh této možné závady není takového charakteru, abyste nemohl dojet do
servisu po vlastní ose.
Začátkem příštího týdne budeme rozesílat zvací dopisy, tak vám jej
přiložím do mailu, nicméně do servisu se můžete objednat již teď.
V případě jakýchkoliv nejasností se s námi spojte.
S pozdravem,
Marek Brandt
servisní oddělení
P.S. Mail přišel ve čtvrtek 22.února. Máme pátek 2. března a dopis nikde. Asi jim došly známky
Jo, a žádná příloha v Mailu nebyla..............
02 bře 2007, 11:07
díky za info.
Tak to jsem teda zvědavej kdy se inženýři z Hondy ozvou...
02 bře 2007, 13:03
Tobě to taky ještě nepřišlo? Tak až ten dopis někomu z vás příjde, tak dejte vědět, ať ostatní vědí. Díky.
02 bře 2007, 13:22
Zdár, tady Brno. Až budu montovat ty boční stojany na Lída a Dylena tak Vám vo tom dám vědět, nebojte. Vobjednal sem si tam ajií vzduchový filtry za 550,- jeden. Venku začíná vykukovat pecen, tak asi pudu některýho zlehka protáhnót. Hodil sem voko na číslo podvozku u Lída a je to O K. Mám r.v. 2004 a číslo začíná 038, takže to budou ňáký mladší kousky. Jinak mám radost, že se to tady pěkně rozkecalo a můžem to probrat. tak zatím Čau Krk.
04 bře 2007, 18:20
Ty vzducháče máš klasický a měníš protože musíš, nebo to máš něco "lepšího" ? Jako že tuningovýho s vlivem na výkon?
05 bře 2007, 10:26
Jsou to obyčejný papíráče. Líd i Dylen mají najeto 5000 km a voba filtry byly jak prase. Ten v lídu jsem čistil vzduchem, na dylenu acetonem, byl zamaštěnější. Dám nový, starý brutálně vypucuju a budu je mít do foroty. Do tuningu nejdu, když chcu jet 2 km pomalu beru Lída a když dál a rychlejc tak Dylena 150 a to už je na mě akorát. Dylen jede kilo furt a to stačí.
05 bře 2007, 12:04
Ty máš dva skůtry? Jako na krátký a na dlouhý trasy?
A vůbec, když máš najeto 5000 km, tak bys měl jít na garančku a filtry by měli vyměnit tam, ne?
Naposledy upravil
sollik dne 05 bře 2007, 14:03, celkově upraveno 1
05 bře 2007, 18:39
Měli by, ale se..u na to.Mě ho taky nevyměnili.Ale to naštěstí není problém, objednat, a vyměnit.Stačí povolit jen pár šroubků...
05 bře 2007, 20:25
Čau. Jo mám dva skůtry. Vím, že to není normální, tak ti to objasním. Lída jsem koupil v roce 2004 jen takn na popojíždění po dědině. Brzo jsem na něm naučil jezdit svoji 56-tiletou mámu, která na něm jezdí 2-3 krát týdně za svojí osmdesátiletou tchýní, mojí babkou. Jenomže Líd mě začal být málo/na stokilákový projížďky to moc není/a kámoš vod nás zrovna prodával rok a půl starýho dylana 150 ccm. Pomáhal jsem mu ho vybírat, tak jsem ho vod něho vzal,že prostřelím Lída a bude. Ale máma řekla, že je zvyklá na Lída a mám neteř 16 let a synovce 14 let, kteří už na něm loni stejně po polích jezdili. Tak je mám doma oba.
A k těm filtrům. S dylenem byl na garančce ještě kámoš, ale nic mu nevyměnili. Na lídu mám 4700 km /5000 jsem psal orientačně/na podzim jsem nestíhal,protože do Hondy to mám 40 km,tak pojedu na jaře. Snad mě kule neutrhnou. Už je stejně po záruce.
06 bře 2007, 15:45
Aha, tak to jo. Já mám teď taky 2 skůtry, ale jen proto, že na Leada měli akci tak jsem ho hned bral a Simsona chci dát do kupy, než ho budu prodávat. A taky na něm pořád ještě jezdím, je mi líto tahat novou motorku do toho bordelu. Počkám až uschnou silnice a pak budu jezdit na Hondě.
S těmi filtry jste mě docela zaskočili, když jsem mluvil s prodavačem v Hondě v Liberci, tak mi říkal, že filtr mění na 5000 km a stojí kolem 800,- Kč, tak jsem ho pochopil tak, že garančka bude o těch 800,- dražší, ale vymění i filtr...........
Co se garančky týká, jak píše Thomas, taky bych se na ni nejradši vykašlal, ale nechci přijít o záruku. Nějak těm mechanikům nevěřím, co si neudělám sám, tomu moc nevěřím. Např. opravdu vyměnili všechen olej? Nechali starý pořádně vykapat? Vyčistili důkladně olejový filtr? Seřídili ventily důkladně? Seřídili je vůbec?
Možná si někdo řekne, že jsem punťa, ale mám rád všechno v pořádku a poctivě udělané. Už jsem toho slyšel dost na to, abych věřil značkovým servisům. Nejradši bych u celé garančky byl osobně.
06 bře 2007, 19:39
To já tam klidně zajedu. Snad nejsou takový hovada, aby mně nevyměnili volej. A do ventilů bych asi nešel. I když je pravda, že na svým autě /VW Touran/ a ségřiným si olej a filtry taky měním sám. To je tak všechno co se tam dá udělat.