Tak ja ho vzdy taky jenom chvalil, az do minuleho patku. To mi jednoduse bez varovani zemrel v naruci. Ke strojum co me nechaji ve stichu uz nikdy vice nemam duveru a vzdy hned resim prodej. To same potkalo po 5 letech Hyosunga, tenkrat jsem poridil prave toho Leada.
Jinak za ty 3 roky je nasledujici bilance: zarovka Philips (tenkrat jeste za 600,-Kc) prdla hned prvni mesic, zaruka neuznana, v cca. 8tis. zacala prokluzovat pri rozjezdech spojka (vymena nejakeho simeringu v karteru cena cca. 3000,- na zaruku), v cca. 12000km zacal tect predni tlumic (cena cca. 1500 vymena na zaruku) v cca. 16000km vymenen hnaci remen cena cca. 1000Kc hradil jsem sam, taky vymena gumicky v dolnim uchyceni zadniho tlumice (vymackana, na zaruku).
Kdyz jsem skutra prodal, tak na nem byla teprve druha sada pneu, jeste relativne dobra.
Zadni brzda sjeta na minimum. Jinak normalne bezny servis, vetsinou vymena oleje v ramci dnu Honda.
Takze kdyz tak na to koukam, tak 100% ni spolehlivost vypada jinak. Na druhou stranu musim rict, ze az do inkriminovaneho patku na nej byl 100% spoleh. Doufam ze oprava bude relativne jednoducha a novy majitel ho bude moct vesele uzivat.
Spotreba za ty roky (denni dojizdeni po Praze do prace v lete i v zime (vcetne mrazu)) - 3,3l/100km
Max rychlost s vetrem v zadech 95km/h, za kamionem 100km/h, normalne 80-85km/h
Do velkeho stoupani 55, kolem Bulovky nahoru 65km/h.
Moje vaha cca. 115kg, provoz od zacatku s kufrem, bez plexi.
Vadil mi relativne maly dojezd na nadrz a relativne nizky "prsa" - fukalo mi primo na kolena.
Nutne dotankovat vzdy zhruba po 150km (jezdeni po Praze)
Je dost nachylny na bocni vitr (i pres mou vahu)
Naopak handicap malych kolecek jsem v praxi po Praze nejak nepocitoval.
Spis naopak, skoro az bantamove pneu delaly dobrou praci.
Naopak vyborna byla lehka manevrovatelnost v ucpane (stojici) Praze. Genialne lehce se s nim projizdelo kolonama a mezi stojicima autama z pruhu do pruhu. To s SHckem uz nepujde, je dlouhej. Na svetlech mel taky celkem dobry "odpich", takze nikoho jem nebrzdil jako kolegove na pochybnych strojich z dalekeho vychodu
Dokonce ani na jedouci magistrale nebyl Lead brzdou, spis naopak. Jediny kdo mi mohl jakz takz konkurovat z padesatek byla Aprilia Factory a derbi Predator. Vetsinou nestihaly ani cinske 125ky. Mel velmi solidni podsedlovy prostor. Zpocatku mi chybel policajt, ale jelikoz se zadny original neda dokoupit tak jsem si zvyknul na central. Lead skoro nic nevazi, takze no problem. Trochu lepsi bych si umel predstavit brzdny ucinek v kritickych momentech, ale na to ze ma jen bubny brzdi skvele. Holt to chce silny prsty.
K leadu jsem daval origo navod, pravidelne vedenou servisni knizku, 2ks klice, stitek s cislem ke klicum, origo lekarnicku Honda a naradi. Prodano vcetne Kufru.
P.S. po trech letech provozu byt intezivniho ale dodrzovani pravidelneho servisu, celkem 6 pravidelnych servisnich prohlidek 6x vymena oleje a stejne skutr umře, to je podle me jednoznacne palec dolu. Proste unava materialu.
Presto zustavam u Hondy i nadale, hlavne proto, ze je tu Jarov. Zkusenosti s malymi dylery a hlavne s jejich dostupnosti (napr. MHD, protoze furt nekoho wotrawowat aby me tam hodil, nebo ze si na to pockam a padne na to 1den dovolene) jiz nikdy v zivote nechci resit.