Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 09:39

sollik: Jo to mas asi pravdu. Ja zkusim vymyslet jak si na to jinak sednout. Tedka jsem se ucáknul do Boulderingu a krome toho ze me to zaclo dost bavit, je to dobry na zadove svalstvo. Protoze neni mozny aby kablic objel pul evropy na leadovi. Neni mozny aby znami ujeli 900km na zatah na DR650 a zvladli to. A my mame problem jet na motorce dyl jak hodinu. Na tom musime nejak spatne sedet nebo ja nevim. Mozna by pomohl nejaky plexistit aby nam rovnovahu nenarusoval protivitr nebo tak neco...... Zkusim to nejak polaborovat.

Me osobne by teda docela bodly nejake sevisni udaje. Protoze takhle po ceste clovek muze potrebovat treba vymenit remen, postelovat ventily.......takze by se nejake udaje asi hodily.

Jinak vzhledem k tomu ze s tou bludickou vepredu se neda jet nejakou rozumnou rychlosti v noci, tak ted pracuju na redukci na H4 - tu maji vsude, je za par korun a hlavne slusne sviti.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 12:27

jsem nový majitel leada, jak už jsem tady psal. r.v.2004, najeto 9500km.
Bohužel k tomu nemám servisku, tak bych měl pár otázek ohledně servisu.

Skůtr má údajně loni nový vzdcuhový filtr a v létě měněn olej (díval jsem se a olej vypadá čistě, takže to je snad pravda). Baterka tam je původní, tu se teď chystám nabít - zřejmě je bezúdržbová, na hornim krytu napsáno neotvírat :-D takže zkoušet dolévat destilku asi nemá cenu? Nebo jak to u této baterky je?

Potom chci dát skúta na celkovou prohlídku do servisu (asi na jarov, nebo jestli mátě někdo jiný tip, jsem z Prahy 9).
Seřídit ventiliy, vyměnit svíčku, dotáhnout brzdy, zkontrololvat vzduch. filtr, víc nevim... Kdy jsou cca v Hondě ty jarní akce s hodinou práce + olej zdarma?
Na co se mají v servise ještě zaměřit? Na skútu mam zatím najeto jen 15km v mrazu = cesta domů když jsem ho koupil, takže ho ozkoušeného prakticky nemam.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 12:35

To chce nejakou peknou kozatou spolujezdkyni. Ver mi, ze pak zadnou bolest v zadech citit nebudete. Naopak pri kazdem prilozeni onech koz na vase zada se dostavi blahodarny ucinek. Pozor, s vlastni manzelkou nebo pritelkyni to nefunguje. Chce to opravdu nove kusy. Nejlepe jednu cestou tam a druhou cestou zpet. Na druhou stranu, ktera mlada a kozata holka prisedne na leada. :lol:

Panove ted vazne. Ja i kdyz vyrazim na sve BMW 1200 RS s vyhrivanym GT sedlem, tak me po par kilometrech boli celej clovek. Holt uz nam neni 17. To jsem jezdil ve 4 na simsonu, sedel na nadrzi, v prdeeli jsem vrazenou zatku od nadrze a byl stastnej ze vubec jedem. Ten druhej za mnou radil a brzdil nohou a az pak sedely 2 holky. nikdy me nic nebolelo :D

Pevne ale verim, ze pokud vyrazite nekam za hranice, tak adrenalin jen tak nedovoli aby vas ochromila nejaka pitoma bolest zad :D

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 12:56

tak v Brně zase napadl sníh, fujtajxl. Už mě nebaví jezdit za 10l benzínu :( zeur, bych řek, že na ten posez jdeš nějak moc vědecky,he he. Je jasný, že od takové kozy nemůžeš chtít zázraky. Co se týká tý žárovky,tak je fakt, že moc v noci nesvítí, ale jakejkoliv tuning Leada jsem zavrhl. Dá se na to zvyknout. A kyklooope, servisní dny honda najdeš kupodivu na www.honda.cz :P bývá to v dubnu-hodina práce ,litr oleje a prohlídka stroje zdarma, 15% sleva na díly Honda, ale musíš se objednat dopředu, je tam nával. Tam ti řeknou,co je třeba. V podstatě si hlídej olej, ventily a vzduchovej filtr, po 6tis. bývá mrtvej a pak to nejede. Jinak vůle ventilů tu byla několikrát zmiňovaná

