Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

24 led 2009, 19:14

kykloop: sundáš čelní plast, je na šesti šroubech. Tam najdeš baterku. Já se byl konečně dnes projet po dvou měsících. Lead chytl na brnk. Baterku nevyndávám a nedobíjím,pouze jízdou. V březnu má Lead druhé narozeniny :D a konec záruky..

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 úno 2009, 08:24

Super !!! Už to tu zase funguje. DÍKY !!!!!

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 úno 2009, 12:33

Zdravím.

Tak po dlouhé době konečně fachá fórum. To je moc dobře. Mám tady možná zajímavou informaci pro vás, co se bojíte abyste nastartovali skůtra po zimě třeba.......

Minulý týden jsem si šel dát baterku na nabíječku - podotýkám, že parkuju venku pod plachtou, takže když jsou mrazy tak je zima i baterce. Výsledek byl ten, že baterka byla i po 2 měsících plně nabitá. Napadlo mě zkusit to našlápnout bez baterky - jaké bylo moje překvapení, že to jde i s vyndanou baterkou a nechcípne to ani když se rozsvítí brzdové světlo a dálkové a blinkr k tomu. Takže odteď mě baterka nezajímá, protože není potřeba pro nastartování a jízdu.

Jinak čtu co tady píše Jezdič a musím říct, že je to fakt masakrista. Já jsem jel na sněhu v prosinci a ujelo mi přední kolo. Naštěstí se ani mě ani skůtru nic nestalo, ani škrábaneček.

Co se týče toho sytiče apod. Tak já jsem si přelepil izolačkou 2/3 toho otvoru který nasává vzduch na chlazení a má to akorát teplotu a hlavně mi to zase žere kolem 2,5 litru. Když to vrčelo furt na sytič, tak to žralo přes 3. Pokud se bojíte přehřátí, tak zkuste přelepit jen polovinu, tím ničemu neublížíte. Je to dimenzované aby se to uchladilo i v italském horku a plném zatížení.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 úno 2009, 17:38

Nenech se splest. Ony ty nabijecky u malejch baterii ukazuji prakticky u vsech ze jsou "jako" nabity. Kazdopadne i kdyz ukazuje ze je nabita, nechal bych ji tam visel nejakou dobu, tak puldne a pak uskladnil nekde kde neni mraz. Startovat bez baterky bych moc nedoporucoval, aby ti neodeslo dobijeni :(
Ja baterku nemel jeste nikdy vyndanou. Co jsem skutra v unoru 2006 koupil, tak praticky porad jezdim. Pokud nekdy stal, tak max 10-14.dni co jsem byl na dovolene :D

Panove, vcera pokorena hranice 22000km. Sehnal jsem si origo zarovky Philips, ktere se davaji do Leada z prvovyroby.

http://www.autozarovky-philips.cz/index ... ecord=4864
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 črc 2013, 02:56, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 úno 2009, 20:17

JJ. s tou baterkou je to pravda. Ta baterka vybudí alternátor. (Indukce nebo co - už jsem to zapomněl) Tady to asi fachčí, když jsi to zkoušel ale jinde to šťávu dávat nemusí vůbec.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

12 úno 2009, 22:00

S tím startování bez baterky bych to raději moc nedráždil. Už i Simson od tý doby co dostal polovodičový zapalování se nesměl startovat bez baterky, v nouzi nejvyšší místo ní dát žárovku - prostě něco musí ten vyrobený proud žrát. Jinak jsem včera taky dotáhl domů nabíječku, donesl ze sklepa baterku a .......nic. Nabíječka mi taky ukazovala full. Ale je pravda, že jsem od podzima našlapával nohou, takže v podstatě nebylo nic, co by ji mohlo vybíjet. A od Vánoc mám baterku ve sklepě. Už aby se zlepšilo počasí. Těším se na vyjížďky a hlavě - NEBUDU MUSET CHODIT DO PRÁCE PĚŠKY !!!!

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 úno 2009, 09:50

Tak s tim nemuzu souhlasit. Já mám MZ 150 ETZ. To má taky lelktronické zapalování. Celé jsem to analyzoval a nenašel jsem jediný důvod, proč by se to nemohlo startovat bez baterky. Dokonce v manuálu píšou, že baterie jsou nedostatkové, tak paralelně k ní je připojený 100uF kondenzátor, aby to šlo nahodit bez baterky a jezdit s tím. U LEADa jsem to rozebrané neměl, ale nemyslím si, že by se jednalo o nějakou jinou konstrukci. Například by mě zajímalo, jestli je nějak řešená regulace předstihu. Možný by ani nemusela být, skůtr běží vícemnéně pořád ve stejných otáčkách (ve srovnání s manuálním řazením, kde to lze využívat celý rozsah otáček). Každopádně na MZtě jsem si udělal regulátor s mikroprocessorem a je to znát.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 úno 2009, 10:43

Škoda že už nemám tu uživatelskou příručku, dal jsem ji k Simsonu, když jsem ho prodával. Někde tam psali, že provoz bez baterie je zakázán a může způsobit poškození elektroinstalace - takhle nějak to tam stálo. V každém případě Simson bez baterky nastartoval, ale nešly blinkry a brzdové světlo.... Schválně až budu v garáži, tak mrknu do příručky k Leadu jestli tam o tom něco píšou. Pokud jo, tak zrovna v případě Hondy asi nemá cenu riskovat, dobíjení nebude za pár kaček :D :D :D

