Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

08 dub 2009, 18:43

Jeste k tem olejum. Ja do vsech skutru co jsem mel daval tohle:
MOTUL SCOOTER EXPERT 4T 10W40 -Syntetický olej do motorů čtyřtaktních skůtrů

Vlastnosti:
Olej vykazuje dobrou tepelnou odolnost, dobré podmínky při častém startování, vhodný do městského provozu.

Specifikace:
API SJ, JASO MA

Obrázek

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

08 dub 2009, 19:28

jen pro info, třeba se to bude někomu hodit - byl jsem na jarní prohlídce v auto jarov na výměnu oleje (zdarma) + jsem si nechal seřídit (dotáhnout aby byrzdily dřív brzdové páčky) + seřízení ventilů a celkovou kontrolu skůtra a platil jsem 544Kč, což mě celkem přijemně překvapilo :-)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 10:15

Vezmu li v potaz, že máš ten litr oleje zdarma a že je tam hodina práce zdarma, tak těch 544,- je celkem ranec. Na druhou stranu i ja jezdim na Jarov a jsem moc rad ze tam jsou. Nemas toho Leada takovyho cervenyho. Vcera k veceru jsem ho na dilne videl.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 03:22, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 10:17

Po 3 letech a 2 měsících a 22700km jsem prodal LEADA
Pokud se ptate do ceho jsem sel, tak novy Lead to neni, ten mi opravdu neucaroval. Nejak jsem se zakoukal do SH300 a tak nejak ho uz mam v garazi.
Tak uvidime jak bude slouzit. Lead nastavil latku hodne vysoko. Panove, se slzou v oku opoustim toto vlakno a budu se vyskytovat ve vodach SH300, i kdyz tak zivo jak tady tam teda neni.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Jezdič dne 09 dub 2009, 11:28, celkově upraveno 1

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 10:41

nene, mam šedýho a vyzvedával jsem si ho včera v 17h.
S tou cenou... ptal jsem se na to p. Fajxe a říkal, že jarní akce se vztahuje jen na olej + prohlídku. Ostatní věci, že si zaplatím sám. A je pravda, že na faktuře jsem měl naúčtováno tuším 0,3h za výměnu oleje + 0,5h za ventily + brzdy. A i na stránkách Hondy jsem teď našel "Každý zákazník při výměně oleje dostane jeden litr zdarma". Nic o hodině práce zdarma tam nemají... Ale mě je to fuk, já jsem spokojenej :-)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 11:24

Jezdič: A za kolik jsi ho prodal? Jestli to není tajný.....

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 11:38

sollik píše:Jezdič: A za kolik jsi ho prodal? Jestli to není tajný.....


Za 14400,-, ale pozor, nepojizdny. V patek 3.4. pri ceste z prace zacal kuckat az se zadusil a nesel nastartovat.
Vzhledem k tomu, kolik maji v servisu ted prace se na to mechanik moc nedival.
Pry je spatna fajfka ale i s jinou fajfkou se z motoru linou nezdrave zvuky.
Pry to vypada ze je i pridreny. Kazdopadne ja ho uz nevlastnim a ani opravu uz platit nebudu.

To je i duvod, proc jsem tak z nenadani vymenil skutra. :mrgreen:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 13:08

Hele nestraš !!! Kolega v práci plánuje koupi skutru a já ho pořád přesvědčuju, že s Leadem neudělá chybu a bude na tom jezdit do důchodu a pak ještě jeho vnuci !!!

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 14:09

Tak ja ho vzdy taky jenom chvalil, az do minuleho patku. To mi jednoduse bez varovani zemrel v naruci. Ke strojum co me nechaji ve stichu uz nikdy vice nemam duveru a vzdy hned resim prodej. To same potkalo po 5 letech Hyosunga, tenkrat jsem poridil prave toho Leada.
Jinak za ty 3 roky je nasledujici bilance: zarovka Philips (tenkrat jeste za 600,-Kc) prdla hned prvni mesic, zaruka neuznana, v cca. 8tis. zacala prokluzovat pri rozjezdech spojka (vymena nejakeho simeringu v karteru cena cca. 3000,- na zaruku), v cca. 12000km zacal tect predni tlumic (cena cca. 1500 vymena na zaruku) v cca. 16000km vymenen hnaci remen cena cca. 1000Kc hradil jsem sam, taky vymena gumicky v dolnim uchyceni zadniho tlumice (vymackana, na zaruku).
Kdyz jsem skutra prodal, tak na nem byla teprve druha sada pneu, jeste relativne dobra.
Zadni brzda sjeta na minimum. Jinak normalne bezny servis, vetsinou vymena oleje v ramci dnu Honda.
Takze kdyz tak na to koukam, tak 100% ni spolehlivost vypada jinak. Na druhou stranu musim rict, ze az do inkriminovaneho patku na nej byl 100% spoleh. Doufam ze oprava bude relativne jednoducha a novy majitel ho bude moct vesele uzivat.

Spotreba za ty roky (denni dojizdeni po Praze do prace v lete i v zime (vcetne mrazu)) - 3,3l/100km
Max rychlost s vetrem v zadech 95km/h, za kamionem 100km/h, normalne 80-85km/h
Do velkeho stoupani 55, kolem Bulovky nahoru 65km/h.
Moje vaha cca. 115kg, provoz od zacatku s kufrem, bez plexi.