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 16:18

Zeur: Jak píše Jezdič. Holt už nejsme mladí kluci. Když jsem kdysi dělal se strejcem zámkový dlažby a za den přenosil v rukou 2 tuny kostek, lezl po čtyřech, oháněl se lopatou za každýho počasí......to jsem vůbec nevěděl, co to bolest zad je. Dneska sedim povětšinou v teple v kanclu u kompu a když vyjedu odpoledne na výlet dám si nějakých 200-250 km a cítím to ještě týden :D Ten nápad s nějakýma novýma kozama neni vůbec špatný, jen nevím, co by mi na to doma řekla manželka :lol: :lol: :lol: Předpoklady má, ale když to u manželek nefunguje 8)
S tou žárovkou bych do toho šel opatrně, ta origo je tuším 35W. Halogenka bude víc "topit", aby ti neodešla parabola.......

Kykloop: Na Jarově jsem Leada kupoval, ale zkušenosti se servisem nemám. Opravovat ( po nehodě) jsem nechával v Hondě Deyl a Šulc, Vestec u Prahy - měl jsem to dohodnutý přez příbuzného, aby to bylo rychleji. Opraveno dobře, jen frajerovi zřejmě spadla kapotáž se světlem a na jednom rohu se odřela. Nic neřekli a opravili to zatupováním stříbřenkou. Chvíli mě to sr... , ale není to moc vidět a nechtěl jsem dělat dusno, tak jsem to nechal být.
Jen pro zajímavost servis v Liberci, chtěl jsem tam zajet na garančku na 1000 km: "Můžu přijet ???" "Koupil jste u nás ???" "Ne" "Tak to nemáme volný termín v servisu !!!" Takže pokud nekoupíš u nich, tak se na servis prostě nedostaneš. Možná že letos by to šlo, je krize, motorky nejdou, i servis bude slabší, možná by se panu Kvítkovi hodila každá oprava, ale už na něj kašlu a zavezu Leada zase do Ml. Boleslavi. Tam jsem byl spokojen. Mám to sice bratru 50km z Liberce, ale nejezdím tam 3x za rok.....

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 17:21

Zdravím všechny po delší pauze :D
Ta já už mám najeto něco přes 10 000 a OK. Minulý týden jsem si udělal z nudy "zimní servis" a kromě ventilů nebylo co dělat. Tak jsem tu kupu součástek zase složil a mám zase Leada :D Filtr přídavného vzduchu po 10t. jako novej. Moc toho tam asi přes něj nejde. Jinak brzdové obložení OK, tlumiče OK atd. Prostě všechno jak má být. Nedělal jsem zatím ani řemen ani válečky. Asi se na to možná v sezoně podívám až se budu nudit. Řemen jsem viděl za 550,-, co stojí válečky nemám ponětí. Máte někdo nějakej dobrej zdroj dílů na Leada?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 18:56

válečky stojí kolem 600. Zdroj dílů nemám, ale vzhledem k tomu,že na to skoro nic člověk nepotřebuje,asi využiju k nákupu se slevou tu jarní akci,nehodlám se otravovat s hledáním na netu kvůli ušetřený dvacetikoruně. jinak řemen je stále OK po 13tis.km, jdu na poslední garančku v záruce v 16.tis.km

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

16 úno 2009, 22:28

Apropó když už jsme u tý záruky, jak to s ní vlastně je? Záruka je na 24 měsíců, nebo 16 000 km, podle toho co nastane dřív? Jde mi o to, že půjdu na garančku na 4000 km, ale Leada jsem kupoval 31.1.2007, takže už je po záruce? Mění se tam cena garančky?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 úno 2009, 10:12

Už je po záruce. Cena servisu by dle mého měla být stejná

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 úno 2009, 10:19

Po záruce je již zcela jistě. Ale jarní akce nemají se zárukou nic společného. Jarní akce využívám a vždy jsem celkem spokojen. Hlavně Ti Leada prohlídnou před sezónou a vymění olejíček. Zbytek nějak tak dopadne. Vždy po nich chci seřídit ventily, vždy řeknou, že to dělali, ale nevím jak si zkontrolovat že to udělali doopravdy. Když to rozdělám, tak to už si to můžu poštelovat sám :-)
Jinak v MB se mi líbí, že drží termíny a je s nimi celkem rozumná domluva. Když řeknou termín tak platí.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 úno 2009, 11:10