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

13 úno 2009, 17:55

Já mám za to že Sifón i MZta mají stejné zapalování, je to ze stejné "firmy". Dokonce cívku mají stejnou jako Warťas :-D Každopádně jsem to nemyslel tak, že budu jezdit uplně bez baterky. Myslel jsem to tak, že se nemůže stát, že by člověk nenastartoval v důsledku vybité baterky. Taktéž, pokud člověk používá nožní startér, tak není třeba dobíjet přes nabíječku. Pro mě to tedy znamená, že nikdy v životě u tohoto stroje nebudu muset řešit koupi nové baterie - já mám kick-start rád a u leada jsem za celou dobu startér použil tak 5x a to jen když někdo chtěl vidět jak to funguje :-)

Jinak je to suprové vozítko. Až přijdu na způsob jak se na něj posadit tak, abych z něj neměl po hodině zablokované záda, tak na něm určitě vyrazím tak na 14 dní po evropě. Cestování na malorážce je aspoň pořádné dobrodrůžo. na GSu umí najet 10 000km každý.

Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nevíte o nějakých restrikcích které by se dali odstranit, například zbytečný katalyzátor ?? A zkoušel někdo nějak oživit tento stroj nějakýma menšíma úpravama ? Nic na tunning na to asi neexistuje, tak mě zkrátka napadá jen odstanit omezení dané nutností plnit EKO normy (např ten katalyzátor)

Poslední věc. Nemáte někdo tušení kde by se dala sehnat nějaká servisní příručka ? Rád si věci dělám sám a nechce se mi platit drahý servis v Hondě - i když záznamy v servisce vypadají dobře když mají razítko Honda.

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

14 úno 2009, 20:38

Bohužel s těma zádama ti musím dát za pravdu. Na Leadu je asi nějaký divný posez, po hodince jízdy už začínám záda pomalu cítit a když jedu dýl musím dělat přestávky na protažení, ale stejně to moc nepomáhá. Už jsem začal dokonce přemýšlet nad tím, že bych začal na starý kolena cvičit :lol: :lol: :lol: Ale jak tak koukám, chyba asi nebude v zádech 8) O vychytávkách na výkon nevím a osobně ani žádný nechystám. Kdybych chtěl vyšší výkon koupím si silnější motorku a nemusím řešit jak získat pár koníků navíc..... Promiň ta ostrá slova, ale jsem proti těmto "tuningům". Fascinují mě borci, kteří si koupí auto s 1.6 motorem a pak tlačí prachy do chipů, sportovních filtrů, extra svíček a kdoví ještě čeho, když si mohli v klidu koupit 1.8 16V a měli by ty koně z fabriky :roll:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

14 úno 2009, 22:05

Tak stěmi zády vám dám zapravdu, měřím 186cm a po půl hoďce je už taky cejtím.Hold na vejlety to chce něco pohodlnější. Do práce neznám nic lepšího jezdím 9 km a pohoda.Jo už aby bylo teplo a vyjeli jsme. :lol:

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

14 úno 2009, 22:22

Já myslím, že to není tak hrozný. Jel jsem i 400km za den. Chce to měnit polohu. Někdy jsem si dával nohy na zadní stupačky a tak.
Kablic na něm byl v Chorvatsku, Maďarsku atd,..

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

15 úno 2009, 16:01

Já mám 178cm. Mám i MZtu a ten samej problém. Nevím jestli ze sedavého zaměstnání nemám ochablé zádové svaly které neumí tělo bez opěry zad udržet v té správné poloze. Zejména se to týká horní poloviny zad mezi lopatkama atd. Z čistě dobrodružných důvodů bych na LEADovi taky chtěl udělat nějakou větší cestu tak na 14 dní. Teď jsem četl cestopis od kluka co na Gilera Runner 50 byl měsíc na cestách a najel snad 9000km. Tak když to ujede Gillera, tak Honda taky ne ? :-D Mě by líbil třeba tak Nordkapp a o prodlouženým víkendu předtím na rozcvičku třeba Glockner. Nechce se někdo přidat ?

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

15 úno 2009, 17:18

pánové taky se těším... mhd mě už neba... chci se zeptat, řešíte nějak odzimování? Děláte s Liduškou něco nebo to necháváte až na garančku, Dík a modleme se za teplejší počásko...:-)

Re: Honda SCV100 Lead - Pokec o tomhle priblizovadle.

15 úno 2009, 21:50

Frodo: Jo. Vrátím mu baterku, našlápnu a jedu. První jízda klidněji, pak už normálně. Když jsem měl Simsona, nebo Jawu 350 chodil jsem v zimě občas prošlápnout naprázdno s puštěným benzínem, aby se mázly písty, ale u 4-taktu je to k ničemu, tak to neřeším. Letos jsem ani nestihl Leada umýt, tak stojí v garáži špinavý jako pr.....jak jsem v prosinci naposledy přijel, tak tam je........

Zeur: No adrenalin by to určitě byl, o spolehlivost Leada nemám obavy, ale myslim že zrovna my dva bysme museli vykoupit lékárnu a naplnit batohy Ibuprofenama, až nás pár kyláků za barákem vezmou záda :lol: :lol: :lol:
Odeslat odpověď