Vadil mi relativne maly dojezd na nadrz a relativne nizky "prsa" - fukalo mi primo na kolena.
Nutne dotankovat vzdy zhruba po 150km (jezdeni po Praze)

Je dost nachylny na bocni vitr (i pres mou vahu) :lol:
Naopak handicap malych kolecek jsem v praxi po Praze nejak nepocitoval.
Spis naopak, skoro az bantamove pneu delaly dobrou praci.

Naopak vyborna byla lehka manevrovatelnost v ucpane (stojici) Praze. Genialne lehce se s nim projizdelo kolonama a mezi stojicima autama z pruhu do pruhu. To s SHckem uz nepujde, je dlouhej. Na svetlech mel taky celkem dobry "odpich", takze nikoho jem nebrzdil jako kolegove na pochybnych strojich z dalekeho vychodu :mrgreen: Dokonce ani na jedouci magistrale nebyl Lead brzdou, spis naopak. Jediny kdo mi mohl jakz takz konkurovat z padesatek byla Aprilia Factory a derbi Predator. Vetsinou nestihaly ani cinske 125ky. Mel velmi solidni podsedlovy prostor. Zpocatku mi chybel policajt, ale jelikoz se zadny original neda dokoupit tak jsem si zvyknul na central. Lead skoro nic nevazi, takze no problem. Trochu lepsi bych si umel predstavit brzdny ucinek v kritickych momentech, ale na to ze ma jen bubny brzdi skvele. Holt to chce silny prsty.

K leadu jsem daval origo navod, pravidelne vedenou servisni knizku, 2ks klice, stitek s cislem ke klicum, origo lekarnicku Honda a naradi. Prodano vcetne Kufru.

P.S. po trech letech provozu byt intezivniho ale dodrzovani pravidelneho servisu, celkem 6 pravidelnych servisnich prohlidek 6x vymena oleje a stejne skutr umře, to je podle me jednoznacne palec dolu. Proste unava materialu. :roll:

Presto zustavam u Hondy i nadale, hlavne proto, ze je tu Jarov. Zkusenosti s malymi dylery a hlavne s jejich dostupnosti (napr. MHD, protoze furt nekoho wotrawowat aby me tam hodil, nebo ze si na to pockam a padne na to 1den dovolene) jiz nikdy v zivote nechci resit.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 19:39

Dotaz - problém:
Mám problém se startováním... když startuju ráno po vyndání leada z garáže tak chytne na brnk. Pak stojí 8h venku na slunku v aktuálním počasí a když ho chci nastartovat tak chytne až cca na po páté (5x 2-3sec stlačení startéru během minuty). Pak už nastarujte hned, druhý den ráno taky OK.
Tohle se mi teď stalo 2x za sebou. Předím jsem ho neměl nikdy delší dobu venku. Přijde mi, jako kdyby se vypařil benzín a než tam nateče tak to nechytne, ale to je asi blbost? Přitom jsem ho měl nedávno v Hondě a vše prý OK (o tomhle problému jsem v té době ještě nevěděl). Zítra to zkusím nejdřív prošlápnout nohou... ale asi něco není v pořádku?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

09 dub 2009, 19:54

To znam. Pokud je chladno, tak startovat absolutne bez plynu. Pokud je okolni teplota nad cca. 18 C ( i kdyz cely den stoji treba u prace) tak to chce pri startovani malinko pridat plyn. Takle mi to fungovalo bezvadne 3 roky :-)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

10 dub 2009, 06:50

Jezdič: Díky za super shrnutí zkušeností s Leadem. Na to, že denně (a to i v zimě) vozil po Praze 115 kg člověka - a že jsi ho nešetřil - si myslím, že udělal velice dobrou službu. Škoda toho simerinku, ale ten zbytek je zkrátka opotřebení provozem.

Kykloop: Já mám: úplně studený, nebo úplně teplý motor - start O.K. Trochu problém je, když je motor jen vlažný, to chce trochu plynu. Na poslední garančce mi vyměnili svíčku, aby to líp startovalo a je to pořád stejný. Zkrátka je to karburátor s automatickým sytičem ......

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 dub 2009, 10:10

Včera jsem jel na Leadu od bráchy. půjčil si mé nové SH300. Musím potvrdit, že Lead je květínka a do města jednička. Překvapilo mě jak má ve srovnání s tím SHčkem dobrý komfort podvozku :) . Takže pokud někdo váhá, neváhejte a jděte do Leada. Nový se mi až tak nelíbí ale má nesporné kvality, prostor pod sedlem, elektrony, kotouč, stříkačka(spotřeba), pěkný nosič. Nebude trvat dlouho a cena spadne pod 40tis. Nejpozdeji na podzim :-)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 dub 2009, 16:52

Zdravím všechny, asi před dvěma týdny jsem si koupil Leada 100, RV 2006 ... měl najeto 1600km, za tu dobu co ho mám jsem najel +- 800km.
Používám ho jako přibližovadlo do školy... a jsem spokojenej. Ale abych se dostal k tomu proč sem píšu :D ====> spokojenost :D

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 dub 2009, 17:28

PetiQ: Gratulace k novému stroji a přeju spoustu km bez nehod !!! Ne jako já. Vloni vocas s Renaultem co se otáčí v křižovatce a včera večer mě kluk sejmul na kruháči. Neviděl mě - a to jsem si o víkendu koupil v Ikee reflexní vestu !!! Pár popraskaných plastů a sedřená kapotáž.

Jezdič: Hele kocoure nemohl bys nějak nenápadně zjistit, co ti na tom Leadu umřelo? Dík....
Odeslat odpověď