Chlapi. Já mám dobrou zkušenost se servisem na Jarově. Je to servis na úrovni autorizovaného servisu. Takže kvalitní služby, tomu odpovídají i ceny. Ale já mám ověřené pravidlo, že to co je levné, tak až na výjimky stojí za hovno. Každopádně k tomu oleji - je vyzkoušené že v mopedu TMEC BETKA se použitím oleje CASTROL GPS sníží spotřeba o 0,3 - 0,5 litru. Je to sice olej do motorek a tudíž do skůtra který nemý převodovku ani spojku je asi zbytečně dobrý, každopádně by stálo za to si jej tam nechat dát na zkoušku.

Co se týče záruky, tak jsem se informoval na Jarově a řekli mi, že záruka u nich je standartně 2 roky a nebo 100 000km. 3x jsem se ho jak vůl ptal znova, protože mi to přišlo, až moc velkorysé. Ale přijímaci technik mi řekl:"No jo, je to drahý, je to Honda, tak abyste měl jistotu že to něco vydrží."

Co se týče těch ventilů - asi se to tu někdy řešilo. Ale nezaškodilo by uvést znova. Jaké jsou předepsané vůle ?

Jsou někde k nalezení tyhle servisní hodnoty ? Jako třeba ventilová vůle, předstih, utahovací momenty apod. ??

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 úno 2009, 16:48

Zeur: Vůle jsou 0,14 +- 0,02 mm, pro oba ventily je stejná. Je dobré štelovat při teplotě okolo 20 st.C. Jestli se tyhle údaje dají někde stáhnout nevím, mě je řekli když jsem si zavolal do Hondy v Praze. Předstih, nebo utahovací momenty nevím. Stejně se nechystám to štelovat. Už jsem se párkrát přesvědčil, že do spousty věcí je lepší se nevrtat a nechat je tak jak jsou z výroby.
Moto.Joker: Na jarní akci se nechystám, chci si nechat Leada připravit ještě teď v zimě. Potřebuju dotáhnout ložiska v krku řízení a na to by asi při jarní akci neměli čas. Šlo mi jen o to, jestli v záruce není práce zdarma a po záruce se už neplatí.
Naposledy upravil sollik dne 28 srp 2013, 12:15, celkově upraveno 1

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

17 úno 2009, 17:57

Za práci samozřejmě platíš i v záruce, jde jen o to, že když se něco podělá, opraví to zdarma. Mně opravili variátor, kousl se tam váleček. Normálně by to stálo asi pětilitr,samozřejmě to bylo zdarma, ještě jsem měl zdarma výměnu válečků :) a jezdil jsem za dva dny,proto asi zůstanu u Hondy. Vážnej kandidát je SH 150,ale 2009 nebo 2010 :lol:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

18 úno 2009, 09:49

No jo, taky pomýšlím nad nějakou aktualizací vozového parku. Starej LEAD je fajn, ale jede to jen 70 - 75 a to už není vono třeba na obchvat kolem prahy a nebo i celkově na projížďku - když náklaďáky jezdí 80 (90 tachometrovejch). Takže pomýšlím nad něčím aby mě tyhle obludy neohrožovali. Docela mi bylo doporučováno PS125i. To prej 90 - 100 umí jet furt a je to i stabilní - asi jak to ma 13" kola. Jen mi bude asi scházet nakopávačka a s tím související karburátor a tedy záruka, že vždycky to nějak naimprovizuju abych odjel. Pokud ale řídící jednotka bude nesmrtelná, tak je to taky dobře.

Obecně by mě zajímalo jak nákladný je servis během řekněme 50 000km na skůtru se vstřikováním. Přecijen to má klapku, váhu vzduchu, vstřiky, lambdu atd. A vím že u auta to není za babku.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

18 úno 2009, 12:39

zeur:vůbec bych to neřešil v případě Hondy. Ty motory prakticky nejdou zničit,už jsem jich pár jezdil a bez nějakýho přehnanýho servisu. Stříkačka míň žere a daleko líp to jede. Já mám v merku nový SH150,už vylepšili design, hlavně přístrojovky. To PS taky není špatný a jde sehnat za dobrý peníze mírně jetý.
Odeslat odpověď